බුද්ධි අංශ 3ක් විසුරුවා හැරේ ????

urbanlogo

Active member
  • Feb 2, 2007
    1,351
    22
    38
    5 වෙනි මණ්ඩලයේ
    බුද්ධි අංශ 3ක් විසුරුවා හැරේ ????

    රජයේ ප්‍රධාන ආරක්ෂක අංශ 3කට සම්බන්ධ බුද්ධි අංශ විසුරුවා හැරීමට රජය තීරණය කර ඇතැයි මාධ්‍ය වාර්තා කර තිබෙනවා.
    ජනාධිපති මෛත්‍රිපාල සිරිසේන මහතා හා අගමැති රනිල් වික්‍රමසිංහ මහතා අතර පැවති සාකච්ඡාවකින් පසුව මේ තීරණයට එළැඹ ඇතැයි රජයේ ආරංචි මාර්ග සඳහන් කලා.
    බුද්ධි අංශ ක්‍රියාකාරීත්වය ගැන අගමැතිවරයා රජයේ ඉහල නිළධාරීන්ගෙන් වාර්තාවක් කැඳවා තිබු අතර එම වාර්තාව අගමැතිවරයා වෙත ඉන්දීය සංචාරය නිමවා පැමිණීමෙන් පසුව ලැබී තිබෙනවා.
    එම වාර්තාව පදනම් කරගනිමින් අගමැතිවරයා හා ජනාධිපතිවරයා මෙම තීරණයට එළැඹ ඇති බව සඳහන්.
    බුද්ධි අංශය පසුගිය වසර 9ක කාලයක් පුරාම ක්‍රියාත්මක වූ ආකාරය සම්බන්ධයෙන් මෙම වාර්තාවට ඇතුලත්ව තිබෙනවා.


    Source : - http://gossiplanka9.info/sinhala-show.php?id=6660&cat=snews

    :no::no::no::no::no::no:
    මේක ඇත්තක්ද?..ඇයි මෙහෙම කරන්නේ?..කවුරුහරි වැඩි විස්තරයක් දන්නවද?
     
    • Like
    Reactions: upCountry

    ushan.ky

    Member
    Feb 18, 2011
    2,171
    438
    0
    ඔන් ලයින්
    පැරදිච්ච පක්ශ වල උනුත් ඇමති කං ගත්ත එකේ ඕවා ගැන එච්චර ලොකුවට හිතන්න එපා. ඕක අපිට දේශපාලන ප්‍රස්නයක් උනාට උන්ට ඕක උන්ගේ වුර්තීය ගැටලුවක්. එච්චරයි
     

    urbanlogo

    Active member
  • Feb 2, 2007
    1,351
    22
    38
    5 වෙනි මණ්ඩලයේ
    පැරදිච්ච පක්ශ වල උනුත් ඇමති කං ගත්ත එකේ ඕවා ගැන එච්චර ලොකුවට හිතන්න එපා. ඕක අපිට දේශපාලන ප්‍රස්නයක් උනාට උන්ට ඕක උන්ගේ වුර්තීය ගැටලුවක්. එච්චරයි

    එත් මචන් මේක දේශපාලන ගැටළුවකටත් වෘත්තීය ගැටළුවකටත් වඩා ගොඩක් බරපතලයිනේ..රටක බුද්ධි අංශ විසුරුවා හරිනවා කියන්නේ..
     

    ushan.ky

    Member
    Feb 18, 2011
    2,171
    438
    0
    ඔන් ලයින්
    එත් මචන් මේක දේශපාලන ගැටළුවකටත් වෘත්තීය ගැටළුවකටත් වඩා ගොඩක් බරපතලයිනේ..රටක බුද්ධි අංශ විසුරුවා හරිනවා කියන්නේ..

    ඒකම තමයි මම කිව්වේ. ඕක අපි උඹල වගෙ උන්ට ලොකු ප්‍රශ්නයක් උනාට චන්දේ ගත්තට පස්සේ එතනින් එහාට කරන කියන දේවල් දේශපාලකයොන්ට නිකන් වුර්තීය ගැටලු වගේ බන්. එන එන විදියට ගහ උලුවස්සා තමයි
     
    • Like
    Reactions: urbanlogo

    jayanathek

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    9,585
    3,551
    113
    දැන් රජයට අවශ්‍ය තොරතුරැ රෝ එකෙන් හිටන් දෙනවා. ආය මොකටද අපිටම කියල ඔත්තු සේවයක්.. නිකන් මහජන මුදල් නාස්ති කරන වැඩ ඕන් නැනේ හිටන් .. අනික ඔත්තු සේවාවලින් කියන ඒවා දැන් ක්‍රියාත්මක වෙන්නෙත් නැනේ... එක්කො ඇමරිකාව කියන ඒව.. නැත්නම් ඉන්දියාව කියන ඒව හිටන් ක්‍රියාත්මක කරන්න ආය ඔත්තු සේවා ඕනද.....
     
