"මම ගෙදර යන්නේ නෑ නෑ මයි " - රට කෑ නන්දලාල් ගුගුලයි...🤬

kasunkaru

Well-known member
  • Jan 25, 2018
    7,558
    5,824
    113
    High inflation rate ekak thiyenakota monetary policy eken interest rate wadi karala arthikaya contract karanna ona. Ethakota minissu spending adu karala savings walata yanawa.

    inflation eka adu wenakota interest rates adu karala spending promote karanna ona. Ethakota arthikaya apahu expand wenawa.

    man Danna widihata nam me monetary policy eke karana de hari.
    Nandalal ge wada gana nam man danne na. Habai interest rate adu karapu eke nam Waraddak na.
    ehema naa interest rate wadi karanne fd walin jeewath meeta handunetti (jepponge mudal amati) 😂 😂 😂 😂

    නන්දලාලුයි හොරු ඇල්ලිල්ලයි අතරේ සම්බන්දෙ කිව්වොත් රබර් නයෙක් දෙනවා තෑගී. ඌ මෝඩයෙක් වගේ හැසිරෙන්නෙත් නෑ පොඩ්ඩක් අමාරු වෙද්දී සල්ලි අච්චු ගහන scene එකෙත් නෑ. උගෙනන් පඩි වැඩි උනාට කමක් නෑ. CB governor කෙනෙක් උනාම අඩුම 5000USD salary එකක්වත් තියෙන්න ඕනි. ඔය පියන්ලට ලක්ෂ දෙක තුන පඩි දෙන්නේ ගිහින් තමා නාගත්තේ. මිනිස්සු පත්කරපු ජනාදිපති බුල ගහල හිටපු පිස්සු CB govන සල්ලි අච්චු ගැහුවම ඇමරිකාවෙන් එන්නේ නෑ රට බේරගන්න. මොනාද බන් ඔය logic.

    තාම local finance විතරයි balance කලේ, foreign debts එහෙමමයි. පිස්සෙක් CB උනාම ආයි ඔක්කොම වැඩ පැත්තකින් තියල හවසට හවසට එක එක ගෝගම් වලට යන්න බෑ. අනුර ආවත් ඉන්න CB gov එක්ක කරන මගුලක් කරනවානං හොදයි
    jeppo wanda gaanu wage anduwata CB governorta tiyenne 450000k allowance eyaage padi wadi wennet naa salary revision eken. ow piyanlata padi wadi. lapaya awot mokkhri gon mahachaarya kenek aniwa CB ekata dawi ara meloo rahaknati lakshman wage
    ------ Post added on Mar 31, 2024 at 9:49 PM
     
    • Dislike
    Reactions: Kumbhakarna22

    Kumbhakarna22

    Well-known member
  • Feb 3, 2022
    12,503
    15,469
    113
    Gampaha
    මේ මනුස්සය නැතිවෙන්න කබ්බ කරපු මරි මෝඩ වැඩ කරගන ගියානම් අද ලංකාව ලෙබනනයක් වෙලා ඉවරයි. මහ බැංකු වල තීරණ ගන්න පුලුවන් ලෙවල් එකේ උන් එලකිරි එන් නෑ බන්. FD වල ආදායමෙන් ජීවත් වෙන කාළකණ්නි කම්මැලි උන් නම් පොලිය අඩු වෙනවට බනිනවා.
    අනේ පලයන් යන්න පර බල්ලෝ.. තෝ දන්නවද තොගේ නන්දලාලයා නාකි මිනිස්සුන්ගේ ස්ථාවර තැම්පතු පොලියටත් විදලා ..උන්ට ලැබෙන පොලියටත් ටැක්ස් ගාහලා.. තොපිලා වගේ හිතන බල්ලන්ට හෙන හත වදින්න ඔනේ.. :yes: අවුරුදු 75ක් රට කාලා.. එකෙන් දුක් විදින මිනිස්සුන්ට කියනවා කම්මැලි කාලකණ්නිලු.. අවලම් බල්ලා🤮

