නියමයි මචන්.ඔය camera එකේ auto දාලා නිකම් photo ගන්ඩ පුලුවන්ද.නැත්තම් professional කෙනෙකුට විතරද ඕකෙන් photo ගන්ඩ පුලුවන්?
patta...![]()

නියමයි නියමයි බං.. ඔක්කොම ටික දාහන්.. පට්ට පිංතූර සෙට් එකක් තියෙනවා මං දැක්කා..


හොඳ ඇහැක්![]()


Quick Edittttt![]()



සුපිරි මචන් දිගටම දාපන්


පට්ට පට්ට දාපං දිගටම

