Man nan me wage watch ekak oya ganata kawadawath ganne na. Reputed Watch maker kenek ge ekak gannawa.
but end of the day what’s really important is your satisfaction! if you are satisfied then don’t give a fuck about what we say.
“but end of the day what’s really important is your satisfaction! if you are satisfied then don’t give a fuck about what we say.”කීයක්ද මේක?
මට මේ ගානට ඇපල් වොච් එකක් වටිනව බං. මේ පාර ගන්න හදල ආයිත් අතඇරල දැම්ම ඒකෙ බැට්රි කේස් එක නිසා. දවසකට එකබැගින් චාජ් කරන්න එපැයි. මම මේ ටයිප් එකේ වොච් වලට කැමති නෑ. එක එකාගෙ ආසාව නේ. මගේ රට ඉන්න එකෙක් ඉන්නව ඩොලර් 20,000ටත් මේ වගේ වොච් ගන්නව මට නම් සෙට් වෙන්නෙම නෑ බං![]()
“but end of the day what’s really important is your satisfaction! if you are satisfied then don’t give a fuck about what we say.”
Rs. 115,000/=
මට මේ ගානට ඇපල් වොච් එකක් වටිනව බං. මේ පාර ගන්න හදල ආයිත් අතඇරල දැම්ම ඒකෙ බැට්රි කේස් එක නිසා. දවසකට එකබැගින් චාජ් කරන්න එපැයි. මම මේ ටයිප් එකේ වොච් වලට කැමති නෑ. එක එකාගෙ ආසාව නේ. මගේ රට ඉන්න එකෙක් ඉන්නව ඩොලර් 20,000ටත් මේ වගේ වොච් ගන්නව මට නම් සෙට් වෙන්නෙම නෑ බං
Levis wage denim company ekak hena ganan habaiමොකක්ද ඇත්තටම ඩීසල් කියන්නෙ. ඉස්සර ටීශර්ට් එහෙමත් ආවෙ ඩීසල් කියල.