මචන් උබලා බ්‍රේකප් එකෙන් මිදිලා ආවේ කොහොමද ?

ara88

Well-known member
  • Jan 11, 2021
    3,302
    5,908
    113
    උඹ ඔය කන කාලය ඒකි බොහොම පලදායී විදිහට යොදාගන්නවා ඇති ඒකිගෙ අනාගතය වෙනුවෙන්. ඇත්ත බන් ඕක තමයි ලෝකෙ වෙන්න පුළුවන් ලොකුම දුක් සීන් එක. හැබැයි තව අවුරුදු දෙක තුනකින් ඒකි උඹ ඉන්න තැන ගැන බලනකොට උඹ උඹේ ගේම් එක ගහල නැත්නම් අන්න පුතෝ උඹ එදාට පරාදයි. ඒකි එදාට සතුටු වෙයි. ඔය දුක සමහරවිට ජීවත කාලය පුරාවට තියෙයි. නමුත් අපි බොහොම හොද විදිහට ඔය දේත් එක්ක ගනු⁣දෙනු කරන එකයි වැදගත්
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    yana wesita yanna dila hitha kadaganne nathuwa. ita wada hoda kellek set karan, eki issaraha, ekita wada,
    issarata wada sahuten fun eken innawa kiyanne breakup eken midinawa kiyana eka thamai
     

    scorpion MW

    Well-known member
  • Dec 9, 2014
    10,365
    6,785
    113
    හෙල බිමේ
    ekita hari giya mage life eka depression hadila fuck una ekiwa nam dan matak wenne wath ne e depression huttak nisa wadak karaganda baruwa inne

    අඩෝ සිරාවටම මටත් මුලින්ම ඩිප්‍රෙශන් ආවේ එක්ස් නිසා. මම එතකන් දන්නෙ නෑ ඩිප්‍රෙශන් කියන්නෙ මොකක්ද කියල. අනික ඒ කාලෙ ස්ට්‍රෙස් ඩිප්‍රෙශන් ආවත් දන්නෙ නෑ ඒ ඩිප්‍රෙශන් කියල.
    පට්ටම ටොක්සික් රිලේශන්ශිප් එකක් ඒක නම්.
    උබල ට depression recover උනේ නැද්ද?
     
    • Sad
    Reactions: Heshan Daminda

    nooby

    Well-known member
  • Mar 25, 2018
    4,259
    2,445
    113
    Srilanka
    Mn ona tharam kello ekka attached vela idala thiyanava...but meki tharam kaath ekka vath close une nahe...mind fuck vela inne den...assignments okkoma paththakin thiyala pissek vage eka thena balan innava mn....kanna hithenneth nahe...at least bed eken bahinna hithenne vath nahe...completely blank feeling ekak enne...ekige old chats kiyava kiyava...eki online innavada bala bala innava hera kisima productive deyak karanna hithenne nahe...

    I think you guyz also once upon a time mn vage idala athi...how you moved on? I cant hate her...really cant....what should i do now? Even i mastrubated for 5-6 times thinking about her...ehemavath move on venavada balanna...i cant...kaleth ekka hariyay kiyala hithenava...balamu
    going through same shit man. nov 1st week eken wage awul giye.
    dan nm a gathiya godak adui back to normal thama.
    puluwan nm adala duka pita karapan. hira karan inna epa.
    mama nm titok beluwa. eken mara relief ekak hambuna sirawatama 🙃.

    mata nam ewa gana ganak wath ne depression ekak awaneh eken dan struggle eka tiyenne depression eka ekka 2018 idala beheth bono seratonin balance wenna
    seratonin adu unamada depression enne bn
    ------ Post added on Nov 22, 2022 at 9:38 PM
     
    • Like
    Reactions: Dexter011

    Ritigala Jayasena69

    Well-known member
  • Apr 26, 2021
    13,636
    24,002
    113
    උඩරට
    seratonin adu unamada depression enne bn
    ------ Post added on Nov 22, 2022 at 9:38 PM
    seratonin makes happiness, love comes from dopamine so it gives pleasure.. seratonin wadi wenna minissu ekka gawasenna one nithara ethakota happiness enawa.. ehema gawaseddi kohomath thawa connections athi wenawane.. love ekak aye set wenawa..
     
