gahuwada game eka thorathuru update karanna :yes:
kuvindupahan Member Feb 21, 2013 269 19 0 Jul 19, 2013 #61 gahuwada game eka thorathuru update karanna
jmai007 Well-known member May 24, 2010 1,087 61 48 kadawatha Jul 20, 2013 #62 අන්න තාක්ෂණයේ යහපත් පැතිකඩ......... දීපන් මචන්..... රෙද්ද පල්ලෙන් බේරෙන්ඩ.......
Error365! Well-known member Jun 27, 2012 13,096 9,833 113 එක තැනක නෑ Jul 20, 2013 #63 kuvindupahan said: gahuwada game eka thorathuru update karanna Click to expand... jmai007 said: අන්න තාක්ෂණයේ යහපත් පැතිකඩ......... දීපන් මචන්..... රෙද්ද පල්ලෙන් බේරෙන්ඩ....... Click to expand... තාම බොට් නෙට් එක ස්ට්රොන්ග් කරනවා මචන්ලා. තව මට සොම්බිලා ඕනේ. මොකද දෙන එකේ, හෙල්ලෙන්න්ද බැරි වෙන්ඩ දෙන්ඩ ඕනේ බන්. මේ ගිය මාසෙට අලුතෙන් සොම්බිලා 600ක් එකතු කරගත්තා බන්. වැඩේ කරලා උඹලට කියන්නම්
kuvindupahan said: gahuwada game eka thorathuru update karanna Click to expand... jmai007 said: අන්න තාක්ෂණයේ යහපත් පැතිකඩ......... දීපන් මචන්..... රෙද්ද පල්ලෙන් බේරෙන්ඩ....... Click to expand... තාම බොට් නෙට් එක ස්ට්රොන්ග් කරනවා මචන්ලා. තව මට සොම්බිලා ඕනේ. මොකද දෙන එකේ, හෙල්ලෙන්න්ද බැරි වෙන්ඩ දෙන්ඩ ඕනේ බන්. මේ ගිය මාසෙට අලුතෙන් සොම්බිලා 600ක් එකතු කරගත්තා බන්. වැඩේ කරලා උඹලට කියන්නම්
P PodeKasun Member Dec 13, 2012 116 13 0 Jul 20, 2013 #64 විසිල් වගේම බල්ටිත් තිබේවායැයි හදවතින්ම පතමි.
Malitharox Well-known member Feb 28, 2008 5,279 667 113 මනෝරාජිකය Jul 20, 2013 #65 Error365! said: එකෙක් මගෙන් උකා ගන්ඩ අසයිද කියලා අහනවා බන් බයේ බෑ Click to expand... "උකා" කොහෙද බන් ගන්න තියෙන්නෙ සිරාවටම,මගෙනුත් එකෙක් ඔහොම අහල තිබුන ත්රෙඩ් එකක.මම උට කිව්ව ආසයි ඒ උනාට "උකා" අපේ පැත්තෙ කඩවල් වල නෑ කියල.
Error365! said: එකෙක් මගෙන් උකා ගන්ඩ අසයිද කියලා අහනවා බන් බයේ බෑ Click to expand... "උකා" කොහෙද බන් ගන්න තියෙන්නෙ සිරාවටම,මගෙනුත් එකෙක් ඔහොම අහල තිබුන ත්රෙඩ් එකක.මම උට කිව්ව ආසයි ඒ උනාට "උකා" අපේ පැත්තෙ කඩවල් වල නෑ කියල.
rrkolla Well-known member Mar 24, 2012 4,415 204 63 Jul 20, 2013 #66 loku deyak ban mona hari karapan