මගේ බොට්නෙට් එකෙන් අන්වර් මනතුංගට Ddos ඇටැක් &

Error365!

Well-known member
  • Jun 27, 2012
    13,096
    9,837
    113
    එක තැනක නෑ
    එකෙක් මගෙන් අහනවා ඩ්dos කියන්නේ මොකද්ද කියලා දන්නවද කියලා. එච්චරටම දාන්න එවුන් ඉන්නවා නම් ඇයි ඒවා වලින් වැඩක් ගන්නේ නැත්තේ. වැඩක් කරන්ඩ බැරි නම් කියවන්නේ නැතුව ඉඳපල්ලා. වැඩේ කරලම පෙන්නන්නම් ඩ්dos කියන්නේ මොකද්ද කියලා මාව රතු කරලා සිංහලෙන් අමතපු අන්වර්ට පශ්චාත් බාගේ පුජා කරන ලොල්ලොන්ට :yes::yes:
     

    K_ZONE

    Well-known member
  • May 28, 2009
    5,175
    4,085
    113
    invoke db "Injected Memory"
    එකෙක් මගෙන් අහනවා ඩ්dos කියන්නේ මොකද්ද කියලා දන්නවද කියලා. එච්චරටම දාන්න එවුන් ඉන්නවා නම් ඇයි ඒවා වලින් වැඩක් ගන්නේ නැත්තේ. වැඩක් කරන්ඩ බැරි නම් කියවන්නේ නැතුව ඉඳපල්ලා. වැඩේ කරලම පෙන්නන්නම් ඩ්dos කියන්නේ මොකද්ද කියලා මාව රතු කරලා සිංහලෙන් අමතපු අන්වර්ට පශ්චාත් බාගේ පුජා කරන ලොල්ලොන්ට :yes::yes:

    උබට කොච්චර Traffic එකක් දෙන්න පුලුවන් ද බං, ශීරාවටම අහන්නෙ ?IP වැඩිපුර තියෙන්න් කොහේ ඒව ද ? SYN ද UDP ද TCP ද ICMP ද ? හරියට කියපන්, මම කීයක් හරි දෙන්නම් වැඩ ටිකක් තියෙන්වා කරගන්න, වෙන වෙන උන්ට දෙන්න ඕන නැනෙ බං අපේ උන් ඉන්නකොට, But මට C2C එකම ඕන මම Hire කරන Time එකට, මගෙ වෙනම ටිකක් එක්ක තමයි trigger කරන්න ඕන,
     

    patzz

    Well-known member
  • Mar 2, 2008
    1,145
    605
    113
    Wada wada man me dan thawa proxyakin log una. man adai danne meh website eka gana :D
     
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan
    උබට කොච්චර Traffic එකක් දෙන්න පුලුවන් ද බං, ශීරාවටම අහන්නෙ ?IP වැඩිපුර තියෙන්න් කොහේ ඒව ද ? SYN ද UDP ද TCP ද ICMP ද ? හරියට කියපන්, මම කීයක් හරි දෙන්නම් වැඩ ටිකක් තියෙන්වා කරගන්න, වෙන වෙන උන්ට දෙන්න ඕන නැනෙ බං අපේ උන් ඉන්නකොට, But මට C2C එකම ඕන මම Hire කරන Time එකට, මගෙ වෙනම ටිකක් එක්ක තමයි trigger කරන්න ඕන,

    Traffic නම් 25000+ දෙන්නම් දවසකට :P
    වැඩිපුර තියෙන්නෙ Chinese and other 3rd world Country IPs :P
     

    prasad9805

    Well-known member
  • Feb 15, 2010
    18,718
    783
    113
    හඳේ
    avatar309098_1.gif
    Dihan ammatasiri wenna okata
    avatar309098_1.gif