මන්චි එකට වැඩ කරන උන් ඉන්නවා ද? පඩි කොහොමද?

CustomerSupport

Well-known member
  • Mar 21, 2016
    2,424
    1,554
    113
    Munchee witharak newei hama ekema (Maliban, Diana, etc) biscuit ganan wadi karala 2-3 times. Sugar, flour 120 wage 2022/Feb thibuna eka dan 300 wage yanne bulk.
     
    • Like
    Reactions: TCB Rox

    tclanki

    Well-known member
  • Feb 11, 2010
    6,660
    2,346
    113
    fair enough.. diesel prices nearly 300% wadi una distribution cost eka wadi.. Feb USD fixed 203 April / May USD Floating 360+ material cost label packing okkoma cost eka high e weddi salaries increase kalat nokalat
     

    IKL

    Well-known member
  • May 29, 2018
    44,549
    15,088
    113
    Kadawatha
    තාත්තා මට ගෙනැවිත් දුන් පොදියෙහි පාන් විස්කෝතු, සීනි විස්කෝතු, ලෑත්තර හා ඇතැම්විට සීනිබෝල ද වී ය. මා පාන් පෝරනුවල සාදනු ලබන “රස්ක්” විස්කෝතු කෑමට රුසියකු වූයේ අර ඇබ්බැහිකම නිසාද? මම දැනුදු මග්ගොන මොනිස්ගේ විස්කෝතු හැමදා උදය වරුවේ කන්නෙක්මි. රටින් ගෙන්වනු ලබන හැම ටින් විස්කෝතු වර්ගයන්ට වඩා “මෝනිස්ගේ” පාන් විස්කෝතු මටනම් රසවත් ය. මොනම රට විස්කෝතුවක් වුවද මා දැන් කලා කලාතුරකින් කන්නේ වැඩි කැමැත්තෙන් නොවේ.

    උපන්දා සිට – මාර්ටින් වික්‍රමසිංහ, 1961

    TGm1diA.jpg
     

    siri_ayya

    Well-known member
  • Feb 1, 2022
    16,963
    1
    29,874
    113
    තාත්තා මට ගෙනැවිත් දුන් පොදියෙහි පාන් විස්කෝතු, සීනි විස්කෝතු, ලෑත්තර හා ඇතැම්විට සීනිබෝල ද වී ය. මා පාන් පෝරනුවල සාදනු ලබන “රස්ක්” විස්කෝතු කෑමට රුසියකු වූයේ අර ඇබ්බැහිකම නිසාද? මම දැනුදු මග්ගොන මොනිස්ගේ විස්කෝතු හැමදා උදය වරුවේ කන්නෙක්මි. රටින් ගෙන්වනු ලබන හැම ටින් විස්කෝතු වර්ගයන්ට වඩා “මෝනිස්ගේ” පාන් විස්කෝතු මටනම් රසවත් ය. මොනම රට විස්කෝතුවක් වුවද මා දැන් කලා කලාතුරකින් කන්නේ වැඩි කැමැත්තෙන් නොවේ.

    උපන්දා සිට – මාර්ටින් වික්‍රමසිංහ, 1961

    TGm1diA.jpg
    මෝනිස් කියන්නෙ අර ගල් ඉබ්බා නේද?
     
    • Like
    Reactions: IKL

    IKL

    Well-known member
  • May 29, 2018
    44,549
    15,088
    113
    Kadawatha
    මෝනිස් කියන්නෙ අර ගල් ඉබ්බා නේද?

    ආදරණීය චූටි,

    අවුරුදු ගානක් ගියා .ඔයා බැදලා දැන් ලමයිනුත් ලොකු ඇති.ජපන් මාස්ටර් දැන් ගොඩක් වයසයි.ඇවිදින්නත් අමාරුයි.ඩික්මන් රට ගියා.ලෙනියා කසාද බැදලා ගියා.අවුරුද්දකට සැරයක් අපිව බලන්න එනවා ලමයි එක්ක.රාජා අයියා ඇක්සිඩන්ට් එකක් වෙලා පැරලයිස් වුනා .මන් කොත්තු කඩේක වැඩ කරනවා.එදා ඉදන් මන් උයන්න ආසයිනේ .ඒකෙන් හම්බවෙන පඩියෙන් මාස්ටර්වයි රාජා අයියවයි බලාගන්නවා.සමහර දවස් වල හවසට ගල් බෝතලයක් ගෙනත් මායි මාස්ටරුයි සෙට් වෙනවා.බිව්වම මාස්ටර් අඩනවා ඉස්සර අපි හිටපු හැටි මතක් කරලා.ඉස්සර ගැන මතක් වුනාම මගෙත් ඇස් වලට කදුලු එනවා .ඔයා වැඩ කරපු වැනල් එකේ දැන් නිව්ස් කියන්නේ ඔයාගේ කැමරාකාරයා.මොලකාරයාත් ආගිය අතක් නෑ.සාකියාට යන එන මං නැතුව පිටකොටුවේ dvd විකුනනවා මෝඩ ජෝඩුව එක්ක.මටත් දැන් වයස නිසා ඉස්සර තරම් ශක්තියක් නෑ .ගොඩක් දේවල් වෙනස් වෙලා චූටි.ඔයා අපිව බලන්න එන්නේ නැද්ද?

    මීට මෝනිස්

    tVeh2Tq.png
     

    Similar threads