මගීන්ට වදදෙන අපේ නොවන අපේම දුම් රිය සේවය

shamil45

Well-known member
  • Aug 23, 2016
    3,204
    2,105
    113
    මගීන්ට වදදෙන අපේ නොවන අපේම දුම් රිය සේවය

    දුම් රිය සහයකලගේ මොකක්ද ගැටලුවක් නිසා ස්ට්‍රස්ට්‍රයික් එක පටන්ගත්තා දැන් මාස ගානකට කලින්. ඊටපස්සේ ඉදලා ට්‍රේන් කැඩෙනවා , පීලි පනිනවා.පරක්කු වෙනවා.


    ඊටපස්සේ ඉදලා අමුතු විදියට
    පහුගිය කාලයේම කොච්චි කැඩුනා පීලිපැන්න කියනව ඒවා වෙන්නේ ඔෆිස් පටන්ගන්න දවසට, ඔෆිස් වෙලාව අල්ලලා.

    අදත් බඩුනෑ.


     
    Last edited:

    Smartm

    Well-known member
  • Jul 19, 2008
    20,220
    20,851
    113
    හස්තිශෛලපුර
    ඔව් බන් සේවකයන්ගේ ජරා ඉල්ලීම් පාලකයන්ගේ ජරා වැඩ.. ඕවගේ මැනේජ්මන්ට් එක privatize කරන්න ඕනේ..



    වැඩ කරන මිනිහට සලකන්න ඕනේ... අයිස් ගහන එකාව පන්නන්න ඕනේ..
     

    shamil45

    Well-known member
  • Aug 23, 2016
    3,204
    2,105
    113
    ඔව් බන් සේවකයන්ගේ ජරා ඉල්ලීම් පාලකයන්ගේ ජරා වැඩ.. ඕවගේ මැනේජ්මන්ට් එක privatize කරන්න ඕනේ..



    වැඩ කරන මිනිහට සලකන්න ඕනේ... අයිස් ගහන එකාව පන්නන්න ඕනේ..
    Aniwa,
    machan, mun wetup vishamathaa kiyala padi wedi kragannawa kohomahari.
    Eiwatath salli araganne , chater kana ahinsaka minissunge badu wedikarala
     

    Deleted

    Well-known member
  • Aug 7, 2016
    8,971
    6,368
    113
    ඔව් බන් සේවකයන්ගේ ජරා ඉල්ලීම් පාලකයන්ගේ ජරා වැඩ.. ඕවගේ මැනේජ්මන්ට් එක privatize කරන්න ඕනේ..



    වැඩ කරන මිනිහට සලකන්න ඕනේ... අයිස් ගහන එකාව පන්නන්න ඕනේ..

    Owa karanna hari nayakayek ona.ape president ui,prime minister ui dennama pathola ne..
     

    shamil45

    Well-known member
  • Aug 23, 2016
    3,204
    2,105
    113
    Owa karanna hari nayakayek ona.ape president ui,prime minister ui dennama pathola ne..

    Meaya hodapadi gannawa mama hithanne. Thwa pirisak ape rate wedipura weda karala adupadi gannawa especially privt sector eke. Aminissunge padi wediwenne. Anduwa karanne hamuputhata tax gahala eyalage wede karagannaceka. eetapasse hamuputha sewakyata padi wedi krnnene
     

    Deleted

    Well-known member
  • Aug 7, 2016
    8,971
    6,368
    113
    Meaya hodapadi gannawa mama hithanne. Thwa pirisak ape rate wedipura weda karala adupadi gannawa especially privt sector eke. Aminissunge padi wediwenne. Anduwa karanne hamuputhata tax gahala eyalage wede karagannaceka. eetapasse hamuputha sewakyata padi wedi krnnene

    :yes:Ow ban.munta wada karanna kammali unahama eka eka hethu hadala strike karanawa.eken minissunta thama awula..kalakanni.
     

    Kumshi

    Active member
  • Jun 20, 2016
    166
    37
    28
    Mama nitarama dakinadeyak tamai over staff, mama inne station ekak laga, small work, three people tamai wedakaranne, but about 15 people watwtama balan innawa, wasting money. Mama railway line construction walata sambanda welatiya few countries, agolange service eka nam superb, okkama private company, namuth government ekata hoda control ekak tiyanawa
     

    Voltage

    Well-known member
  • Feb 6, 2012
    21,748
    1
    15,146
    113
    Mama nitarama dakinadeyak tamai over staff, mama inne station ekak laga, small work, three people tamai wedakaranne, but about 15 people watwtama balan innawa, wasting money. Mama railway line construction walata sambanda welatiya few countries, agolange service eka nam superb, okkama private company, namuth government ekata hoda control ekak tiyanawa

    තුන් දෙනක් වැඩ කරද්දි 10ක් විතර බලන් ඉන්නවා. ඔක්කොම ඡන්ද හෙන්චයියෝ බන්. මේක මේ අද ඊයෙ ඉදන් වෙන වැඩක් නෙවේ . ඒ කාලෙ ඉදන් එහෙමයි. ලංකාවට ගිය කලක් :rolleyes:
     

    thuz_d

    Member
    Dec 30, 2009
    168
    10
    0
    Homagama
    කාලකන්ණි බන් ඕකුන් ... වැඩ කරන මින්හෙකුට වැඩක් කරගන්න දෙන්නැති හැත්ත..මහා උන්ට කොන්ද පනතියනවානම් ඕකුන් ඔහොම නටන් නැ ..
     

