මචංලා Daraz එකෙන් බඩු ගන්නවනම් දෙපාරක් හිතපල්ලා.

super077

Well-known member
  • Jun 10, 2008
    1,841
    2,470
    113
    Matara
    මචංලා Daraz එකෙන් බඩු ගන්නවනම් දෙපාරක් හිතපල්ලා.
    මම ලංකාවේ Online Site වලින් වැඩිය බඩු ගන්නේ නෑ, මොකද මට මේ සයිට් එක්ක තියෙන එක්ස්පිරියන්ස් එක සතු‍ටුදායක එකක් නෙවි. ඒත් මම ebay , aliexpress වගේ ඒවා එක්ක ගණුදෙණු කරන්නේ 2012 ඉදලා. මම පලමු වරට යාළුවෙකුට ෆොන් එකක් දැම්මා Daraz එකේන්. හැබැයි එවලා තියෙන්නේ List කරලා තිබුන එකක් නෙවි. උන්ට කන්ටැක්ට් කරලා පැහැදිලි කරත් වැඩක් උනේ නෑ..
    ඊට පස්සේ හිතා ගත්තා තවත් මුන්ගෙන් ගන්නේ නෑ කියලා. ඒත් පෙරෙදා Android TV Box එකක් ඕඩර් කරා ( මොකද මේ දවස් වල ebay,aliexpress order කරොත් ලොකු කාලයක් යනවා ) ඉතින් දවස් දෙකෙන් බඩු ආවා. ඒත් පැකින් එක ගලවලා බොක්ස් එක දකිද්දිම තේරුනා මේක පාවිච්චි කරපු එකක් වගේ කියලා. කෝකටත් කනේක් කරලා බැලුවා, හරියට හරි. google login එකක් තියෙනවා , Holiday Resort එකක. අන්තිමට factory reset කරගෙන තමයි වැඩ කරන්න ගත්තේ. තව දෙයක් මුන් 16GB memory එකක් තියෙනවා කියලා ඇඩ් කරලා තිබුනට තියෙන්නේ 2GB මේ ගැන ඔක්කොම කියලා Seller ට screenshot එක්ක මැසේජ් කරා, දවස් 04ක් තාම replay නැ. feedback එකෙත් මේ ටික මෙන්ශන් කරලා දැම්මා, තාම දවස් 02ක් ගිහිල්ලත් Daraz එකේ උන් feedback එක appoval කරලා නෑ, pending තියෙන්නේ.
    මුන්ගෙන් බඩු ගන්න නම් එපා තවත්. Daraz එකේ උන් කවදාවත් කස්ටමර්ට නම් උදව් කරන්නේ නැ. උන් ගන්නේත් සේලර්ගේ පැත්ත.
     

