kan deka sudda karaganin modayek wage dodawanne nathuwa..mun meka l;ive kiyanne na, live kiyanawanam ochara barenna one na..
jithmi abarena abarilla penawa ne,mama sinduwa ahuwa hodat suound dala
hed phone ekekinuth haduwa
As dekatama boruwa peni peni eka nopiliganna modayoth
elakiri eke innawa
meka kiyana gayakath meke thiyena veriations ganna ba ,balapan muna uge

she's singing with the mic miles away and no change in voice at al.. thats called talent baby! :








Banad එෙකන් ෙම් Song එක Play කෙර් නෑ.... මියුස්ක් වලට මුන් ෙදන්න Live Sing කලා....she's singing with the mic miles away and no change in voice at al.. thats called talent baby! :
![]()
මං එක දැක්කා..එහෙම තමයි..ඔයාට ඉරිසියයි නේද?
මචන් ෙමක ලයිව් සිනග් කරන්ෙන ෙමාකද ෙම් ෙෂා් එෙක් ප්ෙල් කරපු බෑන්ඩ් එෙක් (ප්ලවර්ස් නුවර) එෙකක් මෙග් යාලුෙවක් ෙපාර තමා කී ෙබා්ඩ් ගැහැව්ෙව....බෑන්ඩ් එෙකන් ෙම් සින්දුව් ප්ෙල් කෙර් නෑ.... මියුස්ක් වලට මුන් ෙදන්න ලයිව් සින්ග් කලා....
මමත් ෙම් ෙෂා් එකට මෙග් යාලුවත් එක්ක ගියා.......ෂිහානුත් අවා ෙම්කට
මොනාද බං මේ ලියලා තියෙන්නේ?මං එක දැක්කා..එහෙම තමයි..ඔයාට ඉරිසියයි නේද?
![]()
why would i be
at least i dont mime on stages

පැහැදිලි ඉරිසියාව..අනික කවුද ඔයාව stage එකකට ගන්නේ?
විකට ඇදුම් තරග නැනේ.blah blah blahපැහැදිලි ඉරිසියාව..අනික කවුද ඔයාව stage එකකට ගන්නේ?
විකට ඇදුම් තරග නැනේ.
පැහැදිලි ඉරිසියාව..අනික කවුද ඔයාව stage එකකට ගන්නේ?
විකට ඇදුම් තරග නැනේ.




ow ban ota hariyata sinhala ba inna kollamga byte ona witharaiannounce කරපු එකා නම් එල්ලන්න ඕන..![]()
