බොදු බල සේනා ජනාධිපති අපේක්ෂක

scafe_shan

Well-known member
  • Jan 29, 2007
    879
    130
    63
    Online
    බොදු බල සේනා ජනාධිපති අපේක්ෂක

    බොදු බල සේනා සංවිධානය විසින් 28 වෙනිදා නම් කරන ජනාධිපති අපේක්ෂකයා කවුරුන් වෙයි කියලද ඔයාලට හිතෙන්නේ..
    :rolleyes::rolleyes::rolleyes:
    පාඨලි චම්පික රණවක, ගොඨාබය.......
     

    maxboysl

    Well-known member
  • Mar 17, 2011
    22,423
    1,851
    113
    colombo
    ගෝටා වෙන්න අමාරුයි මහින්දගේ චන්ද කැඩෙනවා එතකොට
    ඥානසාර හාමුදුරුවෝම ඉල්ලයි......
    දිලන්ත විතානගේ දාන්නත් පුළුවන්
    චම්පික බලලුන්ගෙන් කොස් ඇට බවනවා මිසක්
    කොස් ඇට බාන බලලෙක් නෙමයි
    මහින්දගේ කොස් ඇටේ බාන බලලා වෙන් එකක් නැහැ ච්ම්පික

    ඔතන් කරන්න හදන්නේ ආණ්ඩු විරෝදී.. එත් සිංහල බෞද්ද චන්ද( එළකිරියේ ඉන්නේ pavithra_uk, shenic ,මේවගේ මත දරණ අය අය ) මුස්ලිම් විරෝදය මගින් ලබාගන්න. කොහොම උනත් එකන් වෙන්නේ මහින්දට රජපුටුවට යාමට උදවු කිරීමක් තමයි.
     
    Last edited:

    gobaby

    Well-known member
  • May 17, 2007
    2,678
    1,259
    113
    S.P
    ගෝටා වෙන්න අමාරුයි මහින්දගේ චන්ද කැඩෙනවා එතකොට/
    ඥානසාර හාමුදුරුවෝම ඉල්ලයි......
    චම්පික බලලුන්ගෙන් කොස් ඇට බවනවා මිසක්
    කොස් ඇට බාන බලලෙක් නෙමයි
    මහින්දගේ කොස් ඇටේ බාන බලලා වෙන් එකක් නැහැ ච්ම්පික

    නැහැ මහින්දගේ චන්ද කඩන්න නෙමේ ඔය කියන එක්කෙනා ගේන්නේ මං හිතන්නේ backup එක හැටියට !

    මෙන්න මෙහෙමයි !....


    ගොටාභය රාජපක්ෂ වෙන්න ඕන. මේ කියන්නේ!
    මේ පාර මහින්ද රාජපක්ෂට තවත් ජනාදිපතිකමට ඉල්ලන අධිකරණ තීන්දුවක් යටතේ බැරි වුනොත්

    2010 විවස්තා සංසෝධනය කෙලව ගත්තා කියල දැනුන ගමන් ආයෙත් ජනාදිපතිකමට ඉල්ලනබැරි වෙන බව කොට උඩ තියෙන තීරණයක් නිසා
    ඒ කියන්නේ 2012 ඉදන් සැලසුම් කල පරිදි ගොටාභය රාජපක්ෂ ජනාධිපති අපේක්ෂකයා කරන්න තමයි.....

    මේ බොදු බල සේනාව වෙන අවශේෂ සමාජ ප්‍රශ්න වලට උත්තර සපයාන මුවාවෙන් සමාජ ගත වුනේ

    බොදු බල සේනාව 2012 තමයි නිල විදිහට ආවේ...
    ඊට කලින් නානසාර හිමි හිටියේ වෙන සංවිධානයක යුද්දේ කාලේ ! ඒ බොදු බල සේනාව නොවේ !


    අවශ්‍ය වුනොත් චම්පික රණවක ගේනවා ඔය බොදු බල සේනාවේ තෙලේ වැදිලා Brain Wash වුනු අයට චන්දෙ ගහන්න
    එහෙම වුනොත් එක අපේක්ෂයෙක්ටවත් 50% ජන්ද ප්‍රතිශතය නැතුව යනවා !

    චම්පික මහින්ද ලොක්කගේ ගුණ වයලා ඒ ජන්ද ටික ලොක්කාට දෙනවා !

    වැඩේ ගොඩ !

    ඕකයි රේප් කැපුවත් තිත්ත ඇත්ත
    !
     
    Last edited:

    maxboysl

    Well-known member
  • Mar 17, 2011
    22,423
    1,851
    113
    colombo
    නැහැ මහින්දගේ චන්ද කඩන්න නෙමේ ඔය කියන එක්කෙනා ගේන්නේ මං හිතන්නේ backup එක හැටියට !

    මෙන්න මෙහෙමයි !....


