Eka machan loku ganak wenawa. Anika business ekak wage bees honey karaddi eka recommend karanne na mata theruna widiyata.කෙලින්ම ටැප් එක ඇරපුවාම පැනි ටික ගන්න පුලුවන් හයිව් තියේ නෙට් එකේ පොඩ්ඩක් බලන්න එහෙම එකක් සෙට් කර ගන්න තිබ්බනම් මරු
mamath wenasakath ekka patan ganna baluwe. Oluwata hoda relax ekakuth ewnawa, environment ekatath ape patten support ekak wenawa. Hoda commercial value ekakuth thiyanwa hariyata kaloth.adoo maath aasai.. Retirement plan ekee part ekak ooka.
කෙලින්ම ටැප් එක ඇරපුවාම පැනි ටික ගන්න පුලුවන් හයිව් තියේ නෙට් එකේ පොඩ්ඩක් බලන්න එහෙම එකක් සෙට් කර ගන්න තිබ්බනම් මරු
me quality ekata hadannanam lesi wena ekak na machan. scale karanawanam business ekakta hoda beehives thiyanne oni.Baas buwek set karan hadaganna thiyenne
Lankawe owa hadala wikunanne nehe
Hamabantota danata inne machan. Oya danna contacts thiynawada?koheda inne?
e kiuwe business ekatada banadoo maath aasai.. Retirement plan ekee part ekak ooka.
oyata lagama krushi mandale balanna. nath nam gannoruwa. othanata enawa wanija mattamin karana ayaHamabantota danata inne machan. Oya danna contacts thiynawada?
ඕකුන්ට පැනි හොයාගන්න අමාරුනම් රැජිනටත් හුකාගනින් කියල යනව බං යන්ඩ
මං පෙට්ටි දෙකක් කරා.
ඕක කරපු කාලෙ ගොඩක් වෙලාවට තනි ඇහෙන් තමයි ලෝකෙ බැලුවෙ. පෙට්ටියෙන් 10m වගේ දුරකදිත් විදිනව ඇගේ හැප්පුන ගමන්.
ඔව් සීනි දියකරල තියන්න ඕනMal thiyana pattaka oni karanna commerical karanwanam. Mama thama igana gannawa meka. Mal adu kaleta mona hari karana dewal thiyanwa neda unwa yanne nathiwa thiyaganna.
naa bn athel ekata..business ekkata nemeie kiuwe business ekatada ban