මචං කව්රුහරි ඉන්නවද "Information security management system (ISMS)" assignment" කරපු කෙනෙක් ?
A Axios Member Jun 16, 2021 15 10 3 Mar 5, 2023 #1 මචං කව්රුහරි ඉන්නවද "Information security management system (ISMS)" assignment" කරපු කෙනෙක් ?
Geshi95 Well-known member Jun 21, 2015 8,639 14,638 113 ආකාසයේ දුර ගිම්හාන ඉවුරේ.. Mar 5, 2023 #4 බම්ප්
එළකිරි කොල්ලෙක් Well-known member Jul 6, 2012 10,696 2,921 113 Mar 5, 2023 #7 lol SLIIT eke anatha thatta kukulek neda? umbala ohomada degree ganne?? Spoiler kiyala government uni kukulek ahuwoth mokada kiyanne? Reactions: avjayarathne
lol SLIIT eke anatha thatta kukulek neda? umbala ohomada degree ganne?? Spoiler kiyala government uni kukulek ahuwoth mokada kiyanne?