thu nodakin mewage mal ponnayanta lankawe singer la kiyanne kawda ban.... adu ma tharame hareyata sa,re,ga,ma, kiyannawath baa....
ඒකි මොකද Concrete Drill කරනවා වගේ කකුලෙන් Stage එක හාරන්න Try කරන්නේ හික්![]()
දන්නවද සින්දුව මොකක්ද කියල ? නෑ...
මතකද හැන්දෑවේ මතකද ? නෑ...
අහන්න ආසද ? නෑ...
අපේ කෙල්ලෝ ටික අහන්න කැමතිද ? නෑ...
LOL chaaateeerrr






ade thawa 1k kiyanna amathaka unaa. ara female singer mokak hari amaruwakin wage ne sing karanne ???![]()
. anee manda mata pena hati da kiyala
.
yah,,, hariyata sinduwe namawath kiyanna danne naannounce කරපු එකා නම් එල්ලන්න ඕන..![]()



දන්නවද සින්දුව මොකක්ද කියල ? නෑ...
මතකද හැන්දෑවේ මතකද ? නෑ...
අහන්න ආසද ? නෑ...
අපේ කෙල්ලෝ ටික අහන්න කැමතිද ? නෑ...
LOL chaaateeerrr


