මට බදින්න ප්‍රපෝසල්ස් හොයනවා ගෙදරින්.ලග &#3508

matath Bsc Engineering degree ekak thiyana ekek,habayi mama kellek hoyanakota baluwe lamayi hambuna kalekata e lamayinta nisa adyapanayak denna tharam hikmimak kapakirimak karanna puluwan kenekda,mage adahas ekka kocchara galapenawada,pare geniyanna puluwanda wage dewal,mage puruwe pinakata ewagema kallek habayi hambawuna,e gana mata sathutyi....anna e tika balanna okkotama kalin e conditions honda nam,job eka mokadda kiyala balanna yanna epa,namuth education eka thiyennama one...good luck
 

dayt0na

Well-known member
  • Jan 2, 2012
    29,983
    28,896
    113
    මිනිස්සු දියුනු උනාම උන් දියුනු උන හැටි අහන්න එපා බං, එහෙම අහලා වැඩක් නැ,
    මිනිස්සු දියුනු වෙන්නෙ එක්ම හේතුවක් නිසා, ඒ උන් මහන්සි වෙන නිසා.

    නිකං ගිහින් බලපන් අර ලසන්ත අය්යගෙ ෆේස්බුක් පේජ් එක දිහා.
    වයස අවුරුදු 23 ට 24 ට අඩු උන් bmw i8 පදිනවා, බෙන්ස් s class පදිනවා,
    සමහරු 25 වෙද්දි තට්ටු 3 ගෙවල් හදලා බෙන්ස් එක්යි අවුට් ලැන්ඩර් එකයි දෙකක් තියන් ඉන්න උන් ඉන්නවා, විකෙන්ඩ් වලට යන්නෙ පිට රට.


    එහෙම බලද්දි අපිත් සැහෙන්න පස්සෙන්, මම දියුනු උනේ කෙසේ වෙතත්, මගේ යලුවෙක් ඉන්නවා මේ ලගදි v8 එකක් ගෙනවා ඌ කරන්නෙ මල් වගාව, ඌ බදින්න යන්නෙ ඩොකියක්, මුගේ ප්‍රොෆයිල් එක දැකලා ඒකිම රික්වෙස්ට් කරලා ෆේස්බුක් එකෙන් සෙට් උන එකක්,

    මම මොනා කරන එකෙක් ද කියලා දැන ගන්න ඕන නම් මගෙ පරන ත්‍රෙඩ් බලන්න, අද වෙනකල් නොකරපු දෙයක් නැ, ඉරිදා පොලේ බඩු විකුනපු, ලොරිවල ගිහින් තැබිලිවිකුනපු, ගම් වල ගිහින් පොලොස් කඩපු කාලෙකුත් තිබ්බා, ඒත් අද වෙද්දි දාඩිය බින්දුවක් නැතුව ගෙදර යන්න පුලුවන් ඒ කාලෙ උන මහන්සිය නිසා,

    උදෙ 8 ඉදන් හවස 4.30 වෙනකල් වැඩ කරලා 8 ට නිදාගෙන නම් ඉතින් ලොකු ගේමක් ගහන්න හිතන්න වත් බැ, දියුනු උන හැම එකෙක් ගෙම රහස වෙලාව බලන්නෙ නැතුව වැඩ කරන එක.

    අද මම කරන ජොබ් එකත් එක්ක මගෙන් සර්විස් ගන්නෙ ලොකුම බිස්නස් කාරයො / ජොබ් වලින් උඩටම ගිය අය, උන් එක්ක කතා කරද්දි හැමොම කියන දෙයක් තමයි ඒ කාලෙ කොච්චර කට්ටක් කැවද කියලා මෙතනට එන්න.
    සිපිරියට ඉන්න එකෙක් වත් හවස 5 ට වැඩ් ඉවර කරලා 6 ට ජිම් ගිජින් 9 ට නිදාගත්ත අය නැ, දවසට පැයක් පැය බාගයක් වහනේක සීට් එකක, ඔෆිස් පුටුවෙ නිදාගත්ත උන් තමයි අද සාර්ථක කතා කියන්නෙ ඒ වෙච්ච මහන්සියට ප්‍රතිපල අද බුක්ති විදින්නෙ,

    මගේ වයිෆ් ගෙ සහතිකයක් ගැන දන්නෙ නැ කිව්වම උබ හිනා උනාට තමන්ගෙ නමට වාහන කීයක් තියෙනවද කියලා මතක නැති, තමන්ට කොහෙ කොහෙ ඉඩම් ගෙවල් තියෙනවද කියලා දන්නෙ නැති උන් ඉන්නාව.

