done...........
C Chamindu M.Y Member Jan 11, 2012 113 7 0 Jan 11, 2012 #22 me thiyenne oya page eka hadala thiyena fake account eka. http://www.facebook.com/people/Nazr.../people/Nazreth-Jones/100001304341245?sk=info mekath report karanna
me thiyenne oya page eka hadala thiyena fake account eka. http://www.facebook.com/people/Nazr.../people/Nazreth-Jones/100001304341245?sk=info mekath report karanna
urajdrlk Well-known member Jul 6, 2006 102,096 3,543 113 Inside Your Laptop ;) Jan 11, 2012 #28 Reported
D deen1 Member Dec 20, 2011 62 3 0 Jan 12, 2012 #30 Monawada ban me..???? ape budhu hamuduruwonta karala thiyena apahaseta munta hena gahanna epai..shik nodhakin kaalakanni haththa Mama report kala ban... Last edited: Jan 12, 2012
Monawada ban me..???? ape budhu hamuduruwonta karala thiyena apahaseta munta hena gahanna epai..shik nodhakin kaalakanni haththa Mama report kala ban...