මට ඊයෙ රෑ අමුතුම විදිහෙ කමෙන්ට් එකක් හම්බුණා යකෝ 🦂🦂🦂

tharakaf

Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,660
    75,724
    113
    හැමදාම ඉතින් අම්මෝ ලොකුයි, දිගයි, මහතයි, ගොඩක් යනවා, විදිනවා වගේ එකම කතා ටික අහන්න ලැබෙනවානෙ. හැබැයි ඊයෙ රෑ අමුතුම ජාතියෙ කතාවක් අහන්න ලැබුණා. 🤣

    මගෙ dick එකේ උඩ තියෙන නහර රටාව හරියටම ගෝනුස්සෙක් වගේලු. එ‍් වෙලාවෙ එච්චර ගණන් ගත්තෙ නෑ. හැබැයි පස්සෙ ටිකක් විපරම් කරලා බලනකොට අ‍ැත්ත කියලා හිතුණා.

    කැමති අය කෝකටත් twitter එකට ගිහින් බලහන්කො පොඩ්ඩක්. Photo ටිකක් දැම්මා. (ලින්ක් දාන් නෑ, උවමනා අය තකහනියක්ම search කරලා හොයාගෙන බලපන්. එපා නම් නිකන් හිටහන් : LankanCockzilla) 🤣🦂🍆

    සිරාවටම ටිකක් ගෝනුස්සෙක් වගේ නේද බං? හොඳට බලපන් ගෝනුස්සෙක්ගෙ පාද යුගල්, කඳ කොටස සහ නැට්ට සේරම එ‍් වගේම තියෙනවා. මෙච්චර කාලයක් මට ඕක notice වුණේම නෑනෙ. 🤣

    ඉදිරි කාලෙදි මේකත් marketing hook එකක් විදිහට පාවිච්චි කරන්න ඕන. ගෝනුස්සා ලකුණ තියෙන dick එක කිව්වාම අමුතුම ගතියක් තියෙනවා නෙ. 😁
    පුදුම වෙන්න දෙයක් නෑ ගෝනුස්සෙකුට ජාතක වුණාම ඔහොම තමා..
    කිඹි උණ හැදිලා තියෙන්නේ 🤣 මූට දැන් බේරගන්න අමාරුයි
    ballo gahala ipaduna un ohoma tama ban. Borunam balapan ballo karanneth 24x7 uge wallai pollai lewakana ekane mu wage 🤣😁😁
     
    eeya ponz @Geshi95 akka ubata muunatama kiwwa ekata neda ponz ochchara arias :lol: pau ub

    eka neme ponz kari kari raha nemeda?
    oona kellek dannawa ub mudukku ballek kiyl:lol:
    වැඩක් නෑ මල්ලි කතා කරලා.. සමාජෙන් ඉග්නෝර් වෙච්ච මිනිස්සු පබ්ලික් ෆෝරම් වල අවදානෙ ගන්න රගනවා.. හිතන් ඉන්නෙ හරි හැන්සම් කියලා.. දෙදාහෙන් පස්සෙ ගොන් කෑල්ලක් දාගෙන හරි ලොකුයි ඉතින්.. බෝඩිම් කෑල්ලක ඉදන් අහවල් වැඩේ හදිස්සියට කරගන්නවත් තැනක් නැතුව පාන් පෙත්තකට මාගරින් චුට්ටක් දාලා අමු මිරිස් කරලක් දාගෙන කෑවම හරි රහ වෙයි කියලා හිතන ගොබ්බ මානසිකත්වයක් තියෙන මනුස්සයෙක්.. කැම්පස් එකටත් අවමානයක්.. දැන් එයි ඉතින් මෙහෙමයි අරෙහෙමයි කියලා පම්පෝරිය ගහගෙන.. :lol:
     