    මම එක පාරක් ත්‍රෙඩ් එකකුත් දාලා ඇති මම දන්න ෆෘට් ජූස් හදන අන්කල් කෙනෙක් ගැන, රුපියල් 100 ට ෆෘට් ජූස් විකුනලා. අද වෙද්දි වාහන 3 ක් එයාපෝට් පිකප් දුවනවා,

    සුපිරි ගෙවල් 9 ක් කුලියට දීලා තියෙනවා, එවගෙන් ඉන්කම් එක දැන් මාසෙට ලක්ශ 5 ක් ප්‍රොෆිට් ම ඇති.

    කරන දේ වැදගත් නැ බ්‍රො, කරන දේ හරියට කරන එකයි වැදගත්,

    Kisima base ekak nathuwa kohomeda eka paareta oya wage car ganne awurudu 23/24 n? Ekko family money, naththan start up ekak daala loku investment ekak hambenna one silicon valley level eken...Ewa ehema kerela tiyenewanan penna tiyennath one...Anith krame tamai itin kawruth danne illegal krama... danne nathi hinda ahanne..:confused:

    Binduwe indan yanewanan Lankawe sahena kaaleyak yanewa itin stable wenna...unata passe goda..
     

    maxtalker

    Well-known member
  • Oct 7, 2007
    7,400
    13,043
    113
    මෙහෙම කිව්වා කියලා හිත අමනාප කරගන්න එපා.

    1) මට තේරෙන හැටියට උඹට නාසිස්ටික් කියන මානසික තත්වෙ තියනවා. මට තේරෙන හැටියට උඹ ගොල් බේස් ඉන්නෙ. ගෝල් එක ඇචීව් කිරීම තුල තමා සතුට දකින්නෙ. සහ උඹේ මුල් ළමා විය සංවර්ධනය වෙලා මදි. මුල් ළමා විය සංවර්ධනය වෙලා මදි කියලා කිව්වෙ ජෝක් එකකට නෙමෙයි. සාමාන්‍යෙයන් අවුරුදු දහය විතර වෙනකල් දරුවෙක් ලෝකය දකින්නේ තමා වටේ තමා ලෝකය තියෙන්නේ. තමා තමයි ප්‍රධාන. තමා තමයි ඉතා වැදගත් කියන මානසික තත්වයෙන්. අන්න ඒ කාලෙ දෙමව්පියන් දරුවාට ලබා දෙන දේ තුලින් තමා ඒ දරුවගෙ අනාගත චරිත ලක්ෂන තීරණය වෙන්නේ. ඉතින් මුල් ළමා විය සංවර්ධනය නොවුන කෙනෙක් වැඩි වයසට ගියාමත් එයා ලෝකය දකින්නේ එයා කේන්ද්‍රීයව. එයා තමයි වැදගත්, අනිත් අය නොවැදගත්. අන්න ඒ අය තුල තමා පුදුම ඊගෝ එකක් තියෙන්නේ. දැකල තියනවද රෙස්ටව්රන්ට්ස්වල, ස්ටුවර්ට්ස්ලට පොඩි වැරැද්දටත් කන්ඩ පනින ඩයල්... තමා කාර් එක පාක් කරන තැන වෙන කෙනෙක් කාර් එක පාක් කලා කියලා කුණුහරුපෙන් බනින ඩොක්ටලා.... පාකින් ස්පේස් තියෙද්දි ඒක බ්ලොක් කරලා වාහනේ පාර අයිනෙ නවත්තන උං... අනිත් මිනිස්සුන්ට ගරු කරලා කතාකරන්න දන්නෙ නැති උන්... අන්න උදාහරණ.. මුල්ළමාවිය සංවර්ධනය නොවීමේ..

    2) කරන රැකියාව තුලින් මනුස්සයෙක්ගෙ හොඳ නොහොඳ මනින්න බැහැ. මම දන්න එකෙක් ඉන්නවා, සීනියර් ටෙක් ලීඩ් කෙනෙක්. ලොකු පඩියක් ගන්න. ඌ බැන්දෙ ගාමන්ට් එකක QA කරපු කෙල්ලක්. ඒ කෙල්ල පට්ට දුප්පත් පවුලක. නමුත් උන් බැන්දා. ගෙවල් ගානට හැන්ඩ්ල් කරගන. අද බොහොම සතුටින් ඉන්නවා.