    ඇත්තටම මූ නම් දැන් සාපයක්
    මහ ආත්මාර්ථකාමියා
    ගන්නවා ඇති ම්බානෙක පඩියක්
    :yes: :yes: :yes:
    ------ Post added on Apr 1, 2024 at 3:40 PM

    itin ekanee wesa jepponta onee. mee manussaya hina aa ballige puthalata chanda aduwunaa natiwenna :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO: gommanpilayatat mala ekai thel polim nati wunee mee manussaya dollar eka awilla stable karapu nisa


    aa pakayo kalin dollar ewwe hawala through :D nande awilla hawala nathi karapu hinda banking system eken ewanna wuna pakak kataa karanne natuwa hitapan :ROFLMAO::ROFLMAO:
    ------ Post added on Mar 31, 2024 at 8:20 AM


    ubala wage ice pappo hinda tamai lankawata kela wunee. minissu peedawata lak nowenna tax gahanna puluwanda gono
    ------ Post added on Mar 31, 2024 at 8:27 AM


    ehema baa booru handun awama lending rates adu karanwa deposit rates wadi karanawa. pakee mudal amati 😂 😂 😂
    ------ Post added on Mar 31, 2024 at 8:28 AM
    ehemada-ehmda-ehmd-wesige-3.gif


    තව මාස 7යිනේ තොට ආයුෂ පරයෝ.. නටපන්කෝ... :yes:
    ------ Post added on Apr 1, 2024 at 3:42 PM
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,449
    32,179
    113
    මගේFD එකේ පොලිය කාපු පරයා මූ තමයි... :mad:ජනතාවගේ බඩු මිල 3 ගුණයකින් වැඩිකරල ජනතා බදු මුදල්ලින් ආතල් ගන්නවා මූ ..මූ වගේම තැරිදාර වහුකුණු බයියෝ හිතන් ඉන්නේ රට බංකලොත් කියලා ලෝකයා හිනස්සලා ඊට පස්සේ ණය ගෙවන එක නතර කරලා රට්ටුන්ට කන්න දුන්නම අර්බුදයෙන් ගොඩ ගියා කියලා.. පව් ඉතිම්..🤭 O/L වලට ආර්ථික විද්යාව ආනිවාර්ය කරන්න ඕනේයි කියන්නේ මේ නිසා තමයි..:yes:



    This fellow working for political agenda, Lol
     
    • Like
    Reactions: Kumbhakarna22

    Kumbhakarna22

    Well-known member
  • Feb 3, 2022
    12,503
    15,469
    113
    Gampaha
    FD walin kaka bibi unna kammeli lonthayanta ridila..
    Apita-Pukada-Ponnayo.gif


    අවුරුදු 75 ක් තිස්සේ තොපිලා හදපු රටේ පෙන්නපන් බලන්න කරන්න පුලුවන් බිස්නස් සහ රස්සා.. කැරි හිඟන්නා..ලංකාවේ රස්සාවක් කරගෙන ඉන්නේ නැතිව බුරුතු පිටින් රට දාලා යන්නේ කම්මැලිද බල්ලෝ ? :angry:

    හැමදාම නය පොලී අනුපාතික 22% කේ තියා ගන්න බැහැ

    FD තියාගෙන හැමින්නේ නැතුව Invest කරන්න ඕනේ .
    FD වලින් කාලා කොයි කාලයක් ජීවත් වෙන්න ද
    හාමුගේ පුක් ගුලේද ඉන්වෙස්ට් කරන්න ඕනේ මාත්තියෝ ? 🤭
    ------ Post added on Apr 1, 2024 at 3:47 PM

    mu wage moda yakek horu allanna nandalal policeyeda ??
    හාමුලා නන්දලාල්ලා ඔක්කොම යාලුවෝ කියලා අපි දන්නවා වේසිගේ පුතෝ.. :yes:
    ------ Post added on Apr 1, 2024 at 3:49 PM

