බිරියගේ_නිරුවත සැමියා වීඩියෝකළ හැටි

Thilinacba

Well-known member
  • Sep 7, 2006
    13,522
    2,747
    113
    නෑ මචන්! තරිනිගේත් ඔය වගේ කොල්ලෝ තුන් දෙනෙක් එක්ක වීඩියෝ එකක් ගැන කලින් ත්‍රෙඩ් එකක කොල්ලෙක් කියලා තිබුණා.:sorry: (තරිනිගේ අර වීඩියෝ එකෙත් ඔහොම සීන් එකක් කියනවා නෝට් වුණේ නැද්ද?):no:

    mokadda ban oya tharani kiyana scene eka? :confused: walayak ganan newei ahanne sirawata mokadda case eka kiyala ubala me okkoma kiyana :confused:
     

    roshan_m95

    Active member
  • Dec 19, 2015
    477
    24
    28
    sri lanka
    කතාවක් උනත් ලියන එකා හරියට ලියලා නැහැ. skype වලින් කෝල් එන්ගේජ් වෙන්නේ නැහැ.
     

    maxwell90

    Active member
  • Jun 18, 2015
    205
    36
    28
    ඔය තරණිගේ සීන් එක නෙමේ
    තරණිගේ සීන් එකේ එක මිනිහානේ හුකන්නේ
    ඒක ඒකි වෙන එකක් එක්ක ඉඳලා මාට්ටු වෙලා සීන් එකක්
    අර RevangeTani කියලා ගිය මාසෙ ගිය වැල
    ගෑණි අඬනවා දැක්කම මට නම් කෙළින්ම හිතුනා ඕක රේප් සින් එකක් කියලා
    :dull:

    මොකක්ද බං RevangeTani සීන් එක.. එහෙම එකක් දැක්කෙ නෑ නෙ සිහලු
     

    Nirmal1991

    Member
    Nov 4, 2012
    2,004
    177
    0
    reputation_neg.gif
    බිරියගේ_නිරුවත සැමියා... 12-20-2015 07:42 AM gani karapu wade waradinam balanne mokatada wesige putho


    Ponna wesige putha waren eliyata keriya :lol:
     

    zooza12345

    Well-known member
  • Sep 5, 2009
    2,070
    253
    83
    colombo
    නෑ මචන්! තරිනිගේත් ඔය වගේ කොල්ලෝ තුන් දෙනෙක් එක්ක වීඩියෝ එකක් ගැන කලින් ත්‍රෙඩ් එකක කොල්ලෙක් කියලා තිබුණා.:sorry: (තරිනිගේ අර වීඩියෝ එකෙත් ඔහොම සීන් එකක් කියනවා නෝට් වුණේ නැද්ද?):no:

    ow eth eka video kale husband nemene ban hora minihek ne meke thiyena widiyata e video eke 3n denek inna one,hari e tharaninam api dekalathiyenne wena video ekak eth tharani wenna be mokada tharanige video eka out unatath passethamai eki marry kale dekke nedda vivaha eke giya :p