    hecker_thama

    Well-known member
  • Dec 27, 2022
    6,764
    6,978
    113
    වැඩක් නෑ මල්ලි කතා කරලා.. සමාජෙන් ඉග්නෝර් වෙච්ච මිනිස්සු පබ්ලික් ෆෝරම් වල අවදානෙ ගන්න රගනවා.. හිතන් ඉන්නෙ හරි හැන්සම් කියලා.. දෙදාහෙන් පස්සෙ ගොන් කෑල්ලක් දාගෙන හරි ලොකුයි ඉතින්.. බෝඩිම් කෑල්ලක ඉදන් අහවල් වැඩේ හදිස්සියට කරගන්නවත් තැනක් නැතුව පාන් පෙත්තකට මාගරින් චුට්ටක් දාලා අමු මිරිස් කරලක් දාගෙන කෑවම හරි රහ වෙයි කියලා හිතන ගොබ්බ මානසිකත්වයක් තියෙන මනුස්සයෙක්.. කැම්පස් එකටත් අවමානයක්.. දැන් එයි ඉතින් මෙහෙමයි අරෙහෙමයි කියලා පම්පෝරිය ගහගෙන.. :lol:
    miniha den aththe keells eke toilet eke🤭
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,620
    100,860
    113
    වැඩක් නෑ මල්ලි කතා කරලා.. සමාජෙන් ඉග්නෝර් වෙච්ච මිනිස්සු පබ්ලික් ෆෝරම් වල අවදානෙ ගන්න රගනවා.. හිතන් ඉන්නෙ හරි හැන්සම් කියලා.. දෙදාහෙන් පස්සෙ ගොන් කෑල්ලක් දාගෙන හරි ලොකුයි ඉතින්.. බෝඩිම් කෑල්ලක ඉදන් අහවල් වැඩේ හදිස්සියට කරගන්නවත් තැනක් නැතුව පාන් පෙත්තකට මාගරින් චුට්ටක් දාලා අමු මිරිස් කරලක් දාගෙන කෑවම හරි රහ වෙයි කියලා හිතන ගොබ්බ මානසිකත්වයක් තියෙන මනුස්සයෙක්.. කැම්පස් එකටත් අවමානයක්.. දැන් එයි ඉතින් මෙහෙමයි අරෙහෙමයි කියලා පම්පෝරිය ගහගෙන.. :lol:
    මේකට නං ඉන්දරේට සිද්දාලේප කුප්පියක්ම ගන්න වෙයි වගේ. 🤭🤭
     

    IndrajithGamage

    Well-known member
  • Oct 6, 2022
    14,000
    2
    15,751
    113
    අඩේහ් මේක trending 1 වෙලා නේද. 🤣🤣

    වැඩක් නෑ මල්ලි කතා කරලා.. සමාජෙන් ඉග්නෝර් වෙච්ච මිනිස්සු පබ්ලික් ෆෝරම් වල අවදානෙ ගන්න රගනවා.. හිතන් ඉන්නෙ හරි හැන්සම් කියලා.. දෙදාහෙන් පස්සෙ ගොන් කෑල්ලක් දාගෙන හරි ලොකුයි ඉතින්.. බෝඩිම් කෑල්ලක ඉදන් අහවල් වැඩේ හදිස්සියට කරගන්නවත් තැනක් නැතුව පාන් පෙත්තකට මාගරින් චුට්ටක් දාලා අමු මිරිස් කරලක් දාගෙන කෑවම හරි රහ වෙයි කියලා හිතන ගොබ්බ මානසිකත්වයක් තියෙන මනුස්සයෙක්.. කැම්පස් එකටත් අවමානයක්.. දැන් එයි ඉතින් මෙහෙමයි අරෙහෙමයි කියලා පම්පෝරිය ගහගෙන.. :lol:
    මගෙ ගැන විස්තර හොයලා බලනවාට ඉස්කෝතුයි බං. හැබැයි එදත් කිව්වනෙ, මට උඹ ටිකක් නාකි වැඩියි. වෙන තරහක් නෑ ඉතින්. 😊

