Aathal bnමූ NPP ඇතුලේ උන් කොටවනවා![]()
Mu france panne aiභරතයා කියන්නේ සජිත්ගේ එකෙක් මචන්. ඕකා මලිමාවේ උන්ව කඩේ යවනවා දිනපතා ජෙප්පෙක් වගේ රගලා.
නඩුවකින් බේරෙන්න.. හිටන්ගෙ මීඩියා එකෙ හෙඩ් නේ.. මුල්ය අක්රමිකතා නඩුවක් මට මතක විදියට..Mu france panne ai
mu kari talk ne denne sirawataනඩුවකින් බේරෙන්න.. හිටන්ගෙ මීඩියා එකෙ හෙඩ් නේ.. මුල්ය අක්රමිකතා නඩුවක් මට මතක විදියට..
සුදත්තගේ උපාධිධාරි වර්ෂන් එක - භාරත. එකම කතා ටික නමුත් කියන ටෝන් එක වෙනස්.
ජෙපි රැල්ල ටිකක් නාවනවා, සජබ රැල්ල ටිකක් නාවනවා. අනිකා නාවන හැටි බලන්න දෙගොල්ලෙම එනවා..
ජනාධිපති සම්බන්දිකරණ ලේකම් කෙනෙක් වෙන්න හා ප්රධාන රාජ්ය බැංකුවක ලාබාලතම මාධ්ය කලමනාකරවරයෙක් වෙන්න පුලුවන්ද නිකං ඉතාම තරුණ අවධියේ ලමයෙක්ට තමන්ගේ දක්ෂතාවයෙන් විතරක් ලංකාවේ?mu kari talk ne denne sirawata
දායක සබා තමයි. කිරියේ පෙන්නේ නැද්ද? පච යාපා නුලක් අරන් ආවම කලිසම් ගලවන් එන්නේ.mu kari talk ne denne sirawata
mu Sajith ge da ranil geda sajith ne bnජනාධිපති සම්බන්දිකරණ ලේකම් කෙනෙක් වෙන්න හා ප්රධාන රාජ්ය බැංකුවක ලාබාලතම මාධ්ය කලමනාකරවරයෙක් වෙන්න පුලුවන්ද නිකං ඉතාම තරුණ අවධියේ ලමයෙක්ට තමන්ගේ දක්ෂතාවයෙන් විතරක් ලංකාවේ?
හිතාගන්න පුලුවන්නේ සුදු ඇදගෙන කලු ආපු හැටි
lowethඅන්තිම වෙනකොට අනුරත ලයිව් ඇවිත් හදුණගේ තට්ටේ පලනව
දායක සබා තමයි. කිරියේ පෙන්නේ නැද්ද? පච යාපා නුලක් අරන් ආවම කලිසම් ගලවන් එන්නේ.
පොඩ්ඩක් ගිහින් බලපන්. පොර තරම් දේශපාලනය දන්නා කෙනෙක් නැහැ.
පොඩ්ඩක් ඉදපන් තාම නුලෙන් ලෝකල් නලින්ද විතරයි ඉන්නේ. ටිකකින් ලෝකල් හදුන් එයි.
මූට උපාධියක් නෑ නේද? SLIIT ගියාට complete නොකර law college ගියා?සුදත්තගේ උපාධිධාරි වර්ෂන් එක - භාරත. එකම කතා ටික නමුත් කියන ටෝන් එක වෙනස්.
ජෙපි රැල්ල ටිකක් නාවනවා, සජබ රැල්ල ටිකක් නාවනවා. අනිකා නාවන හැටි බලන්න දෙගොල්ලෙම එනවා..
law college eke ehema plwnda banමූට උපාධියක් නෑ නේද? SLIIT ගියාට complete නොකර law college ගියා?