    3) මචං කසාදයක් කියන්නේ කාගෙවත් ඕනෑ එපා කම් වලට කෙරෙන දෙයක් නෙමේ. තමන්ට අවංකවම මැච් වෙනවනං ජීවිත කාලෙම එකට ගෙවන්න පුලුවන් කියලා හිතනවනම් විතරක් බැඳපං. සමහර කෙල්ලො ඉන්නවා උං කැමති ජොබ් එකත් කරගන ටිකක් ඉන්ඩිපෙන්ඩන්ට් ටයිප් එකට ඉන්න. එහෙම කෙනෙක් බැඳලා උංගෙ රස්සාව නවත්තලා ගෙදර බත් තම්බන්න,ළමයා බලාගන්න, ගෙදරටම කොට කරනවා නං වැරදි. තව කොට්ටාසයක් ඉන්නවා උං කැමති බැඳලා ගෙදරට වෙලා ගෙදර වැඩ පල කරගන දරුමල්ලො බලාගන ඉන්න (සුදුසුකම් තිබ්බත්) එහෙම කෙනෙක් බැඳලා ඒකිව රස්සාවකට දක්කනවා නං ඒකත් වැරදියි. ඒ නිසා උඹේ රික්වයර්න්මන්ට් එකට ගැලපෙන ස්ටීරියෝ ටයිප් එක මුලින්ම හදාගනින්. ඊට පස්සෙ සුදුසු කෙල්ලක් තෝරාගිනින්.

    4) මැරේජ් එක කියන්නේ බිස්නස් ඇග්රීමන්ට් එකක් නෙමේ. ඒ නිසා ඒ එන්නෙත් තව මනුස්ස පරණයක් කියන දේත් හිතපං. මේක උඹට විශේෂයෙන් කියන්නේ අංක 1 කාරණාව උඹ තුල තියනවා කියලා මට හිතෙන නිසා. ඒක උඹම කල්පනා කරලා බලපං.

    5) අනික අධ්‍යාපනික සුදුසුකං ගැන ගොඩක් ලොකුවට හිතලා උදම්වෙන්නත් එපා මචං. අට පාස් නැති බිංදුවේ ඉඳං පටංගත්ත මිලියනර්ස්ලා ඉන්නවා ලංකාවෙ. උංගෙං බැනුම් අහගන සෑර් සෑර් කියාගන වැඩකරන PHD කාරයොත් ඉන්නවා.

    ජය....
     
    Last edited:

    EMhasitha

    Member
    Oct 21, 2018
    48
    5
    0
    Tho phd thiya thama ol wath karala nath ekek. Monada karanne kiyala ahapuwama wate yanne nathiwa uttara dipan utto.


    Muge boruwa allanna baluwe

    Ane ponnaya uba da mage exam kare huththo tho ahana ewa methana Danna tho kauda pimpiyo
     

    hichchiputha

    Well-known member
  • Jan 3, 2018
    40,017
    35,954
    113
    වොන්ඩර් ලැන්ඩ්
    BSC , PHD තිබ්බට සාමාන්‍ය දැනීම 0 :no:
    Marriage එකක්ද ජොබ් එකක්ද හොයන්නේ කියල හිතෙනවා අහල තියන එක දැක්කම :nerd:
    බඳින්නෙ teacherද nurseද බලන්න කලින් බලපං එකට ජීවත් වෙන්න පුළුවන් කෙල්ලෙක්ද කියල :yes:
    ගෙදරින් තදේට proposal වලින් බැදගෙන දවසක්වත් එකට ඉන්න බැරි උනොත්???

    Marry when you want to, not when you have to.

    ඕව ඉතිං ඔය කොළ කෑලි ගනිද්දි කියල දෙන්නෙ නෑ

    එල එල

    මමත් එකගය්

    සල්ලිම නෙවෙය් බන් සතුට වටින්නේ....
     

    EMhasitha

    Member
    Oct 21, 2018
    48
    5
    0
    මෙහෙම කිව්වා කියලා හිත අමනාප කරගන්න එපා.

    1) මට තේරෙන හැටියට උඹට නාසිස්ටික් කියන මානසික තත්වෙ තියනවා. මට තේරෙන හැටියට උඹ ගොල් බේස් ඉන්නෙ. ගෝල් එක ඇචීව් කිරීම තුල තමා සතුට දකින්නෙ. සහ උඹේ මුල් ළමා විය සංවර්ධනය වෙලා මදි. මුල් ළමා විය සංවර්ධනය වෙලා මදි කියලා කිව්වෙ ජෝක් එකකට නෙමෙයි. සාමාන්‍යෙයන් අවුරුදු දහය විතර වෙනකල් දරුවෙක් ලෝකය දකින්නේ තමා වටේ තමා ලෝකය තියෙන්නේ. තමා තමයි ප්‍රධාන. තමා තමයි ඉතා වැදගත් කියන මානසික තත්වයෙන්. අන්න ඒ කාලෙ දෙමව්පියන් දරුවාට ලබා දෙන දේ තුලින් තමා ඒ දරුවගෙ අනාගත චරිත ලක්ෂන තීරණය වෙන්නේ. ඉතින් මුල් ළමා විය සංවර්ධනය නොවුන කෙනෙක් වැඩි වයසට ගියාමත් එයා ලෝකය දකින්නේ එයා කේන්ද්‍රීයව. එයා තමයි වැදගත්, අනිත් අය නොවැදගත්. අන්න ඒ අය තුල තමා පුදුම ඊගෝ එකක් තියෙන්නේ. දැකල තියනවද රෙස්ටව්රන්ට්ස්වල, ස්ටුවර්ට්ස්ලට පොඩි වැරැද්දටත් කන්ඩ පනින ඩයල්... තමා කාර් එක පාක් කරන තැන වෙන කෙනෙක් කාර් එක පාක් කලා කියලා කුණුහරුපෙන් බනින ඩොක්ටලා.... පාකින් ස්පේස් තියෙද්දි ඒක බ්ලොක් කරලා වාහනේ පාර අයිනෙ නවත්තන උං... අනිත් මිනිස්සුන්ට ගරු කරලා කතාකරන්න දන්නෙ නැති උන්... අන්න උදාහරණ.. මුල්ළමාවිය සංවර්ධනය නොවීමේ..