    shamil45

    Well-known member
  • Aug 23, 2016
    3,204
    2,105
    113
    අද මහව කොලබ ඔෆිස් ට්‍රේන් එකේ කම්පාර්ට්මන්ට් එකක් අයින් කරලා.
    ඒමදිවට මගදිගට ස්ටේශන් වල නැවැත්තුව. අඩිය අගලට පැක්වෙලා ඔෆිස් එකට පරක්කුවෙලා යන්නම මේ සදුදත් පෝරියල් එක දුන්නා.
    හෙට ස්ට්‍රයික් කතාවක් කියනවා.
    තව දීපල්ල , උබලට ජොබ් එක කරන්න ටිකක් එකක් ගන්න මිනිස්සුන්ට
     

    Silly point

    Well-known member
  • Apr 7, 2011
    23,424
    4,830
    113
    අද මහව කොලබ ඔෆිස් ට්‍රේන් එකේ කම්පාර්ට්මන්ට් එකක් අයින් කරලා.
    ඒමදිවට මගදිගට ස්ටේශන් වල නැවැත්තුව. අඩිය අගලට පැක්වෙලා ඔෆිස් එකට පරක්කුවෙලා යන්නම මේ සදුදත් පෝරියල් එක දුන්නා.
    හෙට ස්ට්‍රයික් කතාවක් කියනවා.
    තව දීපල්ල , උබලට ජොබ් එක කරන්න ටිකක් එකක් ගන්න මිනිස්සුන්ට

    16 ඉදලද කොහෙද ගාස්තුත් වැඩි වෙනවා. මෙච්චර චාටර් සේවාවක් තියාගෙන ගාස්තු වැඩි කරන එක ගැන කතා කලාම. බෙන්ස් වල යන මේකේ ඉන්න කෝටි පතියෝ මට බැන්න. කෝච්චියේ යන මිනිහා විතරයි දන්නේ කන කට්ට.. වික්කාමසිංහගේ මොනෝ රේල් ගැන මනෝපාර ගහන උන්ට මේවා පේන්නේ නෑ :angry:
     

    shamil45

    Well-known member
  • Aug 23, 2016
    3,204
    2,105
    113
    16 ඉදලද කොහෙද ගාස්තුත් වැඩි වෙනවා. මෙච්චර චාටර් සේවාවක් තියාගෙන ගාස්තු වැඩි කරන එක ගැන කතා කලාම. බෙන්ස් වල යන මේකේ ඉන්න කෝටි පතියෝ මට බැන්න. කෝච්චියේ යන මිනිහා විතරයි දන්නේ කන කට්ට.. වික්කාමසිංහගේ මොනෝ රේල් ගැන මනෝපාර ගහන උන්ට මේවා පේන්නේ නෑ :angry:

    මට හිතෙන් දෙයක් මේක.
    දුම් රිය තියනවද, මගීන්ට යන්නතරම් ඉඩකඩ ප්‍රමානවත්ද, සේවාවෙන් මගෙන්ට නොවිසදුන ප්‍රශ්න මොනාද, කරන්න ඔනේ ඉම්ප්‍රොව්මන්ට්ස් මොනවද, ඔය මොනවත් දැන් දුම්‍රිය බාර ඇමති බලන්නේනෑ.

    එයාල කරන්නේ දුම්‍රිය දෙපාර්තමේන්තුව ඉල්ලුවාම ගාස්තු වැඩිකිරීමක, පක්ශායි කියන එක.බස් සන්ගම් ඉල්ලුවාම පහුවදාම වැඩිකරලා දෙන එක. උන්ට මොකෝ අතින් යනවැ. ජහමනයා ඕන්නම් පලයව් බැරිනම් නිකන් හිටිපියව් කියලා.
    මෙයාලගේ දැක්ම හරියට ' බදු ගන්න තමයි ජහමනයා ඉන්නේ.උන්ට අයිතිවසිකම් ලැබිය යුතුනෑ'.

    දුම්‍රියදෙපාර්තමේන්තුව ක්‍රියාකරන්නේ උනන්දුවෙන්නේ ගාස්තු වැඩිකරද්දී විතරද,
    දෙපාර්තමේන්තුවක් විදියට මගීන්ව රස්තියාදු කරන එක , අපහසුතාවට පත්කරන එක, ම්ගීන්ගේ අනාරක්ශිත බව අඩුකරන්න උනන්දුනැත්තේ ඇයි.අඩුමගානේ උදේට එන ට්‍රේන් එන එකක සීට් එකකවත් පිහල නෑ.ඒකයි උබට බැන්න උන්ට කියන්න තියෙන්නේ.
     
    Last edited:

    dilan.k

    Junior member
  • Dec 14, 2010
    50
    6
    8
    ඔව් බන් සේවකයන්ගේ ජරා ඉල්ලීම් පාලකයන්ගේ ජරා වැඩ.. ඕවගේ මැනේජ්මන්ට් එක privatize කරන්න ඕනේ..



    වැඩ කරන මිනිහට සලකන්න ඕනේ... අයිස් ගහන එකාව පන්නන්න ඕනේ..

    :yes::yes::yes::yes::yes: