man umbalata attha seen ekkak kiyannam meeka mata wechcha deyak
man 2014 thama marry kale machanla man ande nilame kit eka mage wedding ekata andanna awe prasidda ayathayaka kollek uuu patta honda dail ekk
apith ekka hondatama fit una kaduwela patthe kollek uth mage wasyasmai
kochra fit unada kiwwoth uu ithin wade karala iwara unata passe uuta gewana padiyata amatharawa podi santhosamak api denawa eekath epa kiwwa oona deyak thiynawam ona ekk kiyapan kiwwa hena ahinsaka kollek umbalata kiyanna uuu kunuharapayakwath kiyannnne naa ..
ethanin passe mata uwa set une naa math wedding eka aran iwra wela rata awa fb eke ehen mehen uwa set una "aha kohomada machan oyawage msg anam manam dagattha eekalema passe mage wadath ekka set unne naa aii uu eka chat karanna"
umbalata mathakada SAMAYAN KIYANA BUWAWA MARUWA WEDI THIYALA
ee uuth ekka maruna eun ge photo eehn mehen lankawe news wala gossip wala giyane ban ee pic ekka thibuna mata andawapu ekage pic ekkauth yako UMBALATA KIYANNA MAGE KAKUL PANA NATHI UNA ... eeta passe man ewelema lankawta call karala mata wedding eke wada tika kala ayathanye lokkagen wisthare ahuwa uuu kiwwa tika ahuwama hujja yanna awa"OW MALLI UU SMAYANGE GOLAYEK EE UNATA UU HENA HONDA KOLLA MAN KIYALA THIYENNE UUTA JOB EKATH EKKA OYA WADA GAWAGANNA EPA KIYALA UUWA GODATA GANNA HADUWA EETH HARIGIYE NAA MALLI PAW LAMAYEKUTH INNAWA"ithin hithapanko apita jeewithyade hamba wena minissu koiwageda kiyala apita dakkahama andumen paladumen judge karanna puluwanda (umbala uge name eka dana ganna oonanam PM ek daapan )