මගේ මොලේ වැඩ කරන්නෙත් නෑ බන්.

ugly guy

Member
Mar 22, 2016
214
15
0
මගේ මොලේ වැඩ කරන්නෙත් නෑ බන්.

මගේ මොලේ වැඩ කරන්නෙත් නෑ බන්. ඉස්කොලෙ 7,8 පන්ති වලදි පන්තියෙ 1,2,3 අතර හිටිය හැම වාරෙම. ඒකාලෙ ඉදල හැමදේම ටික ටික අනිත්පැත්තට හරුන. දැන් මට සාමාන්‍ය ජීවිතේ සරල දේවල් පවා හරියට කරගන්න බෑ.
 

rachitha89

Member
May 7, 2009
580
16
0
මගේ මොලේ වැඩ කරන්නෙත් නෑ බන්. ඉස්කොලෙ 7,8 පන්ති වලදි පන්තියෙ 1,2,3 අතර හිටිය හැම වාරෙම. ඒකාලෙ ඉදල හැමදේම ටික ටික අනිත්පැත්තට හරුන. දැන් මට සාමාන්‍ය ජීවිතේ සරල දේවල් පවා හරියට කරගන්න බෑ.


මානසික ඩොකෙක් හම්බවෙලා බෙහෙත් ගනින් පරක්කු නොවී :yes::yes:
 

djnick

Well-known member
  • Jul 5, 2010
    29,023
    2,383
    113
    අදාල නෑනේ
    උබට මේකේ thread දාන ඒක මතකයි හැමදාම නේද?
    මොනවද යකෝ හැමදාම ගොන් ආතල් දෙන්නේ
    වෙන වැඩ නැද්ද?
     

    Rage Guy

    Banned
  • Sep 11, 2012
    7,328
    334
    83
    Gihilla anti depressent tikak ganin ban uba uba gena mara widiyata negative hitanne.self confidence - yanne.
     

    Rage Guy

    Banned
  • Sep 11, 2012
    7,328
    334
    83
    මම එව ගන්නව බන්.

    parana ewa amataka karapan ban,parana memory thamai oya thathweta mula.parana magul okoma amataka karala atha arala dapan.confidence pita hitapan newa gilunath ban chun kiyala.excercise ehema karapan hemadama wage.
     
    • Like
    Reactions: ugly guy

    ugly guy

    Member
    Mar 22, 2016
    214
    15
    0

    parana ewa amataka karapan ban,parana memory thamai oya thathweta mula.parana magul okoma amataka karala atha arala dapan.confidence pita hitapan newa gilunath ban chun kiyala.excercise ehema karapan hemadama wage.

    thanks.

    exercise karama nam tikak relax wenawa thamayi.
     

    king_pandukabaya

    Well-known member
  • Apr 20, 2010
    13,465
    891
    113
    Colombo
    ඉතින් යකෝ මමත් එහෙම නේ.
    ඒත් මම ත්‍රෙඩ් දදා මෙතන ආතල් ගන්නේ නෑ.
    පලයක් දොස්තර කෙනෙක් ගාවට