    2) කරන රැකියාව තුලින් මනුස්සයෙක්ගෙ හොඳ නොහොඳ මනින්න බැහැ. මම දන්න එකෙක් ඉන්නවා, සීනියර් ටෙක් ලීඩ් කෙනෙක්. ලොකු පඩියක් ගන්න. ඌ බැන්දෙ ගාමන්ට් එකක QA කරපු කෙල්ලක්. ඒ කෙල්ල පට්ට දුප්පත් පවුලක. නමුත් උන් බැන්දා. ගෙවල් ගානට හැන්ඩ්ල් කරගන. අද බොහොම සතුටින් ඉන්නවා.

    3) මචං කසාදයක් කියන්නේ කාගෙවත් ඕනෑ එපා කම් වලට කෙරෙන දෙයක් නෙමේ. තමන්ට අවංකවම මැච් වෙනවනං ජීවිත කාලෙම එකට ගෙවන්න පුලුවන් කියලා හිතනවනම් විතරක් බැඳපං. සමහර කෙල්ලො ඉන්නවා උං කැමති ජොබ් එකත් කරගන ටිකක් ඉන්ඩිපෙන්ඩන්ට් ටයිප් එකට ඉන්න. එහෙම කෙනෙක් බැඳලා උංගෙ රස්සාව නවත්තලා ගෙදර බත් තම්බන්න,ළමයා බලාගන්න, ගෙදරටම කොට කරනවා නං වැරදි. තව කොට්ටාසයක් ඉන්නවා උං කැමති බැඳලා ගෙදරට වෙලා ගෙදර වැඩ පල කරගන දරුමල්ලො බලාගන ඉන්න (සුදුසුකම් තිබ්බත්) එහෙම කෙනෙක් බැඳලා ඒකිව රස්සාවකට දක්කනවා නං ඒකත් වැරදියි. ඒ නිසා උඹේ රික්වයර්න්මන්ට් එකට ගැලපෙන ස්ටීරියෝ ටයිප් එක මුලින්ම හදාගනින්. ඊට පස්සෙ සුදුසු කෙල්ලක් තෝරාගිනින්.

    4) මැරේජ් එක කියන්නේ බිස්නස් ඇග්රීමන්ට් එකක් නෙමේ. ඒ නිසා ඒ එන්නෙත් තව මනුස්ස පරණයක් කියන දේත් හිතපං. මේක උඹට විශේෂයෙන් කියන්නේ අංක 1 කාරණාව උඹ තුල තියනවා කියලා මට හිතෙන නිසා. ඒක උඹම කල්පනා කරලා බලපං.

    5) අනික අධ්‍යාපනික සුදුසුකං ගැන ගොඩක් ලොකුවට හිතලා උදම්වෙන්නත් එපා මචං. අට පාස් නැති බිංදුවේ ඉඳං පටංගත්ත මිලියනර්ස්ලා ඉන්නවා ලංකාවෙ. උංගෙං බැනුම් අහගන සෑර් සෑර් කියාගන වැඩකරන PHD කාරයොත් ඉන්නවා.

    ජය....
    Msge reply okkoma balapan ethakota tharei ubata Mata nasism da neddaa kiyala
     

    119©

    Well-known member
  • Sep 29, 2012
    2,413
    2,163
    113
    ~ගෙදර~
    Ane ponnaya uba da mage exam kare huththo tho ahana ewa methana Danna tho kauda pimpiyo

    Manasika rogiya thama school neda yanne utto. Oka ledak gihin Beth ganin. Purwa lamawiya sanwardanya wela nathi Ponnaya. :rofl: phd thiya 10 wasara wath pass nathiwa.phd kiyanawa. Balpan thota meka okkoma baninawa mokada umba Manasika ledek.
     

