මචන්ස්ලා හොද දෙවාලයක් තියෙන්නෙ කොහෙද?????????????

AMChange

Member
Sep 17, 2014
2
1
0
මචන්ස්ලා හොද දෙවාලයක් තියෙන්නෙ කොහෙද?????????????

;)මචන් කෙල්ල දලා ගියා ගෙන්න ගන්න සිරා ප්ලෙස් 1ක් දෙවාලයක් හරි මොකක් හරි දන්නවනන් කියන්න......ලොකු උදව්වක්.....:love:
 
  • Like
Reactions: TomCat077

ccmh

Member
Nov 7, 2008
4,237
379
0
බබා ලන්තේ
ohoma genna gena hari yanna naha bn.
1 paarak daala giya kiyanne apahu yanna chance wadi.
wena kellakta bahapan bn owata salli nasthi nokara
tikak kaal giyahama umbatama hithenawa "a kaale nam mama pissu natuwe" kiyala umbatama hina yai mathak wela :P
good luck bro !!! :D
 

AMChange

Member
Sep 17, 2014
2
1
0
ohoma genna gena hari yanna naha bn.
1 paarak daala giya kiyanne apahu yanna chance wadi.
wena kellakta bahapan bn owata salli nasthi nokara
tikak kaal giyahama umbatama hithenawa "a kaale nam mama pissu natuwe" kiyala umbatama hina yai mathak wela :P
good luck bro !!! :D
නැහැ මචන් එයා අන්තිමට කිව්වෙ ජනාධිපතිටවත් එයාව හොයාගන්න බැ කියල එකයි සීන් එක..
 

Ayeshlive

Well-known member
  • Jul 1, 2011
    10,570
    943
    113
    *̶͑̾̾​̅ͫ͏̙̤g͛͆̾ͫ̑͆&
    නැහැ මචන් එයා අන්තිමට කිව්වෙ ජනාධිපතිටවත් එයාව හොයාගන්න බැ කියල එකයි සීන් එක..
    මේ දවස් වල ජනාධිපති තුමාට චන්ද දායකයෝ ගොඩක් අයව හොයාගන්න බැරිවෙලා ඉන්නේ.
     

    blueray911

    Member
    Dec 2, 2011
    160
    37
    0
    ;)මචන් කෙල්ල දලා ගියා ගෙන්න ගන්න සිරා ප්ලෙස් 1ක් දෙවාලයක් හරි මොකක් හරි දන්නවනන් කියන්න......ලොකු උදව්වක්.....:love:

    එක පාරක් එපා කියලා ගිය කෙනා බලෙන් ගෙන්නගන තේරුමක් වෙන්නේ නෑ.. :no:
     

    axitraderlk

    Member
    Aug 28, 2014
    138
    6
    0
    ohoma genna gena hari yanna naha bn.
    1 paarak daala giya kiyanne apahu yanna chance wadi.
    wena kellakta bahapan bn owata salli nasthi nokara
    tikak kaal giyahama umbatama hithenawa "a kaale nam mama pissu natuwe" kiyala umbatama hina yai mathak wela :P
    good luck bro !!! :D

    I agree with this. Machan kalayak yanakota api karapu ewa matak wenakota bada kapagena marenna hitenawa. Habay itin uba inna tatweta api monawa kiwwat uba terum ganne naha. Puluwannam amataka karala danna balapan.
     

    Madz619

    Member
    Jan 17, 2010
    1,503
    118
    0
    right behind you
    missing unath daalagiyath oya holmana passe yanna epa...yako umba marry karata passeth oyavage missing unoth okkoma amaruwe..aluth ekak hoyapan..good luck bro...gannu ona tharam innava...bayavenna epa
     

    ruwanfer

    Well-known member
  • Mar 26, 2007
    8,110
    934
    113
    One Mile to heaven
    he-he-he-pl-ffffff