ගහන්න නෙවේ මුන්ගේ අම්මට හුකාන්න තිබුනේ. මෙතැන බයිලා ගහන පොන්න yo කීබෝඩ් එකෙන් බන කියයි.තමන්ට දෙයක් වෙනකං .ඒ ගෑනු කෙනෙක් විතරයි ගහන්නෙ
ඒ ගෑනු කෙනාගේ පව්ලෙ තුන්දෙනෙක් තවත් ත්රීවීල් එකක මුන්ගේ කාර් එක ලගින් යද්දි ඉදල තියෙනව්. එතකොට ඒ ගෑනු කෙනාට හිතෙනව තවත් පොඩ්ඩක් එහා මෙහා උනානම් උන් තුන්දෙනාම ඉවරයි කියලා.ඉතින් ඒ වගේ වෙලාවක් ලොකු ශොක් එකක් එනවා ඕන කෙනෙක්ට. ඔය වගේ දෙයක් වෙච්ච අත්දැකීමක් තියෙන එකෙක්ට තමයිතේරෙන්නෙ
tho bilada pako wahane back seat eke apu eka mewata palida ???ගහන එක හරිද වැරදිද කියල බලන්න කලින් මෙහෙම වෙන්නේ ඇයි කියලා බලමු. ලංකාවේ කවදාවත් මේ වගේ සල්ලි, බලය තියෙන උන්ට නීතිය ක්රියාත්මක වෙන්නේ නෑ. ඒක මිනිස්සු දැන් දන්නව.
දැන් මේ කේස් එකේදී මූ බීල හිටිය කියල තහවුරු වෙලා නම් කෙලින්ම මිනීමැරුමක් කරා කියල හිරේ දාන්න ඕන. ඒව වෙන්නෙ නෑනෙ ලංකාවෙ. එතකොට වෙන්නෙ මිනිස්සු නීතිය අතට ගන්න එක තමයි ...
Mn balagena ididdi bipu bike karayek minihek happuwa yako, night time 10 withara. Habai para panapu eka mukuth balan nathuwa panne. U maruna nam aru amaruwe bipu Sean eka nisa.බැරි වීමකි බීලා එකම එක දවසක් වාහනේ හයිවේ එකෙත් ඇවිල්ලා නෝමල් පරේත ඇවිල්ලා ගෙදර ඇවිල්ලා තියනවා මීට අමතරව
කරටි කැඩෙන්න ගහලා බිල නෑ වගේ වාහන එළවපු අයත් එක්ක ත් ඇවිත් තියනවා.
තව කරටි කැඩෙන්න ගහලා පිස් සෝ වගේ වේගෙන් යන එවුන් එක්ක එලොව පෙනිලා මෙලොව ආපු ගමනුත් ගිහින් තියනවා.
බීලා ගිහින් වාහන හතර පහ accident කරපු එවුන් එක්ක එවලේ එකට වාහන වල ගිහිනුත් තියනවා.
කියන්න තියෙන්නේ බීලා වාහන එලවන්න එපා. ඇයි අහන්න එපා එපා. පාරේ යන හා වාහනේ ඇතුලේ යන අනිත් මිනිස්සු පට්ට පවු.
වාහන තියෙන්නේ හයියෙන් යන්න තමා. හැබැයි තමන්ට පාලනය කරන්න පුළුවන් හා වාහනේ දරන්න පුළුවන් ගානට.
Hariyata kiyawapn ponnayo ... Mekita gahapu eka hari kiyala na ... anna Happapu eka penala gihin ... Oka nisa thamayi minissu gahanne accident ekak unama...tho bilada pako wahane back seat eke apu eka mewata palida ???
ගමේ අහිංසකයෙක්ගේ කේස් වලදී තාත්තා ගෙදර නැති නම් පොඩි පුතාව අරන් ගිය පොලීසිය, දැන් ඩුබායි පුතාගේ තාත්තා ව අරන් ඇති නේද ? ලංකේපුංකාවමේ නම්කි නම් පවු
ලමයි දෙන්නත් පවු
ඒත් ආතල් එකක් ගන්නනේ ගියේ. ඒ නිසා පවුත් නෑ ඉතින්. යන කොට දැන ගන්න එපැයි එක්ක යන එකා කොයි ජාතියේ බඩුවක්ද කියලා
දැන් ඌ රටෙත් නෑ
ඇත්ත. ඇමරිකාවෙ ගොං එවුං නෑ. එකෙක් හිටියා. ඌව ලංකාවට එලෙව්වා.කුණු කන්දල්ද බුරුවො හැප්පිලා අහිoසක මිනිස්සු එලොව ගියාම, උබල මේ හැම ප්රශ්නයක් දිහාම බලන්නෙ මහ ගොන් විදිහට... ඇමරිකාවෙවත් නැ උබල වගේ ගොන් ආකල්ප තියෙන උන්..
ගහන්න නෙවේ මුන්ගේ අම්මට හුකාන්න තිබුනේ. මෙතැන බයිලා ගහන පොන්න yo කීබෝඩ් එකෙන් බන කියයි.තමන්ට දෙයක් වෙනකං .
Thamange kawruhari merenakan logic wala idahalla...![]()