    dilshan chamath

    Active member
  • Jul 12, 2012
    163
    60
    28
    මචංලා Daraz එකෙන් බඩු ගන්නවනම් දෙපාරක් හිතපල්ලා.
    මම ලංකාවේ Online Site වලින් වැඩිය බඩු ගන්නේ නෑ, මොකද මට මේ සයිට් එක්ක තියෙන එක්ස්පිරියන්ස් එක සතු‍ටුදායක එකක් නෙවි. ඒත් මම ebay , aliexpress වගේ ඒවා එක්ක ගණුදෙණු කරන්නේ 2012 ඉදලා. මම පලමු වරට යාළුවෙකුට ෆොන් එකක් දැම්මා Daraz එකේන්. හැබැයි එවලා තියෙන්නේ List කරලා තිබුන එකක් නෙවි. උන්ට කන්ටැක්ට් කරලා පැහැදිලි කරත් වැඩක් උනේ නෑ..
    ඊට පස්සේ හිතා ගත්තා තවත් මුන්ගෙන් ගන්නේ නෑ කියලා. ඒත් පෙරෙදා Android TV Box එකක් ඕඩර් කරා ( මොකද මේ දවස් වල ebay,aliexpress order කරොත් ලොකු කාලයක් යනවා ) ඉතින් දවස් දෙකෙන් බඩු ආවා. ඒත් පැකින් එක ගලවලා බොක්ස් එක දකිද්දිම තේරුනා මේක පාවිච්චි කරපු එකක් වගේ කියලා. කෝකටත් කනේක් කරලා බැලුවා, හරියට හරි. google login එකක් තියෙනවා , Holiday Resort එකක. අන්තිමට factory reset කරගෙන තමයි වැඩ කරන්න ගත්තේ. තව දෙයක් මුන් 16GB memory එකක් තියෙනවා කියලා ඇඩ් කරලා තිබුනට තියෙන්නේ 2GB මේ ගැන ඔක්කොම කියලා Seller ට screenshot එක්ක මැසේජ් කරා, දවස් 04ක් තාම replay නැ. feedback එකෙත් මේ ටික මෙන්ශන් කරලා දැම්මා, තාම දවස් 02ක් ගිහිල්ලත් Daraz එකේ උන් feedback එක appoval කරලා නෑ, pending තියෙන්නේ.
    මුන්ගෙන් බඩු ගන්න නම් එපා තවත්. Daraz එකේ උන් කවදාවත් කස්ටමර්ට නම් උදව් කරන්නේ නැ. උන් ගන්නේත් සේලර්ගේ පැත්ත.

    Machan math dapu review dekak approve karema na un. Kalakanni ballo. Hoda kiwwoth witarai review approve wenne. No help at all
     
    • Like
    Reactions: dumindayk

    reddit

    Well-known member
  • Aug 18, 2016
    9,050
    8,307
    113
    Chilaw
    මචංලා Daraz එකෙන් බඩු ගන්නවනම් දෙපාරක් හිතපල්ලා.
    මම ලංකාවේ Online Site වලින් වැඩිය බඩු ගන්නේ නෑ, මොකද මට මේ සයිට් එක්ක තියෙන එක්ස්පිරියන්ස් එක සතු‍ටුදායක එකක් නෙවි. ඒත් මම ebay , aliexpress වගේ ඒවා එක්ක ගණුදෙණු කරන්නේ 2012 ඉදලා. මම පලමු වරට යාළුවෙකුට ෆොන් එකක් දැම්මා Daraz එකේන්. හැබැයි එවලා තියෙන්නේ List කරලා තිබුන එකක් නෙවි. උන්ට කන්ටැක්ට් කරලා පැහැදිලි කරත් වැඩක් උනේ නෑ..
    ඊට පස්සේ හිතා ගත්තා තවත් මුන්ගෙන් ගන්නේ නෑ කියලා. ඒත් පෙරෙදා Android TV Box එකක් ඕඩර් කරා ( මොකද මේ දවස් වල ebay,aliexpress order කරොත් ලොකු කාලයක් යනවා ) ඉතින් දවස් දෙකෙන් බඩු ආවා. ඒත් පැකින් එක ගලවලා බොක්ස් එක දකිද්දිම තේරුනා මේක පාවිච්චි කරපු එකක් වගේ කියලා. කෝකටත් කනේක් කරලා බැලුවා, හරියට හරි. google login එකක් තියෙනවා , Holiday Resort එකක. අන්තිමට factory reset කරගෙන තමයි වැඩ කරන්න ගත්තේ. තව දෙයක් මුන් 16GB memory එකක් තියෙනවා කියලා ඇඩ් කරලා තිබුනට තියෙන්නේ 2GB මේ ගැන ඔක්කොම කියලා Seller ට screenshot එක්ක මැසේජ් කරා, දවස් 04ක් තාම replay නැ. feedback එකෙත් මේ ටික මෙන්ශන් කරලා දැම්මා, තාම දවස් 02ක් ගිහිල්ලත් Daraz එකේ උන් feedback එක appoval කරලා නෑ, pending තියෙන්නේ.
    මුන්ගෙන් බඩු ගන්න නම් එපා තවත්. Daraz එකේ උන් කවදාවත් කස්ටමර්ට නම් උදව් කරන්නේ නැ. උන් ගන්නේත් සේලර්ගේ පැත්ත.

    negative approve කරන්නේ නෑ බන්, :baffled: ඕක return කරපන්
     

    encoderdk

    Well-known member
  • Oct 13, 2016
    1,154
    1
    690
    113
    Bro,
    Mehemai seen eka... mamath daraz eke badu wikunanawa. Oka sellergen seller ta wenas wanava.
    Koi welawakawath sure nathi item ekak avoth oyata return karanna 7 days thiyenava.
    0117-575600 customer care call karala, Order number eka denna. oyata return karanna puluwan.

    Ehema return karoth sellergen e cost eka daraz eka adu karagannawa, oyata cash refund karanawa.
    matanam thawamath ehema refund case ekak wela neha.
    Daraz eka kanne Daraz eken nemei, apema Sri lankan Gon harak sellers la.....

    Always read the reviews and the seller ratings before buying.
     

    hasithayad

    Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,792
    1
    44,999
    113
    Dana dana daraz kimbe badu ganne ay

    Kapruka gannat epa weda thattaya kari line dunna

    Sudu elakiri miturani
    Alternative sites suggest karanna
    lankawe ebay/aliexpress walata alternatives na. reputed shop ekaka website eken order kalath un invoice eka hari amathaka karanawa. ita passe warranty claim karanna giyama epa wenawa
     

    ryandok

    Well-known member
  • Oct 11, 2011
    13,684
    1
    3,804
    113
    වලපල්ලේ
    ඕකෙන් බඩුගන්න අයගේ මැසිවිලි තමා මේකේ බාගෙට බාගයක්ම තියෙන්නේ
     

    saja

    Well-known member
  • Jan 8, 2007
    16,233
    2
    10,818
    113
    Home Sweet Home
    yako mee dan order ekak damma , mama orders kipayak damma masa 2 kalin , ewa nam shape

    hari wena ganne kohenda kiyala dapallla , kada gane yanna time na banz .. :sorry:



    MarshMello uba dakka kal :) , ara April 21 bomb blast kale discord chat eke hitiye mathaka da ?

    Daraz pure scam. Mn caa complain kara no reply yet :(
     

    MarshMello

    Well-known member
  • Jan 24, 2018
    4,587
    2,979
    113
    Sri Lanka
    Bro,
    Mehemai seen eka... mamath daraz eke badu wikunanawa. Oka sellergen seller ta wenas wanava.
    Koi welawakawath sure nathi item ekak avoth oyata return karanna 7 days thiyenava.
    0117-575600 customer care call karala, Order number eka denna. oyata return karanna puluwan.

    Ehema return karoth sellergen e cost eka daraz eka adu karagannawa, oyata cash refund karanawa.
    matanam thawamath ehema refund case ekak wela neha.
    Daraz eka kanne Daraz eken nemei, apema Sri lankan Gon harak sellers la.....

    Always read the reviews and the seller ratings before buying.
    Return requests reject kara, Return reasons invalid kiyala. Ubage gedara address eka dipan ubatawath ewannam.
    Daraz eka kanne sellersla wennathi. Eth daraz eke customer service wadak na. Un balanne mokakhri kiyala shape wenna. Cases open karata wadak na. We will investigate this issue kiynawa witharai. Ita passe no reply


    MarshMello uba dakka kal :) , ara April 21 bomb blast kale discord chat eke hitiye mathaka da ?
    Ah ow mchan mathakai. Kalekin dakke :D
     

    Heshan Daminda

    Well-known member
  • Mar 13, 2009
    46,407
    1
    101,307
    113
    34
    Kalutara
    ඒකට තමා පාරිභෝගික අධිකාරිය තියෙන්නේ. ඇරලා දාපන් පත ලියුමක් කෙල වෙලාම යන්න.