මට මේ සර්පයා මොකෙද්ද කියල දන්න කෙනෙක් කිය&#350

sithija.h

Well-known member
  • Nov 21, 2008
    9,679
    5,904
    113
    Matara
    Lankawe ewun welawakata maara athal denne ban. Eka dawasak gaaniye awa Dara maduwen dara kaallak ganna gihin Nayek kala. Eyage akkath laga idala me gani naya adeddi me garadiyek kiyala pollak aran yana ekawa adala aye ara kalin gaanige agata daala. :lol: Uu aye kaala kakul dekatama shot eka deela. :lol:

    Ithin mokakda une bn?:oo:
     

    Ridila™

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    Ithin mokakda une bn?:oo:

    Ante-venom gahalaa gaani berunaa. But Cobra bite eke awula ban extensive local reactions enawaa. Kakul dekama idimila cellulitis avith dead tissu remove karala awasaanaye thuwaala dekatama skin graft karanna unaa.

    FYI : Skin graft kiwwe thuwala sudda karalaa karalaa hoda healthy tissue hadigena ena kota e ledaagema kakulen hama aragena ara thuwaaleta badda karanawaa. ethakota hodawenawaa ikmanin.
     

    HSW

    Well-known member
  • Nov 18, 2016
    3,475
    1
    519
    113
    Chrishane Lloyd
    VbOb7HA7pO_DHfAaXdSl92NAJ14Vhstmu9jpNx8xIU1qPGJsNzIRSKb8x2Dwy-DEntUZRBWjgNxukwOcGJdF2pSIuTgsr45gCywW3WXfIVHqSlousnKL8fwvmhBvlc2Tb7wuIAkJUc4kclefDweFu8VhFOkJHkw_FzGovhxohcCwckceAQru4xhXBIBlsA0YYG3fXnpIO_yPZ0L81i5ljWcihV1EmH90igZSltVXjdnigp57AzxFm40QG_X22yB70363mqQvIt3ike78CaliSOsVs-O6bTdsIU3NVfN6daODZuG9wR-ko6HEFYCrAMwDwEKOQzAxlg31LLPlg_8ZHVscBBDoeW1XejMPovxVjf041aNoE3Zzogkuhw-U4uklirSoidqIac0TbH6jCnp5ntwoYp1ROW5a032aozXqMjygZnnhj4_eFw5qP22RmH394LHLcjIarb-G79V7r08LdzDlehZVeG_f5Z04dW4ZJcaPnwDj4sFiX26SO41u6PJ3T92uHBC7r8QkT8h79EvdaIrRmWKQx5TIBJXVu91Y5xk2kHQiNzehUeqgB0arrhy424x_R68DkJVAHQvL_D-ImFmD1iryly_199anFomx5MHJsRQsTVKB9GHIGmzG4lUPH8f1yr5zt6CgKZ_a3P0JHwZBQ-L6iUze=w1133-h637-no

    මේ නම් ගැරඬි පැටියෙක් (Ptyas mucosa). නිර්විෂ. post එකේ පින්තුරක් මට පේන්නේ නෑ. pm කලොත් බලලා කියන්නම්.