ගංජා ටිකක් වවන්න පුලුවන්ද කියලා පොඩ්ඩක් හොයලා බලපන් මචන්.....හරියට කරගත්තොත් හොඳ ලාබයක් ගන්න පුලුවන්.....

ගංජා ටිකක් වවන්න පුලුවන්ද කියලා පොඩ්ඩක් හොයලා බලපන් මචන්.....හරියට කරගත්තොත් හොඳ ලාබයක් ගන්න පුලුවන්.....


papol wawapan.. masa 7n paladawa. loku wiyadamak yanne na.. math tikak karanawa.. me dawas wala 30ta ganna kg ekak..
බණ්ඩාර නිළමෙ;15836859 said:මචං ටික කාලයක් කාගෙන ඉදපන්. ඒ ඉන්න ගමන් ඔය කියන වැඩේ පටන් ගනින්. අවුරුද්දක් විතර යනකොට උඹට තේරෙයි දැන් කියන එකෙන් මේකට මාරු වෙන එක හොදයිද, නැද්ද කියලා. අනිත් එක මචං කවදාවත් එක ආදායම් මාර්ගයක යැපෙන්න එපා. අඩුම ගානේ 3ක් වත් තියෙන්න ඕනේ. තව ප්රසිද්ධ කතාවක් තියෙනවා "උඹට ගගක ගැඹුර බලන්න ඕනේ නම් කකුල් දෙකම එකපාරම ගගට දාන්න එපා" කියලා. කොහොම උනත් ඔය වගේ හිතන උන් තමයි මචං ලෝකේ වෙනස් කරන්නේ. මගේ සුභ පැතුම්. මම කලින් කියපු එක ටිකක් හිතලා බලපන්.

බම්ප් මචන්. හැබැයි බිස්නස් එකක් කරන්න කිසිම අයිඩියා එකක් හිතේ නැතුව ජොබ් එකෙන් අයින් වෙන එක නම් මෝඩ වැඩක්...![]()
.දැන් නම් ගාමන්ට් එහෙම 1000කින් සම්පතක් කියලා හිතෙනවා.
ඉස්සර ගාමන්ට් ජීවිතෙ පෙන්නන්න බෑ
kurundu daanna epaa machan. ekata hethuwa thamay kurunegala paththe kurundu thalanna minissu hoyanna amaruyi. kurundu thalanna minissu galla ambalangodin genaawoth aadaayamen deken ekak denna wenawa unta. e hinda kurundu daanna epaa. wathura daana eka prashnayak naththam ikman aadaayamak ganna bulath daanna. kesel dammath maasa thunen thunata aadaayama enawa. puluwan tharam polowen wadima aswannak ganna puluwan widihata kesel bulath inguru daala balanna. amatharawa idak thibboth mayyokka wage ikman bogayak daala athe wiyadama cover karaganna try ekak denna. good luck machan. umbala ratata watina minissu. respect you bro..

වලපට්ට වවල නුවන් බුවාට විකුනපන් මචෝ..

- උබට නම් හරි යන්නේ ගංජා හේනක් හරි කසිප්පු තිත්පලක් ..
- ඉගුරු දාපන් elephant house එකට දෙන්න පුළුවන් මම හිතන්නේ


පොලුත් වවල ඒ අතරේ අතිරේක බෝගයක් විදිහට ඔය ඉඟුරු වගේ ඒවා වවන්න බැරිද.. අනේ මන්ද දන්නේ නම් නෑ.. නිකන් හිතුන නිසා කිව්වෙ.. කහ එහෙමත් මාර ගණන් දැන්.. වවන්න පුලුවන්නම් හොඳයි..

උඹ දැන් කරන ජොබ් කැටගරි එක මොකක්ද බන්?

අපේ පැත්තෙ ගන්ජා වැවෙන් නෑ මන් නිකවැරටියෙ දන්න නිසා කියන්නෙ එන්න එහෙම එපා වවන්න හිතන් දානවා කූඩුවෙ![]()


වෙන මොනව හරි හරියටම සෙට් වෙනකන් ජොබ් එක අත අරින්න එපා මචෝ ....කොහොම හරි කට්ටක් කාලා ස්තාවර වෙලාම අයින් වෙයන් ....කොහොමත් උබට එහෙම දෙයක් පටන් ගත්තාම ජොබ් එකේ අමාරුවත් අඩු වෙනවා මොකද උබ දන්නව නෙ ජොබ් එක නැති උනත් උබට අව්ලක් නෑ කියල ......ඒක නිසා ලොක්කා වගේ එක පාරටම අයින් වෙන්න එපා ...
...මම දන්න විදියට නම් මචන් පොල් වලින් විතරක් ලාබයක් නෑ ....මගේ යාලුවෙක් කලින් කුරුනෑගල වත්තක හිටියා ....ඒකත් පොල් වත්තක් ඊට අමතරව ඌ කුකුල් ෆාම් එකකුත් කලා ...(බිත්තර )
...ඌ කිව්ව විදියට පොල් වලින් විතරක් කරන්න බෑ ලු
අනිත් උන් නම් බෑ.දවස් 45ක් හදලා මැරෙන්න දෙනවා කියද්දින් ඇඟත් හිරි වැටෙනවා.
ඒ වගේ දෙයක් කරන්න තරම් අතේ පිච්චිය නෑ බන්
මචන් මෙහෙ දේශගුනේ බලලා දෙයක් කරපන් ගස්ල්බු දෙලුම් වගේ හරි යාවි පුත්තලම් පැත්තෙ නම් දෙලුම් කරනවා මෙහෙට කොහොම වේවිද දන් නෑ මිල හොද නිසයි ඒ දෙක කීවෙ පොඩ්ඩක් හොයල බලපන් කෘශිකර්ම උපදේශකයෙක් අල්ල ගත්තා නම් පුලුවන් වෙයි