    @IndrajithGamage oya avatar eka ayin karapan disgusting pons

    මයි ලයිෆ් මයි අ‍ැවටාර්. 🤣
    ------ Post added on Feb 25, 2023 at 12:30 PM

    eeya ponz @Geshi95 akka ubata muunatama kiwwa ekata neda ponz ochchara arias :lol: pau ub

    eka neme ponz kari kari raha nemeda?
    oona kellek dannawa ub mudukku ballek kiyl:lol:
    උඹට ඉතින් අක්කගෙන්ම අහ ගන්න පුළුවන්නෙ බං. කීල්ස් ගියාම මතක් වුණා කියල දාලා තිබුණ නිසා තමයි මාත් මේ කවුද කියල බැලුවෙ. එහෙම වෙන්නෙ මොකක් හරි විශේෂත්වයක් නිසානෙ. හැබැයි මොනවා කරන්නද ඉතින් වයස වැඩියි. 🥱
    ------ Post added on Feb 25, 2023 at 12:31 PM
     
    Last edited:

    xing

    Well-known member
  • Sep 18, 2006
    616
    279
    63
    වැඩක් නෑ මල්ලි කතා කරලා.. සමාජෙන් ඉග්නෝර් වෙච්ච මිනිස්සු පබ්ලික් ෆෝරම් වල අවදානෙ ගන්න රගනවා.. හිතන් ඉන්නෙ හරි හැන්සම් කියලා.. දෙදාහෙන් පස්සෙ ගොන් කෑල්ලක් දාගෙන හරි ලොකුයි ඉතින්.. බෝඩිම් කෑල්ලක ඉදන් අහවල් වැඩේ හදිස්සියට කරගන්නවත් තැනක් නැතුව පාන් පෙත්තකට මාගරින් චුට්ටක් දාලා අමු මිරිස් කරලක් දාගෙන කෑවම හරි රහ වෙයි කියලා හිතන ගොබ්බ මානසිකත්වයක් තියෙන මනුස්සයෙක්.. කැම්පස් එකටත් අවමානයක්.. දැන් එයි ඉතින් මෙහෙමයි අරෙහෙමයි කියලා පම්පෝරිය ගහගෙන.. :lol:

    Hapoi, Erozan wath mehema chater une naa 😁


    Lokuma pachaya widiyata wadima votes aran thiyenneth miniha

    2000 n passe kathath eyama neh kiyanne. Itin ekath nohakiyawa wahaganna kiyawana ekak thamai.

    Danuth eelangata danna yana post eke rachanawe danna tharamata waradi adupadu hoya hoya hadana gaman wenna athi

    D8-B0-C0-BF-8078-42-DD-B092-64-CF3-D8-B86-D0.jpg
     

    IndrajithGamage

    Well-known member
  • Oct 6, 2022
    14,000
    2
    15,751
    113
    මේකට නං ඉන්දරේට සිද්දාලේප කුප්පියක්ම ගන්න වෙයි වගේ. 🤭🤭
    🤣 උඹත් අ‍ාවද මේකට.

    Ai ponz ubane kiwwe ube kari rahai kiyala
    EEKA NEME PONZ KARI KARI RAHA NEMEDA?

    එදත් උඹට කිව්වා නේද? මේක කියවලා බලහන්.

    https://www.healthline.com/health/mens-health/what-does-sperm-taste-like
    ------ Post added on Feb 25, 2023 at 12:38 PM
     

    IndrajithGamage

    Well-known member
  • Oct 6, 2022
    14,000
    2
    15,751
    113
    Hapoi, Erozan wath mehema chater une naa 😁


    Lokuma pachaya widiyata wadima votes aran thiyenneth miniha

    2000 n passe kathath eyama neh kiyanne. Itin ekath nohakiyawa wahaganna kiyawana ekak thamai.

    Danuth eelangata danna yana post eke rachanawe danna tharamata waradi adupadu hoya hoya hadana gaman wenna athi

    D8-B0-C0-BF-8078-42-DD-B092-64-CF3-D8-B86-D0.jpg
    කළු කැත මිටි තඩි බඩාලට තියෙන අ‍ැරියස්. 🤣

    ඔව් මේ නරියෙක් නාවන්න ආවා
    වෙල්කම් වෙල්කම් 🤣
    ------ Post added on Feb 25, 2023 at 12:40 PM
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,662
    50,024
    113
    සේදවත්ත
    මුං වගේ උන්ට තමා දෙකේ කාසියක් කටට දීලා වැල්ලේ දාලා රැල්ල පෙන්න පෙන්න පුකේ අරින්න ඕනේ
    Hapoi, Erozan wath mehema chater une naa 😁


    Lokuma pachaya widiyata wadima votes aran thiyenneth miniha

    2000 n passe kathath eyama neh kiyanne. Itin ekath nohakiyawa wahaganna kiyawana ekak thamai.

