ළමයා හදා ගත්ත විදිහ බෝඩ් එහෙක ගහල බෙල්ලේ එල්ල ගනින්. නැත්නම් මිනිස්සු හිතයි සුද්ද *කේ ඇරලම උබ ගැබ් අරගන්න ඇති කියල.


නුබෙ පියා සමලිංගිකයෙක් උනානම් උබෙන් සමාජෙට මෙ තරම් කරදයක් ඇති වෙන්නෙ නැහැනෙ




නුබෙ පියා සමලිංගිකයෙක් උනානම් උබෙන් සමාජෙට මෙ තරම් කරදයක් ඇති වෙන්නෙ නැහැනෙ


ළමයා හදා ගත්ත විදිහ බෝඩ් එහෙක ගහල බෙල්ලේ එල්ල ගනින්. නැත්නම් මිනිස්සු හිතයි සුද්ද *කේ ඇරලම උබ ගැබ් අරගන්න ඇති කියල.


ඇයි බන්? සමලින්ගික වීම උඹට තේරෙන්නේ ජුගුප්සාජනක විදිහටද? ගතානුගතික රාමුවෙන් මිදිලා නවීන ලෝකෙට පිවිසිලා, යතාර්තවාදීව හිතන්න ඉගෙන ගනින්.
තෝ වගේ මෝඩ මූසලයන් නිසා තමයි ලන්කාවා තවමත් අවුරුදු 100කින් විතර පිටිපස්සේ ඉන්නෙ. නදෝමකින් මී හරකා!
"Mahesh Walatara Sri Lankan Kukula Elakiri Scurvy" kiyala google karala palawenima link ekata palayanko samahara wita proxy yanna wei.Mokadda ban me seen eka mama elakiri apudawas wala dekka wali wagayak hariyatama seen eka danne.matath kollek keewe google karanna kiyala seen aka therei kiyala wililajjai oooooiiOya kevinwa scruvyta ahuwenna denna epa, nathtam ubata lamaya ekka wendabuwak wenna wenne...
ඒ කොහොමද යකෝ දෙන්නෙක් ශුක්රානු වලින් එක ළමයෙක් හදන්නේ?![]()









