Questions මචන් මේ ඒජන්සිය Legit ද කියල බලන්නෙ කොහොමද

Nidarshana_k

Well-known member
  • Feb 19, 2022
    29,869
    1
    51,842
    113
    ප*යාගල
    sorry.com
    Poojani foreign employment agency

    http://applications.slbfe.lk/feb/la/la_details.asp?agency=P

    SLBFE එකෙත් රෙජිස්ටර් වෙලා තියෙන්නෙ. මගෙ යාලුවෙක් මේක හරහා රට යන්න ට්‍රයි කරනව. වැඩෙ කියන්නෙ උන්ගෙ ගෙදරින් කේස් ලු මෙක හොර එජන්සියක් කියල( ගෙදර උන් දන්න ලබ්බක් නැ )


    මෙක සිරා එකක් ද? අනුරාධපුර තියෙන්නෙ
     

    windows_ubuntu

    Well-known member
  • Jun 2, 2018
    17,364
    25,894
    113
    Fantasy
    Poojani foreign employment agency

    http://applications.slbfe.lk/feb/la/la_details.asp?agency=P

    SLBFE එකෙත් රෙජිස්ටර් වෙලා තියෙන්නෙ. මගෙ යාලුවෙක් මේක හරහා රට යන්න ට්‍රයි කරනව. වැඩෙ කියන්නෙ උන්ගෙ ගෙදරින් කේස් ලු මෙක හොර එජන්සියක් කියල( ගෙදර උන් දන්න ලබ්බක් නැ )

    මෙක සිරා එකක් ද? අනුරාධපුර තියෙන්නෙ
    මගෙ යාලුවෙක්ගේ first love එක "පූජනී".
    1st day එකෙ හොඳ blow job එකක් දීලා තිබ්බ
     
    • Haha
    Reactions: Nidarshana_k

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,650
    75,708
    113
    Poojani foreign employment agency

    http://applications.slbfe.lk/feb/la/la_details.asp?agency=P

    SLBFE එකෙත් රෙජිස්ටර් වෙලා තියෙන්නෙ. මගෙ යාලුවෙක් මේක හරහා රට යන්න ට්‍රයි කරනව. වැඩෙ කියන්නෙ උන්ගෙ ගෙදරින් කේස් ලු මෙක හොර එජන්සියක් කියල( ගෙදර උන් දන්න ලබ්බක් නැ )

    මෙක සිරා එකක් ද? අනුරාධපුර තියෙන්නෙ
    ඕක මෙතන අහලා හරියන්නෙ නෑ බන්. පොඩ්ඩක් බලපන් fb එකේ රට යන ෆෝරම් එකක දාල, නැත්තන් ඔය නම english හරි සිංහලෙන් හරි fb search කරලා බලපන්.