![]()
මචන්ලා මොකද කියන්නේ අන්වර් මනතුංග.කොම් එකට ddos පාරක් දාලා කෙලවමුද ? මගේ බොට්නෙට් එක මම ටිකක් ස්ට්රොන්ග් කරගෙන යනවා. තාම සොම්බි 1200යි තියන්නේ. ළඟදීම ඕකට දෙමු වැඩේ. උඹලා වැඩේට මොකද කියන්නේ ? උඹලගේ අයිඩියා දීපල්ලා
Error in 365 days
රත්තරං;15108281 said:අන්න කොල්ලෝ කරනවන්ම් වැඩ.. හැබැයි ඔය අන්වර්ද මොකාද කියන එකා දැන් චාටර් කුකුලෙක් බන්. ඕකව අල්ලවත් ගනන් ගන්නේ නෑ.. ඉස්සර රැව්ල කොන්ඩේ කපලා ලස්ස්සනට උන්න එකෙක්ලු. දැන්නම් අමු ඌරා.. අර ගෝත්රික අරාබින්ට ගෑනු හා රොටී සපයන ගනිකාවක් විසින් රචිත පතිවෘතාව ගැන ඩේලි මැනුවල් එක කියෝලා ඒකෙන් බ්රේන් වොශ් වෙලා අල්ලව අල්ලන් නටනවා. ඔයිට හොදා මාටින් වික්රමසිංහගේ මඩොල්දූව කියෙව්වනම්.. වටිනා උපදෙස් ටිකක්වත් ඒකේ තියෙනවා


එකෙක් මගෙන් උකා ගන්ඩ අසයිද කියලා අහනවා බන්බයේ බෑ
)ඔව් බං.. සිරාවට දැන් කුකුලට ඇපත් නෑ.. අර වීඩියො එකකින් පිළිතුරු අහල ඌ ගූ නෑව නෙ.. උබ දැක්ක නේද සිද්දිය.. හිනා කාල මලා බං![]()


එතකොට උබට උබෙ නම මතක නැහැමනතුංග

![]()
මචන්ලා මොකද කියන්නේ අන්වර් මනතුංග.කොම් එකට ddos පාරක් දාලා කෙලවමුද ? මගේ බොට්නෙට් එක මම ටිකක් ස්ට්රොන්ග් කරගෙන යනවා. තාම සොම්බි 1200යි තියන්නේ. ළඟදීම ඕකට දෙමු වැඩේ. උඹලා වැඩේට මොකද කියන්නේ ? උඹලගේ අයිඩියා දීපල්ලා
Error in 365 days
back trace wenne na kiyala surenam තොත්ත බබා;15108201 said:
ඇයි පැටියො එහෙම කරන්නෙ ??


අන්න පට්ට වැඩේ.. උබ කිව්ව වගේම කරහන් හරිය..
good luck![]()


රත්තරං;15108281 said:අන්න කොල්ලෝ කරනවන්ම් වැඩ.. හැබැයි ඔය අන්වර්ද මොකාද කියන එකා දැන් චාටර් කුකුලෙක් බන්. ඕකව අල්ලවත් ගනන් ගන්නේ නෑ.. ඉස්සර රැව්ල කොන්ඩේ කපලා ලස්ස්සනට උන්න එකෙක්ලු. දැන්නම් අමු ඌරා.. අර ගෝත්රික අරාබින්ට ගෑනු හා රොටී සපයන ගනිකාවක් විසින් රචිත පතිවෘතාව ගැන ඩේලි මැනුවල් එක කියෝලා ඒකෙන් බ්රේන් වොශ් වෙලා අල්ලව අල්ලන් නටනවා. ඔයිට හොදා මාටින් වික්රමසිංහගේ මඩොල්දූව කියෙව්වනම්.. වටිනා උපදෙස් ටිකක්වත් ඒකේ තියෙනවා


එකෙම්ම බහිමු වැඩේට... උබට DDOS වැඩේට ඕනේ මැශින් ගාන කීයද? මම දෙනව 16ක්.වැඩේ සෙට් කරල කියපන්.
LANKAWE GODAK SITE WALATA MEEKA KARANNA ONI...LAHASTIVEYAN... MAMA INNAWA.


ela kiri machan...

LET's GO BOT NET


oya server eka me site tikath host karanawa
1. www.forzapro.com
2. www.propanetankcovers.com
3. www.dcpadres.com
4. www.enerdel.com
5. www.easterncutt.com
6. www.anvermanatunga.com
7. www.freemumia.com
8. www.nothankstocake.com
9. www.nykyungbock.com
10. www.lindareateam.com
11. www.maren-encinas.com
owa okkoma lankawe newyi man hithanne host karanne blue host eken
hoda waddek witharak wadeta athagahannaback trace wenne na kiyala surenam
mokada oya attack karanne US server ekak nisa


anwar ta ridila![]()

