මචන්ලා මට මේ චැනල් එක ගොඩ දාගන්න උදව් කරපල්ලා....

Gamer1

Well-known member
  • Feb 29, 2016
    894
    1,168
    93
    music compose කරන්නෙ ඔයාද
    Music compose කරන්නේ ඉන්දික ප්‍රසාද් මචන්
    https://www.facebook.com/indika.prasad.90260

    Thank you machan
    ------ Post added on Jun 6, 2021 at 5:39 PM

    Thank you machan
    ------ Post added on Jun 6, 2021 at 5:41 PM

    Thank you machan
    ------ Post added on Jun 6, 2021 at 5:41 PM

    Thank you machan
    ------ Post added on Jun 6, 2021 at 5:42 PM

    bump mcho
    Thank you machan
    ------ Post added on Jun 6, 2021 at 5:42 PM
     

    nidarsha91

    Well-known member
  • Machan mama ube audio ahuwe na. habai machan ube artworks dakkama oya category eke huge un karanwa wage kaagewath picture ekak photograph ekak a vidiyatama deanne nathuwa uba eekata *Apuurwathwaya* kiyana eka ekathu karala thiyenawa machan. Me tike *Oh my kaduvale - songs 4 thamai * Background music. A nisa dawasaka ube soundtracks ahanna ennam machan. Habai uba karana wadeta loku reach ekak hadaaganna puluwan wei machan. Subha pathanawa machan !
     
    Last edited:

    Gamer1

    Well-known member
  • Feb 29, 2016
    894
    1,168
    93
    Machan mama ube audio ahuwe na. habai machan ube artworks dakkama oya category eke huge un karanwa wage kaagewath picture ekak photograph ekak a vidiyatama deanne nathuwa uba eekata *Apuurwathwaya* kiyana eka ekathu karala thiyenawa machan. Me tike *Oh my kaduvale - songs 4 thamai * Background music. A nisa dawasaka ube soundtracks ahanna ennam machan. Habai uba karana wadeta loku reach ekak hadaaganna puluwan wei machan. Subha pathanawa machan !
    ane thank you machan e wachana tikata.... thank you very much...

    Thank you machan
    ------ Post added on Jun 6, 2021 at 6:28 PM

    Thank you machan
    ------ Post added on Jun 6, 2021 at 6:29 PM

    චැනල් එක ඇත්තටම හොදයි මචං. උබ සැහෙන්න මහන්සි වෙලා තියෙනවනේ. ජය.
    ane thank you machan....
    ------ Post added on Jun 6, 2021 at 6:31 PM

    Thank you machan
    ------ Post added on Jun 6, 2021 at 6:32 PM

    Thank you machan
    ------ Post added on Jun 6, 2021 at 6:33 PM

    Bump. Sub kara 👊👍👍👍
    Thank you machan
    ------ Post added on Jun 6, 2021 at 6:33 PM
     

    Deviyo

    Well-known member
  • Feb 15, 2011
    503
    899
    93
    https://www.youtube.com/channel/UC2RZhATt1xGZ08GLaClAyTA

    මචන් මේ මගේ යූටියුබ් චැනල් එක.. මේක තව උඩට ගන්න කියල දීපංකො......
    මේක meditation මියුසික් තමයි තියෙන්නේ..



    මචන් ටැග්ස් ඇඩ් කරපන්. ටයිට්ල් වලට කී වොර්ඩ්ස් දාපන්.
    ටයිටල් ඩිස්ක්‍රිප්ශන් එක හොදට ලියපන්
    තව ශෝර්ට් වර්ශන් 2-3ක් දාපන් ඕවගෙන්ම කපලා
    රීච් එක වැඩි කරගන්න සහ සජෙශන් වලට එන්න.
    හැම වෙලාවෙම අයිඩියල්ම ෆෑන් බේස් එක හරියට ඩෙෆයින් කරගත්තොත් උඹට වැඩේ ලේසිය්.
    The most important thing:
    Never ever target money just focus on doing it the right way. Gooogle constantly changing its algorithm to keep people satisfied and engaged on their platforms. Google Search tries to deliver the most accurate and the most popular content.
    So instead of getting there using a short cut, focus on how to deliver amazing content to the world,
    Money will follow you.