I forgot those things bro...even mama elakiri aaveth goda kalekata passe...mona hari vereddak karala thibba nm sorry...passen panna panna vadayak venna epa again please....LOL ponz math ekka patalenna aawa needa meeta maasayakata witara kalin kisi hetuwak natuwa.
Mona lapati huththekda oi mey. Gihin campus ekey wada iwarakarala eliyata waren chiththayak andapu ponnayek wage wenne natuwa![]()
![]()
assignments okkoma paththakin thiyala pissek vage eka thena balan innava mn....
kanna hithenneth nahe...at least bed eken bahinna hithenne vath nahe...
ekige old chats kiyava kiyava...eki online innavada bala bala innava
Eeeyaa ponnayooo. Apith boot kaawa eth me wage ponna vidiyata hasirilaa ne. Muu nam harakek kiyala danna nisaa datha galola kella puka palala gihin muge. Eth ponnayage talksEven i mastrubated for 5-6 times thinking about her...
100%ඕක කෙනාගෙන් කෙනාට වෙනස් වෙනව මචන්. මටත් ඔහොම වුනා. බදින්නම ඉදල බ්රේකප් වුනා. එයාට නම් ගානක්වත් නෑ මේ අවුරුද්දේ දෙසැම්බර් 7 වෙනිදට බ්රේකප් වෙලා අවුරුද්දක් වෙනවා. තාම මට ඒකෙන් අත්මිදෙන්න බැරි වුනා. කොච්චර වැඩ්ඩෙක් වුනත් වුනත් හවස 6න් 7න් පස්සෙ කාමරෙ තනි වෙනකොට මානසිකව වැටෙනව 0ටම.කොච්චර යාලුවො ආශ්රය කලත් කොච්චර බිසී වුනත් උබ කොච්චර ටෆ් පොරක් වුනත් හිතටම දැනුනු එකක් නම් උබ වැටෙනව වැටිල්ලක් කෙල වෙන්නම.
බ්රේකප් වෙලා අවුරුද්දක් ගියත් වැටුනු වැටිල්ල කොච්චරද කියනව නම් ඒ අවුරුද්දට කොච්චර කෙල්ලො හම්බ වුනත් කිසිම කෙල්ලෙක් ගැන හිතිල නෑ. එදා ඉදන් අද වෙනකන් තනියම.
තනිකම කියන්නෙත් මාරම ලල් එකක්.. ඒකට ඇබ්බැහි වුනොත් අතාහරින්න හිතෙන්නෙ නෑ.
Mata teacher kallak set una oye wage. Married ekak. Miniha lankawata awata passe mata mara sick. Ekige blow eka kiyanna wachana na. Fuck ekath ehemai. Mata mara sick eke hitiye. Miniha gedara awata passe telegramuth ain karala. Man dawasak school time eke cl karama eki kiwwa husband awa meka thawath dura karanna ba kiyala. meka methanin nawaththamu kiyala.
Mata sathi 2k withara kari aulen hitiye. Passe nam eka ehemama nathuwa giya. Chill eke beer ekak ehema gahala dumak dala hawasata ira bahiddi view eka balagena inna purudu una. Kandy ehema ewunoth kadugannawedi aniwa evening sunset eka balanawa nawaththala plain tea ekak ekka dumak dada.
Time ekath ekka owa hariyanawa. Owa hithanna epa.
True afකොච්චර වැඩ්ඩෙක් වුනත් වුනත් හවස 6න් 7න් පස්සෙ කාමරෙ තනි වෙනකොට මානසිකව වැටෙනව 0ටම.
Mata pena heena ?Mata teacher kallak set una oye wage. Married ekak. Miniha lankawata awata passe mata mara sick. Ekige blow eka kiyanna wachana na. Fuck ekath ehemai. Mata mara sick eke hitiye. Miniha gedara awata passe telegramuth ain karala. Man dawasak school time eke cl karama eki kiwwa husband awa meka thawath dura karanna ba kiyala. meka methanin nawaththamu kiyala.
Mata sathi 2k withara kari aulen hitiye. Passe nam eka ehemama nathuwa giya. Chill eke beer ekak ehema gahala dumak dala hawasata ira bahiddi view eka balagena inna purudu una. Kandy ehema ewunoth kadugannawedi aniwa evening sunset eka balanawa nawaththala plain tea ekak ekka dumak dada.
Time ekath ekka owa hariyanawa. Owa hithanna epa.
Social media break up
Sirama seen ekak damme. Pamta kalla. Aiyage kollawa School danna giyama line uneMata pena heena ?