මචංලා Daraz එකෙන් බඩු ගන්නවනම් දෙපාරක් හිතපල්ලා.

super077

Well-known member
  • Jun 10, 2008
    1,841
    2,470
    113
    Matara
    Return requests reject kara, Return reasons invalid kiyala. Ubage gedara address eka dipan ubatawath ewannam.
    Daraz eka kanne sellersla wennathi. Eth daraz eke customer service wadak na. Un balanne mokakhri kiyala shape wenna. Cases open karata wadak na. We will investigate this issue kiynawa witharai. Ita passe no reply



    Ah ow mchan mathakai. Kalekin dakke :D
    Same My Product
     
    • Like
    Reactions: D_Mad

    Tharusha_peiris

    Well-known member
  • Jan 22, 2020
    1,559
    2,283
    113
    Titans
    ඔව් මාත් Sd card එකක් ගත්තා 32Gb ගෙනල්ලා සතියක් වත් වැඩ කරේ නෑ...එ මදිවට එකෙ උඩ හීරිලත් එක්ක තිබ්බෙ...return කරන්න කතා කරපුවාම කිසිම answer එකක් නෑ... 😐
     
    • Like
    Reactions: D_Mad

    pradeepsu

    Well-known member
  • Nov 4, 2019
    961
    1,063
    93
    මටනම් තාම අවුලක් වෙලා නැහැ. හොදට හොයල , seller එක්ක චැට් එකක් දාල තමා ගන්නේ. seller අවුල් නම් ලොවෙත් ගන්නේ නෑ . ඉස්සර WOW එකත්, හොදයි. දැන් එකත් daraz එකෙන් අරගෙන තියෙන්නේ.

    ටක්ස් එකේ ගණන් වැඩි

    daraz ලට competition එකක් දෙන්න , තව කවුරු හරි හිටියනම් හොදයි. ඒ වුනාට , ඉතින් නෑ නේ.
     
    • Like
    Reactions: D_Mad

    Prabasha

    Well-known member
  • Jan 31, 2009
    4,431
    1,456
    113
    IN THE INTERNET
    Takas eka hodai man 2015 වල Sony Xperia z2 ekak gaththa display eke aulak thibba unta photo eka witharai yauwe dawas deken wena aluth phone ekak gedattama genalla dunna nuwara eliyata
     
    • Like
    Reactions: D_Mad

    kingsheron

    Active member
  • May 4, 2008
    387
    142
    43
    Mata me lagadi hena katha wadak una. mama epson printer 1k order 1k daala payment 1kath kara ban. Dawal mata sellergen call 1k awa order 1ka cancel karanda kiyala. mama ahuwa ea mokada kiyala. un kiyanawa price error 1k nisa ea gaanata denda baa kiyala. mama kiwwa eaka mama danne naa, mama order 1ka cancel karanne naa. Daala thiyanawa gaanata thama payment kare kiyala. tika welawakin daraz 1ken message 1k awa mage order 1ka cancel karala, money refunded kiyala. :/
     

    hekelum

    Well-known member
  • Jan 8, 2008
    937
    408
    63
    මචංලා Daraz එකෙන් බඩු ගන්නවනම් දෙපාරක් හිතපල්ලා.
    මම ලංකාවේ Online Site වලින් වැඩිය බඩු ගන්නේ නෑ, මොකද මට මේ සයිට් එක්ක තියෙන එක්ස්පිරියන්ස් එක සතු‍ටුදායක එකක් නෙවි. ඒත් මම ebay , aliexpress වගේ ඒවා එක්ක ගණුදෙණු කරන්නේ 2012 ඉදලා. මම පලමු වරට යාළුවෙකුට ෆොන් එකක් දැම්මා Daraz එකේන්. හැබැයි එවලා තියෙන්නේ List කරලා තිබුන එකක් නෙවි. උන්ට කන්ටැක්ට් කරලා පැහැදිලි කරත් වැඩක් උනේ නෑ..
    ඊට පස්සේ හිතා ගත්තා තවත් මුන්ගෙන් ගන්නේ නෑ කියලා. ඒත් පෙරෙදා Android TV Box එකක් ඕඩර් කරා ( මොකද මේ දවස් වල ebay,aliexpress order කරොත් ලොකු කාලයක් යනවා ) ඉතින් දවස් දෙකෙන් බඩු ආවා. ඒත් පැකින් එක ගලවලා බොක්ස් එක දකිද්දිම තේරුනා මේක පාවිච්චි කරපු එකක් වගේ කියලා. කෝකටත් කනේක් කරලා බැලුවා, හරියට හරි. google login එකක් තියෙනවා , Holiday Resort එකක. අන්තිමට factory reset කරගෙන තමයි වැඩ කරන්න ගත්තේ. තව දෙයක් මුන් 16GB memory එකක් තියෙනවා කියලා ඇඩ් කරලා තිබුනට තියෙන්නේ 2GB මේ ගැන ඔක්කොම කියලා Seller ට screenshot එක්ක මැසේජ් කරා, දවස් 04ක් තාම replay නැ. feedback එකෙත් මේ ටික මෙන්ශන් කරලා දැම්මා, තාම දවස් 02ක් ගිහිල්ලත් Daraz එකේ උන් feedback එක appoval කරලා නෑ, pending තියෙන්නේ.
    මුන්ගෙන් බඩු ගන්න නම් එපා තවත්. Daraz එකේ උන් කවදාවත් කස්ටමර්ට නම් උදව් කරන්නේ නැ. උන් ගන්නේත් සේලර්ගේ පැත්ත.

    උන්ගේ බඩුවක් return කරන්න කලින් return policy කියවලා valid reason එකක් දාපන්.
    විසිතිස් දාස් ගානක බඩු refund අරගෙන තියනවා.
    උන් කියලා තියෙන දවස් ගාන ඇතුළත return කරන්න ඕනේ.
    Sellers la tamai bull kelinne.
    අනිත් එක අයිටම් එක ලැබුන වෙලාවේ කුරිය කාරයා ඉස්සරහම කඩල බලන්න. අවුලක් නම් භාර ගන් නැතුව ඉන්න පුළුවන්
    IMG_20200805_114340.jpg
     
    • Like
    • Haha
    Reactions: anchor14 and D_Mad

    CoolMan88

    Well-known member
  • Dec 27, 2012
    6,786
    2,802
    113
    math daraz eken deal karanne ne ban. lankawe reliable ecommerce sites adui. urban.lk takas.lk wage ewa witharai reliable ewata thiyenne
     
    • Like
    Reactions: D_Mad

    dilshan chamath

    Active member
  • Jul 12, 2012
    163
    60
    28
    Bro,
    Mehemai seen eka... mamath daraz eke badu wikunanawa. Oka sellergen seller ta wenas wanava.
    Koi welawakawath sure nathi item ekak avoth oyata return karanna 7 days thiyenava.
    0117-575600 customer care call karala, Order number eka denna. oyata return karanna puluwan.

    Ehema return karoth sellergen e cost eka daraz eka adu karagannawa, oyata cash refund karanawa.
    matanam thawamath ehema refund case ekak wela neha.
    Daraz eka kanne Daraz eken nemei, apema Sri lankan Gon harak sellers la.....

    Always read the reviews and the seller ratings before buying.
    Machan they don't publish negative reviews. Believe me I've tried few times
     
    • Like
    Reactions: ilovezest