Break up thiya tharaha velavath nane 
ps- sira vali gihinma na.
ps- sira vali gihinma na.
beth nathuwa goda daganna berida?mata nam ewa gana ganak wath ne depression ekak awaneh eken dan struggle eka tiyenne depression eka ekka 2018 idala beheth bono seratonin balance wenna
ekita hari giya mage life eka depression hadila fuck una ekiwa nam dan matak wenne wath ne e depression huttak nisa wadak karaganda baruwa inne
උබල ට depression recover උනේ නැද්ද?අඩෝ සිරාවටම මටත් මුලින්ම ඩිප්රෙශන් ආවේ එක්ස් නිසා. මම එතකන් දන්නෙ නෑ ඩිප්රෙශන් කියන්නෙ මොකක්ද කියල. අනික ඒ කාලෙ ස්ට්රෙස් ඩිප්රෙශන් ආවත් දන්නෙ නෑ ඒ ඩිප්රෙශන් කියල.
පට්ටම ටොක්සික් රිලේශන්ශිප් එකක් ඒක නම්.
සැරින් සැරේට එනවා සමහර වෙලාවල් වලට.උබල ට depression recover උනේ නැද්ද?
මටත් ඔහොම තමයි. බෙහෙත් ගත්තේ නම් නෑ... Recover වෙන්න බැරි වෙයි ද බං?සැරින් සැරේට එනවා සමහර වෙලාවල් වලට.
matathසැරින් සැරේට එනවා සමහර වෙලාවල් වලට.
going through same shit man. nov 1st week eken wage awul giye.Mn ona tharam kello ekka attached vela idala thiyanava...but meki tharam kaath ekka vath close une nahe...mind fuck vela inne den...assignments okkoma paththakin thiyala pissek vage eka thena balan innava mn....kanna hithenneth nahe...at least bed eken bahinna hithenne vath nahe...completely blank feeling ekak enne...ekige old chats kiyava kiyava...eki online innavada bala bala innava hera kisima productive deyak karanna hithenne nahe...
I think you guyz also once upon a time mn vage idala athi...how you moved on? I cant hate her...really cant....what should i do now? Even i mastrubated for 5-6 times thinking about her...ehemavath move on venavada balanna...i cant...kaleth ekka hariyay kiyala hithenava...balamu
seratonin adu unamada depression enne bnmata nam ewa gana ganak wath ne depression ekak awaneh eken dan struggle eka tiyenne depression eka ekka 2018 idala beheth bono seratonin balance wenna
seratonin makes happiness, love comes from dopamine so it gives pleasure.. seratonin wadi wenna minissu ekka gawasenna one nithara ethakota happiness enawa.. ehema gawaseddi kohomath thawa connections athi wenawane.. love ekak aye set wenawa..seratonin adu unamada depression enne bn
------ Post added on Nov 22, 2022 at 9:38 PM
ow mama danna widihataseratonin adu unamada depression enne bn
LOL ponz math ekka patalenna aawa needa meeta maasayakata witara kalin kisi hetuwak natuwa.Mn ona tharam kello ekka attached vela idala thiyanava...but meki tharam kaath ekka vath close une nahe...mind fuck vela inne den...assignments okkoma paththakin thiyala pissek vage eka thena balan innava mn....kanna hithenneth nahe...at least bed eken bahinna hithenne vath nahe...completely blank feeling ekak enne...ekige old chats kiyava kiyava...eki online innavada bala bala innava hera kisima productive deyak karanna hithenne nahe...
I think you guyz also once upon a time mn vage idala athi...how you moved on? I cant hate her...really cant....what should i do now? Even i mastrubated for 5-6 times thinking about her...ehemavath move on venavada balanna...i cant...kaleth ekka hariyay kiyala hithenava...balamu
mata depression awe nee mn hitanne.@Honey Bunch , @Heshan Daminda , @nooby ubalage depression gena experience dala thread ekak dapanko. anith untath denaganna.
math meka karala thiyenawa. etakota duka adu wenawa tama.ube duka prashna kata hari kiyapan ethakota oka godak adu wenawa.