මතකද? හැන්දෑවේ අපි දෙන්නා.සෙනගක් මැද්දේ ච&#353

SaNDun

Well-known member
  • May 4, 2006
    12,694
    841
    113
    In La Srinka
    mun meka l;ive kiyanne na, live kiyanawanam ochara barenna one na..
    jithmi abarena abarilla penawa ne,mama sinduwa ahuwa hodat suound dala
    hed phone ekekinuth haduwa
    As dekatama boruwa peni peni eka nopiliganna modayoth
    elakiri eke innawa
    meka kiyana gayakath meke thiyena veriations ganna ba ,balapan muna uge
    kan deka sudda karaganin modayek wage dodawanne nathuwa..

    anika jithmi ta waradina eka ahannath deyak da eka eyage song ekak nemei ne. :P
     

    gpnuwan

    Well-known member
  • Sep 24, 2009
    1,240
    189
    63
    මචන් ෙමක ලයිව් සිනග් කරන්ෙන

    මචන් ෙමක Live Sing කරන්ෙන ෙමාකද ෙම් Program එෙක් Play කරපු Banad එෙක් (Flowers - Kandy)කක් මෙග් යාලුෙවක් ෙපාර තමා Key Board Play කෙර්....:yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:Banad එෙකන් ෙම් Song Play කෙර් නෑ.... මියුස්ක් වලට මුන් ෙදන්න Live Sing කලා....

    මමත් ෙම්
    Program එකට මෙග් යාලුවත් එක්ක ගියා.......ෂිහානුත් අවා ෙම්කට

     
    Last edited:

    chethiyakb

    Member
    Apr 18, 2007
    314
    4
    0
    ලංකාවේ එල කියන ගායකයන්ට වඩා මුන් දෙන්න හොඳට කියනවා මට නනන්.... භාතිය සන්තුෂ් ලිව් කියන කොට මීට වඩා අනා ගන්නවා,,,, මෙතන සෞන්ඩ්ස් වල ලොකු අප්සෙට් එකක් තියනවා අනික ....
     

    Mozilla

    Well-known member
  • මචන් ෙමක ලයිව් සිනග් කරන්ෙන ෙමාකද ෙම් ෙෂා් එෙක් ප්ෙල් කරපු බෑන්ඩ් එෙක් (ප්ලවර්ස් නුවර)කක් මෙග් යාලුෙවක් ෙපාර තමා කී ෙබා්ඩ් ගැහැව්ෙව....:yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:බෑන්ඩ් එෙකන් ෙම් සින්දුව් ප්ෙල් කෙර් නෑ.... මියුස්ක් වලට මුන් ෙදන්න ලයිව් සින්ග් කලා....

    මමත් ෙම් ෙෂා් එකට මෙග් යාලුවත් එක්ක ගියා.......ෂිහානුත් අවා ෙම්කට


    :eek: මොනාද බං මේ ලියලා තියෙන්නේ?
     

    udaragun

    Well-known member
  • Jul 27, 2010
    1,546
    115
    63
    oya bambu wedak nehe ban kanata elakiri wage ahenewa nam kiyapu ekage reddawal wedak nehene mcn