ඒ කියන්නේ මෙයත් මෙයාගෙ අම්මා එක්ක එකතු වෙලා මෙයාගෙ සෙස් video එකක් සෙස් video company එකකට හොර නමකින් විකුණලා publish කරාද? ඕක තමයි Kardashian ගෑනි කරේ.

දැන් මේකිගේ හුත්ත දන්නව ඇති දුක....පුකේ හිල සහ ගෙඩි දෙක
ම්ම්ම්ම් අතුල්ලලා අතුල්ලා උණු කැරි යවන්නේ.....කැරිම පුකක් බම් මේකිට තියෙන්නෙ බස්එකකදි සෙට්වුනොත් ..............
කොහෙන්ද බන් දැක්කේ..පින්තූර තියේ නම් දාපන් අතේ පාරක් ගහන්නකැරිම පුකක් බම් මේකිට තියෙන්නෙ බස්එකකදි සෙට්වුනොත් ..............
ම්ම්ම්ම් අතුල්ලලා අතුල්ලා උණු කැරි යවන්නේ.....
කොහෙන්ද බන් දැක්කේ..පින්තූර තියේ නම් දාපන් අතේ පාරක් ගහන්න
එලියට අරන් තියල නැ...තෝරලා ගන්නේ ගුනී කලිසන් ඉතින් ජොකාගෙන් පන්නලා නග්ගල තිබ්බම ඇන්ටිලා 120 රෑට් එකේ හිටගෙන ඉද්දි දැනුන ගමන් බස් එකේ උඩ පොල්ල අල්ලන් තව දෙනවඋඹ එලියට අරගෙන තියල තියේද? මමනම් බයයි වැඩේට වටේ උන්ට නෝන්ඩි වෙයි කියල.
ගොඩ කලෙකට කලිං නාට්ය කෑල්ලක දැක්කෙ.
උට පොඩ්ඩක් අවුුල් වගේ...හැබැයි අරකිට හිලේ සැප දැන්නෙන් හුකාගන්න බැරිවෙයි වගේ..මූ තප්පදොරු නිසා පයිය පොඩියිMe pakaya sinhala katha karaddi madin like like gaanne mokada ban?
filler wordsMe pakaya sinhala katha karaddi madin like like gaanne mokada ban?