මම අම්මා කෙනෙක් වෙන්න යන්නේ!!!

gayankuwait

Well-known member
  • Oct 13, 2010
    56,347
    4,729
    113
    ළමයා හදා ගත්ත විදිහ බෝඩ් එහෙක ගහල බෙල්ලේ එල්ල ගනින්. නැත්නම් මිනිස්සු හිතයි සුද්ද *කේ ඇරලම උබ ගැබ් අරගන්න ඇති කියල.
    :rofl::lol:
     

    GuneBhai

    Well-known member
  • Dec 23, 2011
    15,156
    713
    113
    60 වත්ත
    නුබෙ පියා සමලිංගිකයෙක් උනානම් උබෙන් සමාජෙට මෙ තරම් කරදයක් ඇති වෙන්නෙ නැහැනෙ

    sahathika aththa.. pawu ban podi eka...... uu podi kalema mole wikurthi kara ganee! :angry::angry::angry::angry:
     
    Apr 8, 2014
    1,411
    35
    0
    ඔහෙ ඇනිමල් සේක්ස් ලීගල්ලු නේද? අනික උබ බය වෙන්නෙපා. උබෙ බඩු වැඩකරොත් තමා ඉතින් බබෙක් ලැබෙන්නෙහ්. උගෙ ඒවා නම් මලාට හරියන්නෙ නැහැ. මින්ස්සු ගැබ්ගන්නැ බන් බලුශුක්‍රාණුවලට. උබ ආතල් එකෙ කෙවින් පැටියාත් එක්ක ඉදපන් ලමයාත් බලාගෙන.
     

    119elakiri

    Active member
  • ඇයි බන්? සමලින්ගික වීම උඹට තේරෙන්නේ ජුගුප්සාජනක විදිහටද​? ගතානුගතික රාමුවෙන් මිදිලා නවීන ලෝකෙට පිවිසිලා, යතාර්තවාදීව හිතන්න ඉගෙන ගනින්.
    තෝ වගේ මෝඩ මූසලයන් නිසා තමයි ලන්කාවා තවමත් අවුරුදු 100කින් විතර පිටිපස්සේ ඉන්නෙ. නදෝමකින් මී හරකා!

    Yako lingikathwaya kiyana eke definition ekatama kelawenawane සමලින්ගික kiyana eken ekenwath thota terennedda.tho inna rata mokadda gon musalaya.to ge thread walata replay karannath appiriyai gonwassa.tho lankawata ahema paspaganna annathi unoth hodai අවුරුදු 100කින් issaraha inna ohatama wela hitu wal gemba.
     

    luxmen

    Member
    Jul 17, 2012
    15,961
    540
    0
    Oya ena podi eka kavada hari mother va soya gena yavi. Samalingikayek karala uge life ekath vikurrthi karanna epa.
     

    119elakiri

    Active member
  • Oya kevinwa scruvyta ahuwenna denna epa, nathtam ubata lamaya ekka wendabuwak wenna wenne...:lol:
    "Mahesh Walatara Sri Lankan Kukula Elakiri Scurvy" kiyala google karala palawenima link ekata palayanko samahara wita proxy yanna wei.Mokadda ban me seen eka mama elakiri apudawas wala dekka wali wagayak hariyatama seen eka danne.matath kollek keewe google karanna kiyala seen aka therei kiyala wililajjai oooooii
     

    luxmen

    Member
    Jul 17, 2012
    15,961
    540
    0
    Oyage father smalingikayek una nam , ara sukranu thanpath karapu Garbashaya himi Lady ge father sama lingikayek una nam, world eke anith minissuth sama lingika una nam, Minisa sammpurrnayen nathi vena world ekak sadenu atha. Animals saha plants vitharak ithuru venu atha. Lovi loveth naha.
     

    119elakiri

    Active member
  • ඒ කොහොමද යකෝ දෙන්නෙක් ශුක්‍රානු වලින් එක ළමයෙක් හදන්නේ?:baffled:

    දෙන්නගෙ ශුක්‍රානු දාල හදයි .ඉපදෙන එකාගෙ හරියටම බාගයි තියෙන්නෙ ඈයි මුගෙ බාගෙ පුස්නෙ:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
     

    malifmsc

    Active member
  • Jun 21, 2012
    610
    87
    28
    ළමයා හදා ගත්ත විදිහ බෝඩ් එහෙක ගහල බෙල්ලේ එල්ල ගනින්. නැත්නම් මිනිස්සු හිතයි සුද්ද *කේ ඇරලම උබ ගැබ් අරගන්න ඇති කියල. :lol::lol::lol::rofl::P