    Mohowk

    Well-known member
  • Jun 14, 2018
    17,624
    21,114
    113
    Wakanda
    මිනිස්සු දියුනු උනාම උන් දියුනු උන හැටි අහන්න එපා බං, එහෙම අහලා වැඩක් නැ,
    මිනිස්සු දියුනු වෙන්නෙ එක්ම හේතුවක් නිසා, ඒ උන් මහන්සි වෙන නිසා.

    නිකං ගිහින් බලපන් අර ලසන්ත අය්යගෙ ෆේස්බුක් පේජ් එක දිහා.
    වයස අවුරුදු 23 ට 24 ට අඩු උන් bmw i8 පදිනවා, බෙන්ස් s class පදිනවා,
    සමහරු 25 වෙද්දි තට්ටු 3 ගෙවල් හදලා බෙන්ස් එක්යි අවුට් ලැන්ඩර් එකයි දෙකක් තියන් ඉන්න උන් ඉන්නවා, විකෙන්ඩ් වලට යන්නෙ පිට රට.

    එහෙම බලද්දි අපිත් සැහෙන්න පස්සෙන්, මම දියුනු උනේ කෙසේ වෙතත්, මගේ යලුවෙක් ඉන්නවා මේ ලගදි v8 එකක් ගෙනවා ඌ කරන්නෙ මල් වගාව, ඌ බදින්න යන්නෙ ඩොකියක්, මුගේ ප්‍රොෆයිල් එක දැකලා ඒකිම රික්වෙස්ට් කරලා ෆේස්බුක් එකෙන් සෙට් උන එකක්,

    මම මොනා කරන එකෙක් ද කියලා දැන ගන්න ඕන නම් මගෙ පරන ත්‍රෙඩ් බලන්න, අද වෙනකල් නොකරපු දෙයක් නැ, ඉරිදා පොලේ බඩු විකුනපු, ලොරිවල ගිහින් තැබිලිවිකුනපු, ගම් වල ගිහින් පොලොස් කඩපු කාලෙකුත් තිබ්බා, ඒත් අද වෙද්දි දාඩිය බින්දුවක් නැතුව ගෙදර යන්න පුලුවන් ඒ කාලෙ උන මහන්සිය නිසා,

    උදෙ 8 ඉදන් හවස 4.30 වෙනකල් වැඩ කරලා 8 ට නිදාගෙන නම් ඉතින් ලොකු ගේමක් ගහන්න හිතන්න වත් බැ, දියුනු උන හැම එකෙක් ගෙම රහස වෙලාව බලන්නෙ නැතුව වැඩ කරන එක.

    අද මම කරන ජොබ් එකත් එක්ක මගෙන් සර්විස් ගන්නෙ ලොකුම බිස්නස් කාරයො / ජොබ් වලින් උඩටම ගිය අය, උන් එක්ක කතා කරද්දි හැමොම කියන දෙයක් තමයි ඒ කාලෙ කොච්චර කට්ටක් කැවද කියලා මෙතනට එන්න.
    සිපිරියට ඉන්න එකෙක් වත් හවස 5 ට වැඩ් ඉවර කරලා 6 ට ජිම් ගිජින් 9 ට නිදාගත්ත අය නැ, දවසට පැයක් පැය බාගයක් වහනේක සීට් එකක, ඔෆිස් පුටුවෙ නිදාගත්ත උන් තමයි අද සාර්ථක කතා කියන්නෙ ඒ වෙච්ච මහන්සියට ප්‍රතිපල අද බුක්ති විදින්නෙ,

    මගේ වයිෆ් ගෙ සහතිකයක් ගැන දන්නෙ නැ කිව්වම උබ හිනා උනාට තමන්ගෙ නමට වාහන කීයක් තියෙනවද කියලා මතක නැති, තමන්ට කොහෙ කොහෙ ඉඩම් ගෙවල් තියෙනවද කියලා දන්නෙ නැති උන් ඉන්නාව.

    මම එක පාරක් ත්‍රෙඩ් එකකුත් දාලා ඇති මම දන්න ෆෘට් ජූස් හදන අන්කල් කෙනෙක් ගැන, රුපියල් 100 ට ෆෘට් ජූස් විකුනලා. අද වෙද්දි වාහන 3 ක් එයාපෝට් පිකප් දුවනවා,

    සුපිරි ගෙවල් 9 ක් කුලියට දීලා තියෙනවා, එවගෙන් ඉන්කම් එක දැන් මාසෙට ලක්ශ 5 ක් ප්‍රොෆිට් ම ඇති.

