මගීන්ට වදදෙන අපේ නොවන අපේම දුම් රිය සේවය
දුම් රිය සහයකලගේ මොකක්ද ගැටලුවක් නිසා ස්ට්රස්ට්රයික් එක පටන්ගත්තා දැන් මාස ගානකට කලින්. ඊටපස්සේ ඉදලා ට්රේන් කැඩෙනවා , පීලි පනිනවා.පරක්කු වෙනවා.
ඊටපස්සේ ඉදලා අමුතු විදියට
පහුගිය කාලයේම කොච්චි කැඩුනා පීලිපැන්න කියනව ඒවා වෙන්නේ ඔෆිස් පටන්ගන්න දවසට, ඔෆිස් වෙලාව අල්ලලා.
අදත් බඩුනෑ.
දුම් රිය සහයකලගේ මොකක්ද ගැටලුවක් නිසා ස්ට්රස්ට්රයික් එක පටන්ගත්තා දැන් මාස ගානකට කලින්. ඊටපස්සේ ඉදලා ට්රේන් කැඩෙනවා , පීලි පනිනවා.පරක්කු වෙනවා.
ඊටපස්සේ ඉදලා අමුතු විදියට
පහුගිය කාලයේම කොච්චි කැඩුනා පීලිපැන්න කියනව ඒවා වෙන්නේ ඔෆිස් පටන්ගන්න දවසට, ඔෆිස් වෙලාව අල්ලලා.
අදත් බඩුනෑ.
Last edited:
Ow ban.munta wada karanna kammali unahama eka eka hethu hadala strike karanawa.eken minissunta thama awula..kalakanni.
