im sick of this country... my only dream is to leave this god forsaken place and never set foot on it again..
Hena gahapiya........!! 
500% tax >>>>>>>> 750% karaiapita thawath tax wedi karai neda lagadima

now up to 500% not 300%Apita vehicle ekak ganna giyahama, 100 ta 300k withara TAX ma gahanwaa.....Hena gahapiya........!!
![]()
dan digree gaththa un rata yanne oya wage seen nisa thamai ban. rata giya un hugak welawata e ratema padinchi wenawa ai mehe enne naha eken wenneth lankawata kela wena ekamai. ane manda monawa weida kiyala.