උබ හිතුවද ගෑනු මේවා දන්නේ නැහැ කියල
උන් හැරෙනකොට දන්නවා මොකාටද එන්නේ කියල.
මේ වගේ පුක ඉරාගෙන පකර ඩාන්ස් දාගෙන ගියත්
ගෑනු එන්නේ උන්ට කැමති උන් එක්ක විතරයි යකෝ.


එකෙක්ට ගෑනු කැමති වෙන්නයි, තව එකෙක්ට අකමැති වෙන්නයි වෙන හේතුවක් නැහැ යකෝ
පුක කඩාගෙන ගනු talk කරන්න යන්න ඔන්නැහැ. hello කිව්වම talk වෙන ගෑනුත් ඉන්නවා.
මේවා කියෝලා අඩු කුලයන්ස්ලා මොටිවේසන් වෙලා සෙරප්පු පාර කන්න යන threads
අපිව talk කරන්න යනවා කියල දැනගන්න ඇන්ටිලා
උන් හැරෙනකොට දන්නවා මොකාටද එන්නේ කියල.
මේ වගේ පුක ඉරාගෙන පකර ඩාන්ස් දාගෙන ගියත්
ගෑනු එන්නේ උන්ට කැමති උන් එක්ක විතරයි යකෝ.
එකෙක්ට ගෑනු කැමති වෙන්නයි, තව එකෙක්ට අකමැති වෙන්නයි වෙන හේතුවක් නැහැ යකෝ
පුක කඩාගෙන ගනු talk කරන්න යන්න ඔන්නැහැ. hello කිව්වම talk වෙන ගෑනුත් ඉන්නවා.
මේවා කියෝලා අඩු කුලයන්ස්ලා මොටිවේසන් වෙලා සෙරප්පු පාර කන්න යන threads
අපිව talk කරන්න යනවා කියල දැනගන්න ඇන්ටිලා