    • Like
    Reactions: urbanlogo

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    40,005
    40,911
    113
    දැන් රජයට අවශ්‍ය තොරතුරැ රෝ එකෙන් හිටන් දෙනවා. ආය මොකටද අපිටම කියල ඔත්තු සේවයක්.. නිකන් මහජන මුදල් නාස්ති කරන වැඩ ඕන් නැනේ හිටන් .. අනික ඔත්තු සේවාවලින් කියන ඒවා දැන් ක්‍රියාත්මක වෙන්නෙත් නැනේ... එක්කො ඇමරිකාව කියන ඒව.. නැත්නම් ඉන්දියාව කියන ඒව හිටන් ක්‍රියාත්මක කරන්න ආය ඔත්තු සේවා ඕනද.....

    එතකොට ඉස්සර දුන්නේ චීනෙන්ද?
     

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    40,005
    40,911
    113
    ඔන්න ජාකිත ආරක්ෂාව වෙනුවෙන් පෙනී ඉන්න එකෙක්..

    රජයේ ප්‍රධාන ආරක්ෂක අංශ 3කට සම්බන්ධ බුද්ධි අංශ විසුරුවා හැරීමට රජය තීරණය කර ඇතැයි මාධ්‍ය වාර්තා කර තිබෙනවා.
    ජනාධිපති මෛත්‍රීපාල සිරිසේන මහතා හා අගමැති රනිල් වික්‍රමසිංහ මහතා අතර පැවැති සාකච්ඡාවකින් පසුව මේ තීරණයට එළැඹ ඇති බවයි රජයේ ආරංචි මාර්ග සඳහන් කරන්නේ.
    බුද්ධි අංශ ක්‍රියාකාරිත්වය ගැන අගමැතිවරයා රජයේ ඉහළ නිලධාරීන්ගෙන් වාර්තාවක් කැඳවා තිබූ අතර එම වාර්තාව අගමැතිවරයා වෙත ඉන්දීය සංචාරය නිමවා පැමිණීමෙන් පසු ලබාදී තිබුණා.මහින්ද රාජපක්ෂ පාලන සමයේ ඇතැම් බුද්ධි අංශ විවිධ අයථා කටයුතු සදහා භාවිතා කර ඇති බවටයි එමගින් චෝදනා එල්ල වී ඇත්තේ. ඉන් කන්ඩායම් කිහිපයක් භාවිතා කරමින් මාධ්‍යවේදීන් ඇතුලු පුද්ගල පැහැර ගැනීම් හා විවිධ අපරාධ සිදුකර ඇති බවටද චෝදනා එල්ල වී තිබෙනවා. මාධ්‍යවේදී ප‍්‍රගීත් එක්නැලිගොඩ පැහැර ගැනීමද ඒ හරහා සිදුව ඇති බවයි මේ වන විට හෙලිවෙමින් පවතින්නේ.

    රටේ බුද්ධි අංශවල අවශ්‍යතාවය උබටත් මටත් වඩා වැඩියෙන්ම උනන්දු වෙන අය තමයි ජනාධිපති අගමැති හමුදාපති වගේ අය. උබ හිතන්නේ බුද්ධි අංශ ඉන්නේ කොටි නැගිටින එක ගැන හොයන්න විතරක් කියලද? :lol::lol: බුද්ධි අංශවලට පත් කරන්නේ තමන්ගේ රටට ජනාධිපතිට රජයට පක්ෂපාතී අය මිසක් වෙනත් අයට පක්ෂපාති අය නෙවෙයි.

    මහින්දයා කොහොමත් ජනාදිපතිවරනෙදි රටේ බුද්ධි අංශ, ටීවී, රේඩියෝ, පත්තර, හමුදාව, පොලිස් මිස් යූස් කරා කියන එක හැමෝම දන්න දෙයක් නේ. ඒ නිසා නුසුදුසු නිලදාරින් වෙනුවට සුදුසු නිලදාරීන් පත් කරගන්න ඕනේ.

