මචන්ලා උදව්!! මගෙ nokia phone එකට වතුර ගිහින් touch එක නෑත&#3538

weebly

Member
Apr 22, 2010
574
10
0
මචන්ලා උදව්!! මගෙ nokia phone එකට වතුර ගිහින් touch එක නෑත&#3538

මගෙ NOKIA C5-03 Phone එකක් තියෙන්නෙ මචන්. ඒකට අද වතුර වෑටිල ටිකකින් touch එක නති උනා. සරෙන් සෑරෙට එක එනව. ආයෙ නෑති වෙනව.warrnty එකෙ ඉවරය්. phone shop එකකින් clean කලා screen එක ගලවලා. හරි යන්නෙ නෑ බන්. මම ඉන්නෙ kandy.හදගන්න විදියක් කියන්නකො දන්න කෙනෙක්. Ane plzzzzzz......company yawanna puluwanda??
 
Last edited:

wasangaama

Well-known member
  • Feb 5, 2009
    3,771
    354
    83
    www.amaphoneshop.com
    හරියට සර්විස් කරව ගනින්. නිකන් පිහදාල වේලලා දුන්නට වැඩක් නෑ. පස්සේ බෝඩ් එක කොරෝෂන් ආවම තමා තේරෙන්නේ,
    එතකන් පාවිච්චි කරන්න එපා. බැටරිය ගලවල තියපන්.
    හදන විදිය කියන්න පුළුවන්. ඔයාට ඩැමේජ් නොවී කරගන්න පුළුවන් නම්,
    resistive ටච් වතුරට කෙළ වෙනවා සමහර වෙලාවට .
     
    Last edited:

    thilan007

    Active member
  • Mar 20, 2008
    452
    138
    43
    මගෙ NOKIA C5-03 Phone එකක් තියෙන්නෙ මචන්. ඒකට අද වතුර වෑටිල ටිකකින් touch එක නති උනා. සරෙන් සෑරෙට එක එනව. ආයෙ නෑති වෙනව.warrnty එකෙ ඉවරය්. phone shop එකකින් clean කලා screen එක ගලවලා. හරි යන්නෙ නෑ බන්. මම ඉන්නෙ kandy.හදගන්න විදියක් කියන්නකො දන්න කෙනෙක්. Ane plzzzzzz......company yawanna puluwanda??

    service kara gaththanam touch ekak daala balanna thama thiyenne :)