    කරන දේ වැදගත් නැ බ්‍රො, කරන දේ හරියට කරන එකයි වැදගත්,

    මහන්සි උනපලියට හැමෝම ගොඩයන්නෙ නෑනෙ බන්, ලීසිං දාල ලොරියක් අරන් වැලි අැද්ද එකෙක්, පස්සෙ වාහනෙට ගෙවාගන්න බැරුව සීස් කරා
    උබ දියුනු උන විදිය කියපන්
    අනික මන් උබ කියපු හන්ද උබෙ පරන ත්රේඩ් බැලුව. පොලේ තැබිලි අරව මේව යිකුනපුවනම් නෑ, :rolleyes: ඒවයෙ විදියටනම් උබ පොඩිකාලෙ ඉදන් සැපට හැදුන හොදට ඉගෙන ගත්ත එකෙක්
    තැබිලි විකුනනව තියා උබට තැබිලියක්බ කපාගන්නවත් බැරුව අැති
    බිස්නස් පටන්ගත්ත පටන්ගත්තෙ ගෙදරින් සල්ලි ඉල්ලගෙන නේද
    මාත් ඉස්කකෝලෙ යනකාලෙ මගෙ සල්ලි වලින් ෆෝන් ගත්ත කීවට ඒ ගෙදරින් දුන්න සල්ලි එකතු කරල, උබෙ පොතේ ලක්ෂ කීයක් තිබුනද අම්මා තාත්තා දාපුවා:D
     

    Mal Baba

    Well-known member
  • Apr 26, 2009
    106,278
    5,603
    113
    Blob Storage
    www.37innovate.com
    රස්සාවයි පරස්තාවයි පටලවගන්න එපා කියලා කියනවා නේද
    අපි හොයන්න ඕනා බන් රස්සාවෙන් නෙවෙයි ගතිගුණ වලින් අපිට සමාන හෝ අපිට පැහෙන්න පුළුවන් කෙල්ලෙක් නැත්නම් සමානකම් ඇති කරගන්න වෙනවා

    හැබැයි සමානකම් බලෙන් ඇති කරන්න යන එක සමහර වෙලාවට නිදහස නැති කිරීමක් මානසික පීඩනයක් වෙන්නත් පුළුවන්

    රස්සාව ලොකුවට කරා කියලා උඹ ලොකු පොස්ට් එකක හිටිය කියන එක අනුව හොයන්න ගියොත් උඹට හැමදාම කොට්ටේ බදාගෙන තමයි ඉන්න වෙන්නෙ
     

    maxtalker

    Well-known member
  • Oct 7, 2007
    7,400
    13,043
    113
    Msge reply okkoma balapan ethakota tharei ubata Mata nasism da neddaa kiyala

    බලපං මං ලියපු හෑල්ලෙන්ම උඹ අරගත්තෙ උඹේ ඊගෝ එකට පාර වදින එක විතරයි :D මං උඹේ රිප්ලයි ඔක්කොම කියෙව්වා.. කියවලා තමයි පෝස්ට් එක දැම්මෙ.
     

    EMhasitha

    Member
    Oct 21, 2018
    48
    5
    0
    බලපං මං ලියපු හෑල්ලෙන්ම උඹ අරගත්තෙ උඹේ ඊගෝ එකට පාර වදින එක විතරයි :D මං උඹේ රිප්ලයි ඔක්කොම කියෙව්වා.. කියවලා තමයි පෝස්ට් එක දැම්මෙ.

    Natzism neme ban man hoyanne same class kellek echcharai ene manda ubala ekata hadapu kathandara goda
    Mata Nam Penne phD eken thamai mun okkoma wine une eka nodq Inna thibune.mechara kuhaka mokada ban mun? Man pm ekak dennako ethakota therei situation eka
     

    EMhasitha

    Member
    Oct 21, 2018
    48
    5
    0
    බලපං මං ලියපු හෑල්ලෙන්ම උඹ අරගත්තෙ උඹේ ඊගෝ එකට පාර වදින එක විතරයි :D මං උඹේ රිප්ලයි ඔක්කොම කියෙව්වා.. කියවලා තමයි පෝස්ට් එක දැම්මෙ.

    Machan man me link karapu thread tikei mekei comments balanna
    Ethakota penei kauda develop Nethe kiyala
     

    thilina91

    Member
    May 28, 2008
    18,560
    858
    0
    New World, Grand Line
    Even PhD holders are normal people in the society in other countries. No less no more. We call them just with their first name in the university I'm studying.
    What qualification do you have to get married? How much do you earn? Do you have a Job? Marriage is like a contract for lifetime or you can break the contract with the divorce. Think about it. :D

    BSC , PHD තිබ්බට සාමාන්‍ය දැනීම 0 :no:
    Marriage එකක්ද ජොබ් එකක්ද හොයන්නේ කියල හිතෙනවා අහල තියන එක දැක්කම :nerd:
    බඳින්නෙ teacherද nurseද බලන්න කලින් බලපං එකට ජීවත් වෙන්න පුළුවන් කෙල්ලෙක්ද කියල :yes:
    ගෙදරින් තදේට proposal වලින් බැදගෙන දවසක්වත් එකට ඉන්න බැරි උනොත්???