    මට තේරෙනවා උබේ දුක :( ඕක තව අවුරුදු 5ක් තද කරගෙන හිටහන්, අප්පොච්චා නම් මලා. 2020දි යුව රජුව රජ කරවමු :lol::lol:
     
    • Like
    Reactions: urbanlogo

    jayanathek

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    9,585
    3,551
    113
    රජයේ ප්‍රධාන ආරක්ෂක අංශ 3කට සම්බන්ධ බුද්ධි අංශ විසුරුවා හැරීමට රජය තීරණය කර ඇතැයි මාධ්‍ය වාර්තා කර තිබෙනවා.
    ජනාධිපති මෛත්‍රීපාල සිරිසේන මහතා හා අගමැති රනිල් වික්‍රමසිංහ මහතා අතර පැවැති සාකච්ඡාවකින් පසුව මේ තීරණයට එළැඹ ඇති බවයි රජයේ ආරංචි මාර්ග සඳහන් කරන්නේ.
    බුද්ධි අංශ ක්‍රියාකාරිත්වය ගැන අගමැතිවරයා රජයේ ඉහළ නිලධාරීන්ගෙන් වාර්තාවක් කැඳවා තිබූ අතර එම වාර්තාව අගමැතිවරයා වෙත ඉන්දීය සංචාරය නිමවා පැමිණීමෙන් පසු ලබාදී තිබුණා.මහින්ද රාජපක්ෂ පාලන සමයේ ඇතැම් බුද්ධි අංශ විවිධ අයථා කටයුතු සදහා භාවිතා කර ඇති බවටයි එමගින් චෝදනා එල්ල වී ඇත්තේ. ඉන් කන්ඩායම් කිහිපයක් භාවිතා කරමින් මාධ්‍යවේදීන් ඇතුලු පුද්ගල පැහැර ගැනීම් හා විවිධ අපරාධ සිදුකර ඇති බවටද චෝදනා එල්ල වී තිබෙනවා. මාධ්‍යවේදී ප‍්‍රගීත් එක්නැලිගොඩ පැහැර ගැනීමද ඒ හරහා සිදුව ඇති බවයි මේ වන විට හෙලිවෙමින් පවතින්නේ.

    රටේ බුද්ධි අංශවල අවශ්‍යතාවය උබටත් මටත් වඩා වැඩියෙන්ම උනන්දු වෙන අය තමයි ජනාධිපති අගමැති හමුදාපති වගේ අය. උබ හිතන්නේ බුද්ධි අංශ ඉන්නේ කොටි නැගිටින එක ගැන හොයන්න විතරක් කියලද? :lol::lol: බුද්ධි අංශවලට පත් කරන්නේ තමන්ගේ රටට ජනාධිපතිට රජයට පක්ෂපාතී අය මිසක් වෙනත් අයට පක්ෂපාති අය නෙවෙයි.

    මහින්දයා කොහොමත් ජනාදිපතිවරනෙදි රටේ බුද්ධි අංශ, ටීවී, රේඩියෝ, පත්තර, හමුදාව, පොලිස් මිස් යූස් කරා කියන එක හැමෝම දන්න දෙයක් නේ. ඒ නිසා නුසුදුසු නිලදාරින් වෙනුවට සුදුසු නිලදාරීන් පත් කරගන්න ඕනේ.

    මට තේරෙනවා උබේ දුක :( ඕක තව අවුරුදු 5ක් තද කරගෙන හිටහන්, අප්පොච්චා නම් මලා. 2020දි යුව රජුව රජ කරවමු :lol::lol:

    මිලේනියම් සිටි එකත්....... එක්කොත් ඕන් නැ බන්.... අප්පොච්චා මළානේ...
     

    PMUB

    Well-known member
  • Apr 7, 2012
    7,659
    486
    113
    da gedara
    බුද්ධි අන්ශ මහජන මුදලින් නඩත්තු කරන්නෙ රෙජිම් එකට විරුද්ධව ක්‍රියාත්මක වෙන බලවේග වලින් ආරක්ශාකරගන්න හා මර්ධනය කරන්න.
    රාජපක්ශ රෙජිම් එකට වැඩ කරපු එවුන් දැන් පවතින රෙජිම් එකට වැඩ කරන්නෙ නැහැ.නඩත්තු කරන්නෙත් නැහැ.
    පව්තින රෙජිම් එකට වැඩ කරන නඩත්තුව පහසු(කලින් රෙජිම් එකට වැඩ කරපු එවුන් කොටිපතියො නිසා)නඩත්තුව පහසු අන්ශයක් දැනටම වැඩ පටන් ගෙන ඇති.
    හැබැයි රෙජිම් වෙනස් උනාට බුද්ධි අන්ශ වෙනස් උනාට කරන වැඩේ වෙනස් වෙන්නෙ නැහැ.කලින් ආන්ඩුවට විරුද්ධ එවුන්ට කෙලියා වගේ මේ ආන්ඩුවට විරුද්ධ එවුන්ටත් මහජන මුදලින් කෙලියි.
     
    • Like
    Reactions: urbanlogo

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    40,005
    40,911
    113
    මිලේනියම් සිටි එකත්....... එක්කොත් ඕන් නැ බන්.... අප්පොච්චා මළානේ...