    Danuth eelangata danna yana post eke rachanawe danna tharamata waradi adupadu hoya hoya hadana gaman wenna athi

    D8-B0-C0-BF-8078-42-DD-B092-64-CF3-D8-B86-D0.jpg
    හෝව් හෝව් එරෝසන් මේකේ අහපු කුනු කතාවලින් 10% වත් මේ දරුවා අරන් නෑ හැබැයි මෙහෙමයි අලුත් චැම්පියන්ලා එන්නෝනේ රෙකෝඩ් කඩන්න ඕනේ
     

    Black_Adam

    Well-known member
  • May 29, 2016
    483
    456
    63
    මූට බඩු ගහන්න සල්ලිත් නෑ කෙල්ලෙක් ටෝක් කරන්න පනත් නෑ. මුගේ ට්‍රයි එක කක් පොන්සියෝ ටාගට් කරන එක. අමු සික් එකේ ඉන්න එකෙක්. පොඩි කාලේ නොලැබුනු අවදානේ ඉල්ලන විදිය මේ. මන් දැක්කා අරන් ගූ මොඩල්ස් ලගේ ෆොටෝස් වලත් කමෙන්ට් දානවා අවධානේ ගන්න :lol:
     
    • Haha
    Reactions: Sandy_Fdo

    IndrajithGamage

    Well-known member
  • Oct 6, 2022
    14,000
    2
    15,751
    113
    Muge dick eka EK eke promote karala mekata horen ena kellanwa adinna yanne ..ela ela.
    කවුද හොරෙන් එන්නෙ? 🤔

    මූට බඩු ගහන්න සල්ලිත් නෑ කෙල්ලෙක් ටෝක් කරන්න පනත් නෑ. මුගේ ට්‍රයි එක කක් පොන්සියෝ ටාගට් කරන එක. අමු සික් එකේ ඉන්න එකෙක්. පොඩි කාලේ නොලැබුනු අවදානේ ඉල්ලන විදිය මේ. මන් දැක්කා අරන් ගූ මොඩල්ස් ලගේ ෆොටෝස් වලත් කමෙන්ට් දානවා අවධානේ ගන්න :lol:
    සල්ලි දීලා ගහපු කාලෙ නම් ඉවරයි. ඉතිරි ටික ගැන පහළ quote එක කියවන්න. 😊

    ලව් කරල බඳින කතා නම් කොහොමත් මට ඕනෙත් නෑ. හැබැයි ඉතින් අනිත් දේවල්වලට කට්ටිය ඕන තරම්. 😂 මට තියෙන ලොකුම ප්‍රශ්නෙ බං මම කියන්නෙ තුම්පනේ තියෙන කැම්පස් එකක් ගැන නෙවෙයිනෙ. මොරටුව uni එක ගැන. මේකෙ ඉන්නෙම මට හිතෙන්නෙ මොරටුවෙන් out වුණ ඩයල්. ඔය එකෙක්ට නැද්ද මොරටුවෙ contacts? අඩුම තරමෙ staff වලවත් කොච්චර බැචාලා බැචීලා අ‍ැතිද කියල හිතපන්කො. මම කියන්නෙ බොරු නම් සාක්ෂි අ‍ැතිව අහල කියහන්කො එප්ඩි නංගිලා (සහ TLM නොවන අනිත් Department වල සමහරු) ඉන්ද්‍රජිත් කියල කෙනෙක් ගැන දන්නෙවත් නෑ කියලා. අ‍ැයි ඔය පුංචි වැඩේ කරලා එහෙම නෑ කියලා ඔප්පු කරන්න මුන්ට බැරි සිරාවටම? 🤔🤔