    Marry when you want to, not when you have to.

    ඕව ඉතිං ඔය කොළ කෑලි ගනිද්දි කියල දෙන්නෙ නෑ

    Completely agree. :yes:
    Douglas ayya mathak unah. :(
     

    maxtalker

    Well-known member
  • Oct 7, 2007
    7,400
    13,043
    113
    Natzism neme ban man hoyanne same class kellek echcharai ene manda ubala ekata hadapu kathandara goda
    Mata Nam Penne phD eken thamai mun okkoma wine une eka nodq Inna thibune.mechara kuhaka mokada ban mun? Man pm ekak dennako ethakota therei situation eka

    මේ වගේ දේවල් වලට උත්තර ෆෝරම් වල දාල හොයන්න බෑ පුතා.ඒකට තමයි තමන්ගෙ හොඳම යාලුවෝ, වැඩිහිටියෝ ඉන්නෙ. අනික උඹට අධ්‍යාපන සුදුසුකම් ගැන ලොකුවට උඩඟු වෙන්න එපා කිව්වෙ කුහක කමකට නෙමෙයි. උඹ ඒක මහා ඉහලින් සලකලා එහෙම නැති උන්ව ගණන් නොගන්නා තත්වයක් මට පෙනිච්චි නිසා. Same Class කෙල්ලක් කියන එකෙන් උඹ අදහස් කරන්නේ අධ්‍යාපන මට්ටම, සල්ලි කියන එකද ? එහෙම නෙමේ මචං ඒවත් බලන්න. ඊට වඩා බලන්න තමන් එක්ක ජීවත් වෙන්න පුලුවන්ද කියන එක.
    අනික මම උඹේ ත්‍රෙඩ් එකක (2017) දැක්කා උඹේ සැලරි එක 45ක් කියලා තියනවා. දැන් වැඩි ඇතිනේ ඊට වඩා. බට් Grade 2 ඩොක් කෙනෙක් ගන්නවා එකයි හැත්තෑවක් විතර. එතකොට සල්ලි වලින් බලන කොට ඒකි සේම් ක්ලාස් නෑ නේද ?
    බයි බායි..
    බෙස්ට් ඔෆ් ලක් උඹේ ඔය මයින්ඩ් සෙට් එකත් එක්ක...
     
    Last edited:

    dayt0na

    Well-known member
  • Jan 2, 2012
    29,983
    28,896
    113
    මේ වගේ දේවල් වලට උත්තර ෆෝරම් වල දාල හොයන්න බෑ පුතා.ඒකට තමයි තමන්ගෙ හොඳම යාලුවෝ, වැඩිහිටියෝ ඉන්නෙ. අනික උඹට අධ්‍යාපන සුදුසුකම් ගැන ලොකුවට උඩඟු වෙන්න එපා කිව්වෙ කුහක කමකට නෙමෙයි. උඹ ඒක මහා ඉහලින් සලකලා එහෙම නැති උන්ව ගණන් නොගන්නා තත්වයක් මට පෙනිච්චි නිසා.
    බයි බායි.. බෙස්ට් ඔෆ් ලක් උඹේ ඔය මයින්ඩ් සෙට් එකත් එක්ක
    ...

    Medicine kellek ekka affair ekak thibuna
    Eya medicine man science faculty nisa Eya mawa dala doctor kenek ekka settle Una


    u kiyanne aththenan utath wela tiyenne ekemai..:rolleyes::rofl:
     

    Kiri Hodi

    Banned
  • Jul 27, 2009
    163
    9
    18
    මිනිස්සු දියුනු උනාම උන් දියුනු උන හැටි අහන්න එපා බං, එහෙම අහලා වැඩක් නැ,
    මිනිස්සු දියුනු වෙන්නෙ එක්ම හේතුවක් නිසා, ඒ උන් මහන්සි වෙන නිසා.

    නිකං ගිහින් බලපන් අර ලසන්ත අය්යගෙ ෆේස්බුක් පේජ් එක දිහා.
    වයස අවුරුදු 23 ට 24 ට අඩු උන් bmw i8 පදිනවා, බෙන්ස් s class පදිනවා,
    සමහරු 25 වෙද්දි තට්ටු 3 ගෙවල් හදලා බෙන්ස් එක්යි අවුට් ලැන්ඩර් එකයි දෙකක් තියන් ඉන්න උන් ඉන්නවා, විකෙන්ඩ් වලට යන්නෙ පිට රට.