    මම කියපුදේට අදාලව දෙයක් කියන්න තියෙනව නම් කියපන්.

    ඔව් ඒක පාවා දීමක්. :yes:
    ඒකනේ බන් මට රනිල්ව ශුවර් නැත්තේ. රනිල්ගේ තනි ආණ්ඩුවක් එනවට කැමතිත් නැත්තේ
     

    Amith0424

    Well-known member
  • Oct 27, 2010
    14,339
    24,556
    113
    ℒ𝓸𝓬𝓪𝓽𝓲𝓸𝓷
    Buddhi ansha walata deshapaalana madihath veem thiyenne mona rateda? Americaweth Presidentta ba budhdhi ansha walata atha daanna. atha danneth na.
    Budhdhi anshaya nathi karala kelo ganna hadanne. Pol Buruwo...
    Indiyaawa balan inne rate aarakshaawa kela wela yanakam.:growl::growl::growl::growl::frown::frown::frown::frown::frown:
     

    urbanlogo

    Active member
  • Feb 2, 2007
    1,351
    22
    38
    5 වෙනි මණ්ඩලයේ
    ඒකම තමයි මම කිව්වේ. ඕක අපි උඹල වගෙ උන්ට ලොකු ප්‍රශ්නයක් උනාට චන්දේ ගත්තට පස්සේ එතනින් එහාට කරන කියන දේවල් දේශපාලකයොන්ට නිකන් වුර්තීය ගැටලු වගේ බන්. එන එන විදියට ගහ උලුවස්සා තමයි

    සිරාවට...ඒක නම් ඇත්ත තමයි බන්.. කළකිරෙනවා..

    දැන් රජයට අවශ්‍ය තොරතුරැ රෝ එකෙන් හිටන් දෙනවා. ආය මොකටද අපිටම කියල ඔත්තු සේවයක්.. නිකන් මහජන මුදල් නාස්ති කරන වැඩ ඕන් නැනේ හිටන් .. අනික ඔත්තු සේවාවලින් කියන ඒවා දැන් ක්‍රියාත්මක වෙන්නෙත් නැනේ... එක්කො ඇමරිකාව කියන ඒව.. නැත්නම් ඉන්දියාව කියන ඒව හිටන් ක්‍රියාත්මක කරන්න ආය ඔත්තු සේවා ඕනද.....

    :lol::lol::lol::lol:

    ඕකට හේතුව හරියටම නොදැන බොරුවට කෑ ගහල වැඩක් නෑ . බලන් ඉමු !

    මාත් හරියටම දන්නේ නෑ.. ඔය news 1 තාමත් මම දැක්කේ ඔය දාල තියෙන site එකේ විතරයි.. නමුත් ITN එකේ news වලට කිව්වා කියල දැනගන්න ලැබුනා.. ඒ හින්ද තමයි මමත් හොයල බැලුවේ..
     
    • Like
    Reactions: ruchira55

    jayanathek

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    9,585
    3,551
    113
    මම කියපුදේට අදාලව දෙයක් කියන්න තියෙනව නම් කියපන්.

    ඔව් ඒක පාවා දීමක්. :yes:
    ඒකනේ බන් මට රනිල්ව ශුවර් නැත්තේ. රනිල්ගේ තනි ආණ්ඩුවක් එනවට කැමතිත් නැත්තේ

    මෙහෙමයි මචන්. මේකට උඔයි මමයි තර්ක කලා කියල තේරැමක් නැ.. රටේ බුද්ධි අංශය කියන්නෙ දේශපාලන මතවාද අනුව තීරණය වෙන දෙයක් නොවිය යුතුයි.. ඒත් ලංකාව වගේ රටකට මේවගෙ වැදගත්කම දැන් තමයි වැඩිපුරම දැනෙන්නෙ.. එත් ඉතින් පඹයන් රජවු තැන ඉහළින් එන අණ පිළිපැදීමේ පරම පවිත්‍ර චේතනාවෙන් මෙවැනි දේවල් සිදුවීම අනුමත කල හැකි දෙයක් නොවේ
     
    Nov 29, 2011
    354
    30
    0
    ‍හැබයි ඉතින් යුදමය වකවානු වෙන් පසුව ,පහුගිය කාලය තුළ INT එකෙන් අපරාධ කාරයෝ අල්ලන්න පොලිසියට ලොකු සහයෝගයක් හම්බවුණා.
    හැබැයි දැනටත් ත්‍රිවිධ හමුදා බුද්ධි අංශ ක්‍රියාත්මක යි.විසුරුවා හරිනවා කියන්නෙ ඒ බුද්ධි අංශ ද?