බැසිලා කෙලිනවා ශ්‍රියන්ත මෙන්ඩිස් ගේ ගැනි

Mr UNKNOWN

Well-known member
  • Jun 19, 2016
    11,864
    31,102
    113
    ඕක ඇත්ත නං අවුලක් නෑ කියමුකො. හැබැයි ඕක බොරුනං පට්ට කැරි වැඩක්නෙ බං ලොකු ලමයි ඉන්න අම්මා කෙනෙක්නෙ ඔය? මේ නාකි හුත්ති කාලක් ගහකා කටට එන එක ඔහේ කියවනවද කවුද දන්නෙ?
     
    • Like
    Reactions: akmaadj

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    40,003
    40,909
    113
    ඊයා බං මේවා මහා චීප් වැඩ. ආණ්ඩුව ගැන ගෝඨා ගැන කතා කරන්න දෙයක් නැ අමු ගොම හැබැයි එහෙමයි කියලා මේ වගේ තුට්ටු දෙකේ කතා වලට හුරේ දාන උන් ඊටවඩා සක්කිලි. මුන්ට ඕන උන්ව එළවලා බලයට එන්න මිසක් රටට සෙතක් කරන්න නෙවෙයි. විවේචනය කරන්න ඕන උන් රටට කරපු අපරාදේ මිසක්. ගෝඨාට කෙලින් හුජ්ජ කරන්න බැරි එකයි, මහින්දගේ තුන කුනුවෙච්ච එකයි අනුර පුංචි අම්මා බැදපු එකයි, සජිත්ට ළමයි නැති එකයි රනිල් කොලුකාරයා කියන එකයි රටට වැඩක් නැහැ. මේවා ගැලරිය චුන් කරන්න මේ වයසක මනුස්සයව පාවිච්චි කරලා කරන තුප්පහි වැඩ
    :yes::yes:
    ඒකයි මේකයි වෙනස්නෙ බන්. මදර් ෆකර් වගේ ඒව කියල තරහට බනින්න ඕන නං ගොන්ටාබය හුthතා, බැසිල් අම්මට හුkන්නා වගේ කියන්න පුළුවන් නෙ. :oo:

    ඒ උනාට මුන් කියන්නෙ රාජ්‍ය පාලනයට අදාළ නැති කතානෙ. සුද්දො ඇට හැලිච්ච එකයි, හුජ්ජ කරන එකයි, ළමයි නැති එකයි, පුංචි අම්ම බැඳපු කතායි කියනව දැකල නෑ.
    මිනිස්සු ඉන්නෙ ලොකු ප්‍රෙශර් එකක. පෝලිම් දිහා බලන් ඉඳලා නැති ප්‍රෙශරුත් ඔළුවට ගන්නවා. මිනිස්සු වෙනදට වඩා ස්ට්‍රෙස් එකේ ඉන්නෙ. ඒවා තමයි එක එක විදිහට පිට කරන්නෙ.
     
    • Like
    Reactions: shenat

    sakuntha1996

    Well-known member
  • Jan 13, 2017
    11,383
    21,302
    113
    බැරිද නිකන් Puerto Rico වගේ ඇමෙරිකාවට දෙන්න. උන් use කරන්නේ USD අනික කෙලින්ම යන්න පුළුවන් ඇමෙරිකාවට (no visa) ගිහිල්ල වැඩ කරන්න පුළුවන් මොකද උන් US Citizens ල හින්ද. ඔක්කොම අයිතීන් තියෙනවා චන්ද අයිතිය ඇරෙන්න 😂 අපේ උන්ට දෙන්නම හොඳ නැති එක තමා චන්ද අයිතිය බන් 😂😂😂
    ඕවා කරලා ඉන්දියාවෙන් කන්න වෙන්නෙ යුක්‍රේන් උන්ට වගේ
    ඕක ඇත්ත නං අවුලක් නෑ කියමුකො. හැබැයි ඕක බොරුනං පට්ට කැරි වැඩක්නෙ බං ලොකු ලමයි ඉන්න අම්මා කෙනෙක්නෙ ඔය? මේ නාකි හුත්ති කාලක් ගහකා කටට එන එක ඔහේ කියවනවද කවුද දන්නෙ?
    ඇත්ත කියන්න අමාරුයි බන් ඕවා. ඔය වගේ කෑලී කියන්නෙ අර අරගලයෙන් තොර ජයග්‍රහනයක් නොමැත කියලා කියන මන්ඩුක බවනෙ ගෙම්බා වගේ පොර.
     

    mirissanew

    Well-known member
  • Sep 20, 2021
    5,251
    8,567
    113
    IELTS karala migrate wena eka no 1 choice eka wenne oka nisai :lol:
    PR ekak gaha ganna lesi na puthe

    ඕවා කරලා ඉන්දියාවෙන් කන්න වෙන්නෙ යුක්‍රේන් උන්ට වගේ

    ඇත්ත කියන්න අමාරුයි බන් ඕවා. ඔය වගේ කෑලී කියන්නෙ අර අරගලයෙන් තොර ජයග්‍රහනයක් නොමැත කියලා කියන මන්ඩුක බවනෙ ගෙම්බා වගේ පොර.
    Ukraine unuth EU membership aran european venna haduve 😅
    ------ Post added on Mar 16, 2022 at 5:58 PM
     
    • Haha
    Reactions: sakuntha1996