    එහෙම බලද්දි අපිත් සැහෙන්න පස්සෙන්, මම දියුනු උනේ කෙසේ වෙතත්, මගේ යලුවෙක් ඉන්නවා මේ ලගදි v8 එකක් ගෙනවා ඌ කරන්නෙ මල් වගාව, ඌ බදින්න යන්නෙ ඩොකියක්, මුගේ ප්‍රොෆයිල් එක දැකලා ඒකිම රික්වෙස්ට් කරලා ෆේස්බුක් එකෙන් සෙට් උන එකක්,

    මම මොනා කරන එකෙක් ද කියලා දැන ගන්න ඕන නම් මගෙ පරන ත්‍රෙඩ් බලන්න, අද වෙනකල් නොකරපු දෙයක් නැ, ඉරිදා පොලේ බඩු විකුනපු, ලොරිවල ගිහින් තැබිලිවිකුනපු, ගම් වල ගිහින් පොලොස් කඩපු කාලෙකුත් තිබ්බා, ඒත් අද වෙද්දි දාඩිය බින්දුවක් නැතුව ගෙදර යන්න පුලුවන් ඒ කාලෙ උන මහන්සිය නිසා,

    උදෙ 8 ඉදන් හවස 4.30 වෙනකල් වැඩ කරලා 8 ට නිදාගෙන නම් ඉතින් ලොකු ගේමක් ගහන්න හිතන්න වත් බැ, දියුනු උන හැම එකෙක් ගෙම රහස වෙලාව බලන්නෙ නැතුව වැඩ කරන එක.

    අද මම කරන ජොබ් එකත් එක්ක මගෙන් සර්විස් ගන්නෙ ලොකුම බිස්නස් කාරයො / ජොබ් වලින් උඩටම ගිය අය, උන් එක්ක කතා කරද්දි හැමොම කියන දෙයක් තමයි ඒ කාලෙ කොච්චර කට්ටක් කැවද කියලා මෙතනට එන්න.
    සිපිරියට ඉන්න එකෙක් වත් හවස 5 ට වැඩ් ඉවර කරලා 6 ට ජිම් ගිජින් 9 ට නිදාගත්ත අය නැ, දවසට පැයක් පැය බාගයක් වහනේක සීට් එකක, ඔෆිස් පුටුවෙ නිදාගත්ත උන් තමයි අද සාර්ථක කතා කියන්නෙ ඒ වෙච්ච මහන්සියට ප්‍රතිපල අද බුක්ති විදින්නෙ,

    මගේ වයිෆ් ගෙ සහතිකයක් ගැන දන්නෙ නැ කිව්වම උබ හිනා උනාට තමන්ගෙ නමට වාහන කීයක් තියෙනවද කියලා මතක නැති, තමන්ට කොහෙ කොහෙ ඉඩම් ගෙවල් තියෙනවද කියලා දන්නෙ නැති උන් ඉන්නාව.

    මම එක පාරක් ත්‍රෙඩ් එකකුත් දාලා ඇති මම දන්න ෆෘට් ජූස් හදන අන්කල් කෙනෙක් ගැන, රුපියල් 100 ට ෆෘට් ජූස් විකුනලා. අද වෙද්දි වාහන 3 ක් එයාපෝට් පිකප් දුවනවා,

    සුපිරි ගෙවල් 9 ක් කුලියට දීලා තියෙනවා, එවගෙන් ඉන්කම් එක දැන් මාසෙට ලක්ශ 5 ක් ප්‍රොෆිට් ම ඇති.

    කරන දේ වැදගත් නැ බ්‍රො, කරන දේ හරියට කරන එකයි වැදගත්,

    උඹත් රත්තරන් වගේ පුස් චරිතයක් කියලයි මට හිතෙන්නෙ. උඹ ජීවිතේ මනින්නේ ළමයි යන ඉස්කෝලේන්, ගෙදර වැඩකාරියෝ ගානෙන්, පදින වාහනෙන්.උඹ ඉන්න පැත්තෙ එවුන්ට ඕවා මැජික් ඇති. උඹ මට වඩා බාල හින්දා පොඩි උපදෙසක් දෙන්නන්. වරිච්චි ගේක කුඹුරක් කොටාගෙන මිනිහෙක්ට සතුටින් හිට්යෑකි. I8 පැදලත් මිනිහෙක්ට සෑහීමකට පත් නොවී හිටියෑකි. බුදුහාමුදුරුවො දුක dissatisfaction කිව්වෙ ඕකට. ඕන්නං මේ quality of life එකෙන් අපි තව අවුරුදු 25 ජීවත්වෙවි වාසනාවන්ත නම්. ඊට පස්සෙ ළෙඩවෙලා ජරාවෙලා වලපල්ලෙ. නොමැරෙන මනුස්සයෙක් විදිහට හිතන්න එපා මල්ලි