බිල්ඩර්ස්ලා එන්ඩකො. (බොඩි )
මේක මගෙ උවමනාවට නෙමෙයි, යාලුවෙකුගෙ උවමනාවට දාන ත්රෙඩ් එකක්. ඔය දන්න උදවිය කියන්නකො Hard mass ද Anabolic ද Canivor ද හොඳම පිටි වර්ගය කියල හිටං.
මේක මගෙ උවමනාවට නෙමෙයි, යාලුවෙකුගෙ උවමනාවට දාන ත්රෙඩ් එකක්. ඔය දන්න උදවිය කියන්නකො Hard mass ද Anabolic ද Canivor ද හොඳම පිටි වර්ගය කියල හිටං.
hodama kiyala ekak na bn. therena widiyata kiyapn. ubata ona bulk karannada build karannada?