    ගොටාභය රාජපක්ෂ වෙන්න ඕන. මේ කියන්නේ!
    මේ පාර මහින්ද රාජපක්ෂට තවත් ජනාදිපතිකමට ඉල්ලන අධිකරණ තීන්දුවක් යටතේ බැරි වුනොත්

    2010 විවස්තා සංසෝධනය කෙලව ගත්තා කියල දැනුන ගමන් ආයෙත් ජනාදිපතිකමට ඉල්ලනබැරි වෙන බව කොට උඩ තියෙන තීරණයක් නිසා
    ඒ කියන්නේ 2012 ඉදන් සැලසුම් කල පරිදි ගොටාභය රාජපක්ෂ ජනාධිපති අපේක්ෂකයා කරන්න තමයි.....

    මේ බොදු බල සේනාව වෙන අවශේෂ සමාජ ප්‍රශ්න වලට උත්තර සපයාන මුවාවෙන් සමාජ ගත වුනේ

    බොදු බල සේනාව 2012 තමයි නිල විදිහට ආවේ...
    ඊට කලින් නානසාර හිමි හිටියේ වෙන සංවිධානයක යුද්දේ කාලේ ! ඒ බොදු බල සේනාව නොවේ !

    ඕකයි රේප් කැපුවත් තිත්ත ඇත්ත
    !

    මහින්ද ගොටට දෙයි කියලා හිතනවද???
    කොහොම හරි මහින්ද චන්දේ ඉක්කන පුලුවන්වෙන විදියට හදාගන්නවා.

    අනික ගෝටා හ්ඩ්සන්ලා ඒ ජේ රණසින්හලා ගානට වැටෙයි කියලා උබ හිතනවද????
     

    gayankuwait

    Well-known member
  • Oct 13, 2010
    56,347
    4,729
    113
    මහින්ද ගොටට දෙයි කියලා හිතනවද???
    කොහොම හරි මහින්ද චන්දේ ඉක්කන පුලුවන්වෙන විදියට හදාගන්නවා.

    අනික ගෝටා හ්ඩ්සන්ලා ඒ ජේ රණසින්හලා ගානට වැටෙයි කියලා උබ හිතනවද????

    රනිල්ට වාසි වගෙ කියලා පෙනුනොත් ජෙවිපිත් ආයෙ මහින්දාට් මුක්කු ගහයි:rofl::rofl:
     

    rev

    Well-known member
  • Apr 18, 2013
    1,102
    49
    48
    නැහැ මහින්දගේ චන්ද කඩන්න නෙමේ ඔය කියන එක්කෙනා ගේන්නේ මං හිතන්නේ backup එක හැටියට !

    මෙන්න මෙහෙමයි !....


    ගොටාභය රාජපක්ෂ වෙන්න ඕන. මේ කියන්නේ!
    මේ පාර මහින්ද රාජපක්ෂට තවත් ජනාදිපතිකමට ඉල්ලන අධිකරණ තීන්දුවක් යටතේ බැරි වුනොත්

    2010 විවස්තා සංසෝධනය කෙලව ගත්තා කියල දැනුන ගමන් ආයෙත් ජනාදිපතිකමට ඉල්ලනබැරි වෙන බව කොට උඩ තියෙන තීරණයක් නිසා
    ඒ කියන්නේ 2012 ඉදන් සැලසුම් කල පරිදි ගොටාභය රාජපක්ෂ ජනාධිපති අපේක්ෂකයා කරන්න තමයි.....

    මේ බොදු බල සේනාව වෙන අවශේෂ සමාජ ප්‍රශ්න වලට උත්තර සපයාන මුවාවෙන් සමාජ ගත වුනේ

    බොදු බල සේනාව 2012 තමයි නිල විදිහට ආවේ...
    ඊට කලින් නානසාර හිමි හිටියේ වෙන සංවිධානයක යුද්දේ කාලේ ! ඒ බොදු බල සේනාව නොවේ !


    අවශ්‍ය වුනොත් චම්පික රණවක ගේනවා ඔය බොදු බල සේනාවේ තෙලේ වැදිලා Brain Wash වුනු අයට චන්දෙ ගහන්න
    එහෙම වුනොත් එක අපේක්ෂයෙක්ටවත් 50% ජන්ද ප්‍රතිශතය නැතුව යනවා !

    චම්පික මහින්ද ලොක්කගේ ගුණ වයලා ඒ ජන්ද ටික ලොක්කාට දෙනවා !

    වැඩේ ගොඩ !

    ඕකයි රේප් කැපුවත් තිත්ත ඇත්ත
    !

    Wennath puluwan! :rolleyes:
     

    gobaby

    Well-known member
  • May 17, 2007
    2,678
    1,259
    113
    S.P
    මහින්ද ගොටට දෙයි කියලා හිතනවද???
    කොහොම හරි මහින්ද චන්දේ ඉක්කන පුලුවන්වෙන විදියට හදාගන්නවා.

