මේ TG only group එකක ඉන්න කොල්ලෙක්ගෙ පෝස්ට් එකකුයි ඒකෙ කමෙන්ට්ස් 2කුයි. මෙහෙම තමයි 90% ම TG අය හිතන්නෙ. මේ ළමයින්ගෙ කතාව නම් සමහර තැන් වලදි ගැලපෙන්නෙ නෑ. සමහර අයට නම් තමන්ගෙ ම ලමයි ඉන්නවා. මේකෙ පෙලක් ලිං ගෙම්බො කියනව වගේ නම් නෙමෙයි ඇත්ත TG community එක. පහුගිය දවස්වල ඕව ගැන බොරු බිල්ලො මවන එව්වො දැක්ක.ඒක නිසා තමා මේක ss ගහගෙන දැම්මෙ.
ලිං ගෙම්බො ටික බැලුව නම් හරි දැන් පල

Last edited: