ehemadaG-Force said:repost wage macho![]()
katawanam smahara wita boru wenna athi ath pic tika...Vmax said:Ayyo meka boru kathawak ban...![]()
![]()
![]()
Nic said:katawanam smahara wita boru wenna athi ath pic tika...
anith eka me pics beluwama, accident eka lankawe una ekak nemei wage neda ??

hmm anemanda ban a wunath picz nam shockingVmax said:Pics nan eththa A wa thamai machan...A th me story eka me pics walata hadapu ekak kiyalai mata hithenne...anith eka me pics beluwama, accident eka lankawe una ekak nemei wage neda ??
![]()
![]()
Bowser eka thiyena picVmax said:Pics nan eththa A wa thamai machan...A th me story eka me pics walata hadapu ekak kiyalai mata hithenne...anith eka me pics beluwama, accident eka lankawe una ekak nemei wage neda ??
![]()
![]()
xcorect said:Bowser eka thiyena pic
eke
podi doubt ekak thiyenawa thamai