papol wawapan.. masa 7n paladawa. loku wiyadamak yanne na.. math tikak karanawa.. me dawas wala 30ta ganna kg ekak..
.පී.එම් එකක් දාහන්
eka thama math kewe. eth okata pela ganna upades ganna widiyak nadda ban. dena ganna ahanne![]()

මචන්ලා මට එකම තැන ජොබක් කරලා එපා වෙලා තියෙන්නෙ.හුඟක්ම බොසාලගෙ ලොකුකම් බලලා.
මම වැඩ කරන්නෙ නම් සෙරන්ඩිබ් එකේ *** සෙක්ෂන් එකේ.(7 ස්ටාර් පිටි.) එහෙම අහලා ඇතිනෙ උඹලා.
වෙලාවකට බලු බැනුම් අහන්න ඔනා.බල්ලෙක් වගේ දෙකට නැවිලා ඉවසගෙන ඉන්න එක තමයි අමාරු.

from nikaweratiya
පී.එම් එකක් දාපන්
මචන් පොල් නම් අක්කර දෙකකින් යන්තම් කන්න තමයි වෙන්නෙ....ඉඟුරු නම් පට්ට හොඳ ගානක් ගන්න පුලුවන්..(පොල් නම් අක්කර දෙකට ගෙඩි 1500 *ගෙඩියක තොග මිල ඒත් ඉතින් මාස දෙකකට වරක්) අනික පීදෙන්න කල් යනව...ගම්මිරිස් එහෙමත් හොඳයි !!!


සෙරන්ඩිබ් එකේ *** සෙක්ෂන් එකේද ?
කොහොමද රහයිද ?
සහෝ දෙකටම නැමිළම දිගටම ඉන්න එපා පැනඩෝල් බොන්න කොන්ද රිදෙයි ඔයාට..
පුක දෙන එකෙත් සීමාවක් තියාගනින්..
කොහොමද දැන් විෂ්කම්භය මනින්නෙ සෙන්ටිමීටර් වලින්ද ?
![]()
කොන්ද රිදෙන්න ගත්තොත් අනිත්පැත්ත හැරිලා දණගහල කටට ගනින්..
වෙන කරන්න දෙයක් නැහැනෙ ඉතින් උබට
බොසා ගෙ එක ලොකුයිද ?
උබේ සුදුසුකම් අනූව ඉතින් වෙන ජොබක් කියල එකක් නැහැ බං.. ගොන් බඩුවක් වෙනවට වඩා
![]()
ගෑනුන්ට ජන්ගි මහන තැනක ජොබක් තියනව සෙට් කොරල දෙනන්ද
![]()
වැහි නැති හෙන උඹට පාත් වෙන්නෙ සහෝ
.උත්සහයෙන් නැගිටින්න හදද්දින් කකුලෙන් අදින පරට්ටියක් තෝ
තොගෙ එකවුන්ට් හැක් නෙවෙයි deactive වෙලාම පල
akkara dekak ubata thiyenawa mata nam mata kiyala eka pearch ekak naha thama...good luck macho.
මට තිබුනා නම් දනී කරන දේ
.මේ කිරි අම්මලගෙ එකක කරන්න හදන්නෙ.
තෝ මොකද වේ* අදම ලොග් උනේ.වැහි නැති හෙන උඹට පාත් වෙන්නෙ සහෝ
.උත්සහයෙන් නැගිටින්න හදද්දින් කකුලෙන් අදින පරට්ටියක් තෝ
තොගෙ එකවුන්ට් හැක් නෙවෙයි deactive වෙලාම පල





උත්සාහයෙන් නැගිටින්න හදනවා නෙවේ සහෝ ඔයා ඔය කරන්නෙ අමාරුවෙන් දෙකට නැවීගෙන ඉන්න එක
අමාරු නම් වැස්ලින් ටිකක් ගාගනින් පුකේ
ජොබ් එක මාරු කරන්න ඕන ඈ..
මගුල මෙතන thread දදා ඉන්නෙ
පැනඩෝල් බීල මැරෙයි මැරෙයි කියල හිතං හිටිය මලේ නෑ..
මේකත් ඒ වගේ තමයි.. තෝ වවන බුලත්.. වෙට්ට පාසි
කොට රතු ගවුමයි වැල් වැල් හයි හීල් දෙකයි දාගෙන තෝ පල පිටකොටුවට බිස්නස් එකක් සෙට් කරගන්න ..
http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1584149
මේ වගේ thread දාල එළකිරි ඒකෙන් බිස්නස් සෙට් වෙයි කියල නම් හිතාගෙන ඉන්න එපා ඔයා
බලු වැඩ කරන්න එපා පට්ට වේශියේ.. උදව්වක් ඉල්ලපුවම උදව් කරන්න බැරිනන් කටයි පුකයි වහන් හිටපන් බැල්ලි වගේ..
