මන්නාරම් ද්රෝණියේ තෙල් ගවේශනය අපේ වැඩක්..!
Pundit Well-known member Oct 18, 2022 478 538 93 Sunday at 5:23 PM #2 ඉතින් හොයාගත්තු gas වලින් වැඩක් ගත්තේ නැත්තේ ඇයි ? ඇයි ආයෝජකයෝ ගෙන්න ගන්න බැරි වුනේ ?
neyohk Well-known member Oct 31, 2015 16,278 17,264 113 Sunday at 5:24 PM #3 Pundit said: ඉතින් හොයාගත්තු gas වලින් වැඩක් ගත්තේ නැත්තේ ඇයි ? ඇයි ආයෝජකයෝ ගෙන්න ගන්න බැරි වුනේ ? Click to expand... දැන් ඔයාලා වැඩක් ගන්නේ කවද්ද?ලබන මාසෙද? Reactions: Z e u s, deanXX and Inigo Montoya
Pundit said: ඉතින් හොයාගත්තු gas වලින් වැඩක් ගත්තේ නැත්තේ ඇයි ? ඇයි ආයෝජකයෝ ගෙන්න ගන්න බැරි වුනේ ? Click to expand... දැන් ඔයාලා වැඩක් ගන්නේ කවද්ද?ලබන මාසෙද?
Inigo Montoya Well-known member Nov 15, 2025 7,815 15,088 113 35 Spain Sunday at 5:27 PM #4 Pundit said: ඉතින් හොයාගත්තු gas වලින් වැඩක් ගත්තේ නැත්තේ ඇයි ? ඇයි ආයෝජකයෝ ගෙන්න ගන්න බැරි වුනේ ? Click to expand... අවුරුදු 50ක් විතර ඕක නොසලකා හරියේ නිකම් නෙවේ. ඕක මහා විශාල නිධියක් නම් ඕක ගන්න ලෝකේ රටවල් පොරකනවා. එත් කවුරුවත්ම ආවේ නැහැ නේ? දෙයක් කරන්න පනින්න කලින් අනිත් උන් මේක නොකළේ ඇයි කියල හිතපන්. ඔය විදියට හිතන එකෙන් ගොඩක් මෝඩකම් වලින් බේරෙනවා. Reactions: bball, wtsamantha, NowUCmeNowUDont and 3 others
Pundit said: ඉතින් හොයාගත්තු gas වලින් වැඩක් ගත්තේ නැත්තේ ඇයි ? ඇයි ආයෝජකයෝ ගෙන්න ගන්න බැරි වුනේ ? Click to expand... අවුරුදු 50ක් විතර ඕක නොසලකා හරියේ නිකම් නෙවේ. ඕක මහා විශාල නිධියක් නම් ඕක ගන්න ලෝකේ රටවල් පොරකනවා. එත් කවුරුවත්ම ආවේ නැහැ නේ? දෙයක් කරන්න පනින්න කලින් අනිත් උන් මේක නොකළේ ඇයි කියල හිතපන්. ඔය විදියට හිතන එකෙන් ගොඩක් මෝඩකම් වලින් බේරෙනවා.
T Tonto Well-known member Apr 23, 2023 4,846 4,787 113 Sunday at 5:36 PM #5 Inigo Montoya said: අවුරුදු 50ක් විතර ඕක නොසලකා හරියේ නිකම් නෙවේ. ඕක මහා විශාල නිධියක් නම් ඕක ගන්න ලෝකේ රටවල් පොරකනවා. එත් කවුරුවත්ම ආවේ නැහැ නේ? දෙයක් කරන්න පනින්න කලින් අනිත් උන් මේක නොකළේ ඇයි කියල හිතපන්. ඔය විදියට හිතන එකෙන් ගොඩක් මෝඩකම් වලින් බේරෙනවා. Click to expand... Oil quality, efficiency, cost factor, potential oil capacity, continuity issues nisa worth na wage neda Norwegian kiwe Ex: Toilet walawal project karala e gas walin ratak duwanna productivity na Reactions: NowUCmeNowUDont, Inigo Montoya and deanXX
Inigo Montoya said: අවුරුදු 50ක් විතර ඕක නොසලකා හරියේ නිකම් නෙවේ. ඕක මහා විශාල නිධියක් නම් ඕක ගන්න ලෝකේ රටවල් පොරකනවා. එත් කවුරුවත්ම ආවේ නැහැ නේ? දෙයක් කරන්න පනින්න කලින් අනිත් උන් මේක නොකළේ ඇයි කියල හිතපන්. ඔය විදියට හිතන එකෙන් ගොඩක් මෝඩකම් වලින් බේරෙනවා. Click to expand... Oil quality, efficiency, cost factor, potential oil capacity, continuity issues nisa worth na wage neda Norwegian kiwe Ex: Toilet walawal project karala e gas walin ratak duwanna productivity na
deanXX Well-known member Oct 15, 2013 21,583 16,435 113 Sunday at 5:39 PM #6 ඉතින් ඇත්ත නේ..ජෙප්පෝ කරේ ඒ කාලේ අමුඩ ගහන් උද්ගෝෂණ කර කර පාරේ නටපු එක.. Reactions: Inigo Montoya
P Podi puthas Well-known member May 16, 2019 1,922 2,526 113 colombo Sunday at 5:59 PM #7 රනිල්ගේ වැඩක් නෙමේද
mall_9n Well-known member Apr 19, 2026 1,308 3,157 113 Monday at 11:59 AM #8 Podi puthas said: රනිල්ගේ වැඩක් නෙමේද Click to expand...