    • Like
    Reactions: nooby

    SIC

    Well-known member
  • Dec 3, 2012
    10,676
    5,803
    113
    KALUTHARA
    adata wela oka gana hita hita inna epa. Gym ekakata palayan.

    hodata kalpana karala balahan. Aweth taniyama nam yanneth taniyama nam me magadi hambena un nisa oniwata wada duk wela worry wela nasti wenna epa. Kalaya hamadema wisadai. Eth studies nastikaraganna epa. Harinm uba wenadatat wada bahala wada karNna oni.

    godak kollonta wenne kellek hambunama selflove kiyana eka amataka weno. Mulin tamanta adare karapan. Igenaganin.aga hadapan. Kala bila awidala joliye idahan.asa dewal ganin. Hambakarahn. etkota dawasaka ubata hitei kello nam monada kiyala
     
    • Like
    Reactions: nooby and SK29

    sanjuprasad

    Well-known member
  • Feb 8, 2015
    2,929
    4,815
    113
    Roubaix,France
    ඕක කෙනාගෙන් කෙනාට වෙනස් වෙනව මචන්. මටත් ඔහොම වුනා. බදින්නම ඉදල බ්‍රේකප් වුනා. එයාට නම් ගානක්වත් නෑ මේ අවුරුද්දේ දෙසැම්බර් 7 වෙනිදට බ්‍රේකප් වෙලා අවුරුද්දක් වෙනවා. තාම මට ඒකෙන් අත්මිදෙන්න බැරි වුනා. කොච්චර වැඩ්ඩෙක් වුනත් වුනත් හවස 6න් 7න් පස්සෙ කාමරෙ තනි වෙනකොට මානසිකව වැටෙනව 0ටම.කොච්චර යාලුවො ආශ්‍රය කලත් කොච්චර බිසී වුනත් උබ කොච්චර ටෆ් පොරක් වුනත් හිතටම දැනුනු එකක් නම් උබ වැටෙනව වැටිල්ලක් කෙල වෙන්නම.

    බ්‍රේකප් වෙලා අවුරුද්දක් ගියත් වැටුනු වැටිල්ල කොච්චරද කියනව නම් ඒ අවුරුද්දට කොච්චර කෙල්ලො හම්බ වුනත් කිසිම කෙල්ලෙක් ගැන හිතිල නෑ. එදා ඉදන් අද වෙනකන් තනියම.
    තනිකම කියන්නෙත් මාරම ලල් එකක්.. ඒකට ඇබ්බැහි වුනොත් අතාහරින්න හිතෙන්නෙ නෑ.
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,660
    75,724
    113
    Mn ona tharam kello ekka attached vela idala thiyanava...but meki tharam kaath ekka vath close une nahe...mind fuck vela inne den...assignments okkoma paththakin thiyala pissek vage eka thena balan innava mn....kanna hithenneth nahe...at least bed eken bahinna hithenne vath nahe...completely blank feeling ekak enne...ekige old chats kiyava kiyava...eki online innavada bala bala innava hera kisima productive deyak karanna hithenne nahe...

    I think you guyz also once upon a time mn vage idala athi...how you moved on? I cant hate her...really cant....what should i do now? Even i mastrubated for 5-6 times thinking about her...ehemavath move on venavada balanna...i cant...kaleth ekka hariyay kiyala hithenava...balamu
    LOL ponz math ekka patalenna aawa needa meeta maasayakata witara kalin kisi hetuwak natuwa. 🤭🤭

    Mona lapati huththekda oi mey. Gihin campus ekey wada iwarakarala eliyata waren chiththayak andapu ponnayek wage wenne natuwa 🤭 🤭
     

    nooby

    Well-known member
  • Mar 25, 2018
    4,259
    2,445
    113
    Srilanka
    @Honey Bunch , @Heshan Daminda , @nooby ubalage depression gena experience dala thread ekak dapanko. anith untath denaganna.
    mata depression awe nee mn hitanne.
    anxiety wage nm tibba. danuth podi dukak thiyenawa. hebei I'm ok with that and breakup unamath amuthu athal ekak tyenawa.
    issara man boot type sindu walata asa nee dn samahara boot sindu mara widihata feel wenawa.

    oka hemotama eka wage neme bn balapanne. ube duka prashna kata hari kiyapan ethakota oka godak adu wenawa. aduranne neti ekekta unath awlk ne. ethakota u ubawa judge karai kiyala baya wenna deyak nee nh.

    udawwak one nm kiyapan. mulu storyama type karanna kammeli
     
    • Like
    Reactions: SK29