මට හිම්තෙනවා කෙම්ලෙක් උනා නම් ලේසි කියලා

ExamHe

Well-known member
  • Mar 28, 2019
    5,585
    4,335
    113
    ඇයි බම් කලේල‌ොන්ට බැරි අපිව ‌ටෝක් කරලා දාගන්න
    අපිම කට්ට කන්න ඔ්න උන්ගේ ලයින් බල බල
    උන්ට කොල්ලෝ ගොඩක් ටෝක් ‌කරනවත් ඒක්ක

    අනික බන් අනිත් දේ වල උනත් උන්ට කට්ටක් නෑ පිරිම ඔක්ක‌ොම කරලා දෙ නවා උන්ට තියනේන‌ේ නිකන් ඉන්න
    කල්පනා කරලා බලපන් සගෝ
    මට ඔ්ක හිතලා Depression වගේ
     

    Al Baik

    Well-known member
  • Jan 5, 2011
    15,287
    12,355
    113
    Ohio, USA
    එහෙම හිතට දැනෙන්න ගන්නෙ පිරිමින්ගේ ඇගේ හෝමෝන විපර්‍යාසයක් ඇතිඋනාමලු.ඒ හෝමෝනය නිසායි පිරිමි ක්‍රොස්ඩ්‍රෙසින් කරන්න පටන් ගන්නේ..
     

    windows_ubuntu

    Well-known member
  • Jun 2, 2018
    17,364
    25,894
    113
    Fantasy
    ඇයි බම් කලේල‌ොන්ට බැරි අපිව ‌ටෝක් කරලා දාගන්න
    අපිම කට්ට කන්න ඔ්න උන්ගේ ලයින් බල බල
    උන්ට කොල්ලෝ ගොඩක් ටෝක් ‌කරනවත් ඒක්ක

    අනික බන් අනිත් දේ වල උනත් උන්ට කට්ටක් නෑ පිරිම ඔක්ක‌ොම කරලා දෙ නවා උන්ට තියනේන‌ේ නිකන් ඉන්න
    කල්පනා කරලා බලපන් සගෝ
    මට ඔ්ක හිතලා Depression වගේ
    හැබැයි කැත කෙල්ලෙක් වෙලා ඉපදුනොත් කොල්ලො ඒ කෙල්ලව ටෝක් කරන්නෙ නෑ..

    කැත උනත් කොල්ලෙක් වෙලා ඉපදුනොත් ලස්සන කෙල්ලෙක්ව ටෝක් කරලා දාගත්ත හැකිය්.
     

    guestbro

    Well-known member
  • Apr 2, 2021
    632
    915
    93
    ZZZ
    හැබැයි කැත කෙල්ලෙක් වෙලා ඉපදුනොත් කොල්ලො ඒ කෙල්ලව ටෝක් කරන්නෙ නෑ..
    Plan: කැත කෙල්ලොන්ට ටෝල්ක් කීරිම
    මට හෙන ආසාවක් තියෙ බං අන්ධ කෙල්ලෙක් වගෙ දාගන්න...
     
    • Haha
    Reactions: Cypress and Mr.dark

    neyohk

    Well-known member
  • Oct 31, 2015
    16,284
    17,293
    113
    Plan: කැත කෙල්ලොන්ට ටෝල්ක් කීරිම
    මට හෙන ආසාවක් තියෙ බං අන්ධ කෙල්ලෙක් වගෙ දාගන්න...

    මම ඊයෙ බැලුවා ඒ වගේ කෙල්ලෙක් ඵක්ක යාළු වෙන කොල්ලෙක් ගැන ටෙලිනාට්‍යක්..

     

    kolavari

    Well-known member
  • Aug 11, 2012
    33,743
    1
    25,640
    113
    කැළෑ පොජ්ජේ
    ඇයි බම් කලේල‌ොන්ට බැරි අපිව ‌ටෝක් කරලා දාගන්න
    අපිම කට්ට කන්න ඔ්න උන්ගේ ලයින් බල බල
    උන්ට කොල්ලෝ ගොඩක් ටෝක් ‌කරනවත් ඒක්ක

    අනික බන් අනිත් දේ වල උනත් උන්ට කට්ටක් නෑ පිරිම ඔක්ක‌ොම කරලා දෙ නවා උන්ට තියනේන‌ේ නිකන් ඉන්න
    කල්පනා කරලා බලපන් සගෝ
    මට ඔ්ක හිතලා Depression වගේ

    Ow ubata kollek ta kiyala fuck karagena, masa namayak bada ussagena, duk widala lamayek eliyata push karanakotai, maas patha periods ekka cramps enakotai therei :lol:

    E nisa labila thiyena pirimi kama use karapan ponnayek nowee :lol: hama ekata athata hambenakan inne nathuwa salli, looks, personality mewa hadaganin..

    Oya thunama hadaganna puluwan dewal,,,
     

    Dexter011

    Well-known member
  • May 19, 2021
    5,539
    10,383
    113
    හැබැයි කැත කෙල්ලෙක් වෙලා ඉපදුනොත් කොල්ලො ඒ කෙල්ලව ටෝක් කරන්නෙ නෑ..

    කැත උනත් කොල්ලෙක් වෙලා ඉපදුනොත් ලස්සන කෙල්ලෙක්ව ටෝක් කරලා දාගත්ත හැකිය්.
    Yes. Agree on this. Ketha kellekta kochchara personality ekak thibbath mokek vath try karanne nahe.

    Eth kolla ketha wela hoda personality+ money thibboth ona kellek daganna puluvan.

    Mn hithanne kollo godakma balanne baahira penuma unaata ganu ehema nemei.
     

    mirissanew

    Well-known member
  • Sep 20, 2021
    5,251
    8,567
    113
    Yes. Agree on this. Ketha kellekta kochchara personality ekak thibbath mokek vath try karanne nahe.

    Eth kolla ketha wela hoda personality+ money thibboth ona kellek daganna puluvan.

    Mn hithanne kollo godakma balanne baahira penuma unaata ganu ehema nemei.
    Obama 😂😂
     

    mirissanew

    Well-known member
  • Sep 20, 2021
    5,251
    8,567
    113
    Majority of the boys balanne lassana neh. Uba nikan hithala balapan ube yaaluwo keeyak lassana kellonta witarakma line daala athida kiyala
    Hitha giya thana maligava bn.. balana kena anuva venas venava.. majority eka lassana balanne.. eka hari ithin..
     

    sakuntha1996

    Well-known member
  • Jan 13, 2017
    11,383
    21,302
    113
    එහෙම හිතට දැනෙන්න ගන්නෙ පිරිමින්ගේ ඇගේ හෝමෝන විපර්‍යාසයක් ඇතිඋනාමලු.ඒ හෝමෝනය නිසායි පිරිමි ක්‍රොස්ඩ්‍රෙසින් කරන්න පටන් ගන්නේ..
    Any experience ?
     

    windows_ubuntu

    Well-known member
  • Jun 2, 2018
    17,364
    25,894
    113
    Fantasy

    කැත කෙල්ලොන්ට ටෝක් කරන්නෙ නෑ? ලන්කවෙ කොල්ලො ? උන් පුවක් ගහකට උනත් ටෝක් කරනවා හිලක් තියෙනම්. :no::no::no:

    Dimension of කැත depend on social status , family background blaa... blaa... blaa...
     

    ACHIK

    Well-known member
  • Jun 12, 2015
    17,618
    6,326
    113
    හැබැයි කැත කෙල්ලෙක් වෙලා ඉපදුනොත් කොල්ලො ඒ කෙල්ලව ටෝක් කරන්නෙ නෑ..

    කැත උනත් කොල්ලෙක් වෙලා ඉපදුනොත් ලස්සන කෙල්ලෙක්ව ටෝක් කරලා දාගත්ත හැකිය්.
    :yes::yes::yes:
     
    • Like
    Reactions: Dishta Didin

    Boole

    Well-known member
  • Nov 4, 2015
    5,777
    6,854
    113
    ලස්සනට පිළිවෙලට ඉදලා සල්ලි තිකක් එහෙම අතේ තියෙද්දී ගෑනු ඇති තරම් පස්සෙන් එනවා. අපි පුකවල් තන් බලනවා වගේ උන් බලන්නේ ස්ටේටස්, අදින විදිය, ඇග පත උස මහත ,confidence, ambitious ද කියලා වගේ ඒවා. බදින්න බැරි උනත් කමක් නා හුකාගන්න හරි කියලා එනවා.