    අනික ගෝටා හ්ඩ්සන්ලා ඒ ජේ රණසින්හලා ගානට වැටෙයි කියලා උබ හිතනවද????

    යාලුවා ඔය රාජපක්ෂ පවුල අතර මොන විරසක් තිබුනත් !
    ඒ අය දන්නවා තමන්ට හොදට කන්න තියෙන්නේ මහින්ද රාජපක්ෂවගේම..
    කවුරුහරි ඔය රාජපක්ෂ පවුලේ ජනාධිපති බලේ හිටියොත් කියලා.

    ඒකයි ගොධාභය Backup එකට දාන එකේ plan එක.

    වැඩිකල් නෑනේ හෙට බලමු !
    හැබැයි දේශපලුවොගේ රස්සාව දේශපාලනය නිසා උන් බලේ ඉන්න ගහන දීර්ඝ කාලීන plan
    වෙන දේවල් වල යෙදිලා ඉන්න මහජනයාට තේරෙන්නේ නැහැ !

    හොරාට හෙරොයින් ටික පන්නගන්න ඕන වුනාම බඩ ඇතුලේ සපත්තු අඩිය ඇතුලේ හරි කොහේ හරි අපිට හිතන්න බැරි තැන්වල උන් හංගනවා

    හැබැයි දැන් නම් ඒවා ඕන නැහැ කෙලින්ම කන්ටේනර් එකේ එනවා ඔය ජරාව !

    මම දෙවියන් පිලි නොගත්තත් කතාවක් තියෙනවනේ !
    "හොරට තියෙන්නේ ගණදෙවි නුවණ කියලා"

    තේරුනත් අපි වගේ සුළුතරයකට කියවනවා ඇරෙන්න වෙන විකල්ප නැහැ !
    මොකද අනෙක් එවුන්ට තේරෙන කොට අපි වලපල්ලේට යයි ඉක්මනට !


    කොහොමවුනත් මේ ලක් දීපේ ජනමනයා පරදිනවා හැමදාම ! අනෙක් රටවල වගේම !
     
    Last edited:

    mano3989

    Well-known member
  • Mar 25, 2011
    7,844
    839
    113
    මමනම් හිතන්නෙ නැහැ කවුරුවත් ඉදිරිපත් කරයි කියලා...
    ප්‍රතිපත්ති මලාවක් ඉදිරිපත් කරලා එකට එකඟ කෙනෙකුට ජනාධිපතිවරනෙදි සහයෝගය දෙනවා කියයි.
    FB එක දැක්කම මුස්ලිම් වගේම සහජීවන ඇත්තොන්ට සෑහෙන රිදිලා තියෙනවා සම්මේලනය ගැන...
     

    gobaby

    Well-known member
  • May 17, 2007
    2,678
    1,259
    113
    S.P
    10665113_845202075520306_5830450839604842313_n.jpg


    ටිරාන්ගේ පච්බිම !

    ප්‍රතිපත්ති මලාවක් ඉදිරිපත් කලත් ! වෙන මොනවා කලත් !

    Backup Plan එකක් ඕන වුනොත් !

    ඔහෙන් වරෝ ආවත් අන්තිමට කොට්ටෝරුවා අනින්නේ කෙහෙල් ගහට !
     
    Last edited:

    maxboysl

    Well-known member
  • Mar 17, 2011
    22,423
    1,851
    113
    colombo
    රනිල්ට වාසි වගෙ කියලා පෙනුනොත් ජෙවිපිත් ආයෙ මහින්දාට් මුක්කු ගහයි:rofl::rofl:

    jvp මුක්කු ගහන්නේ නැහැ බන්. හැබැයි මහින්ද දිගටම ඉන්න එකේ වාසියක් තියනවා jvp එකට. මම හිතනවා එහෙම
     

    maxboysl

    Well-known member
  • Mar 17, 2011
    22,423
    1,851
    113
    colombo
    10665113_845202075520306_5830450839604842313_n.jpg


    ටිරාන්ගේ පච්බිම !

    ප්‍රතිපත්ති මලාවක් ඉදිරිපත් කලත් ! වෙන මොනවා කලත් !

    Backup Plan එකක් ඕන වුනොත් !

    ඔහෙන් වරෝ ආවත් අන්තිමට කොට්ටෝරුවා අනින්නේ කෙහෙල් ගහට !

    බලපන්කො මහින්දවම නම් කරයි. ගොටව නම් කරන එකක් නැහැ. මහින්දව බැරි උනොත් unp චන්ද කඩන්න පුළුවන් එකෙක් දැයි. දැන් තියන තත්වේ අනුව කොහොමත් unp එකට දිනන බැහැ. මොක ඉල්ලුවත්. මේ පාර රනිල් ඉල්ලා පරද වෙන සින් එකක් තියෙන්නේ