    ඔයා ජෙප්පෙක් නේද. නන්දලාල් එක්ක මේ රටේ කාටවත් කිසිම ඇරියස් එකක් නෑ ජෙප්පොන්ට ඇරෙන්න
    එහෙමද බේසිගේ පුතෝ.. පාරේ යන එවුන්ගෙන් අහලා බලපන් අම්බානෙට කන පුරවලා කියලා දෙයි බොට... 🤭
    ------ Post added on Apr 1, 2024 at 3:50 PM
     

    kasunkaru

    Well-known member
  • Jan 25, 2018
    7,558
    5,824
    113
    අනේ පලයන් යන්න පර බල්ලෝ.. තෝ දන්නවද තොගේ නන්දලාලයා නාකි මිනිස්සුන්ගේ ස්ථාවර තැම්පතු පොලියටත් විදලා ..උන්ට ලැබෙන පොලියටත් ටැක්ස් ගාහලා.. තොපිලා වගේ හිතන බල්ලන්ට හෙන හත වදින්න ඔනේ.. :yes: අවුරුදු 75ක් රට කාලා.. එකෙන් දුක් විදින මිනිස්සුන්ට කියනවා කම්මැලි කාලකණ්නිලු.. අවලම් බල්ලා🤮


    :yes: :yes: :yes:
    ------ Post added on Apr 1, 2024 at 3:40 PM


    ehemada-ehmda-ehmd-wesige-3.gif


    තව මාස 7යිනේ තොට ආයුෂ පරයෝ.. නටපන්කෝ... :yes:
    ------ Post added on Apr 1, 2024 at 3:42 PM
    sjb dinanwa nande ssirta mokut wenne naa. lapaya awat tiyaganiwi imf eken lede daanwa nattan. kari jeppo left wei ehema wunot nam 😂 😂
     

    rukshan0000

    Well-known member
  • Dec 1, 2010
    8,554
    5,573
    113
    ඇයි අහන්නේ,එන්නද
    මේ මනුස්සයටත් හෙන ඉල්ලනවා නම් උන් මිනිස්සු වෙන්න බෑ. IQ ලෙවල් එක ඒකෙන්ම හිතාගන්න පුලුවන් උබලගෙ. හිතාගන්න පුලුවන් මොලේ තරම. මෙකේ ඉන්නෙ නන්දලාල්ටත් වඩා සුපිරි මොල සහ වැඩකාරයො බලන් ගියාම. බිමටම වැටිච්ච රටක් යන්තම් හරි කෙලින් කරලා ගත්තේ මේ වගේ මිනිස්සු ගත්ත දැඩි තීරන නිසා. ඒ දේවල් කලේ නැත්‍තම් තව අවුරැදු 10ක් විතර පෝලිම් වලම ඉන්න තිබ්බා
    ඒ කරලා හෙණ ගහන ගණන් වලින් මහ බැංකුවේම පඩි වැඩි කරගත්තම හරිද බන්?
    මොකක්ද ඒ ලොජික් එක
    පෙලක් උන්ට 75%+
    මොනාද බන් මේ වගේ වැඩ මේ තත්වේ තියෙන රටක

    ඌව අප්‍රසන්නම උණා
     
    • Like
    Reactions: Kumbhakarna22

    PoweruseR

    Well-known member
  • Oct 12, 2011
    11,005
    8,791
    113
    In Your Heart
    Apita-Pukada-Ponnayo.gif


    අවුරුදු 75 ක් තිස්සේ තොපිලා හදපු රටේ පෙන්නපන් බලන්න කරන්න පුලුවන් බිස්නස් සහ රස්සා.. කැරි හිඟන්නා..ලංකාවේ රස්සාවක් කරගෙන ඉන්නේ නැතිව බුරුතු පිටින් රට දාලා යන්නේ කම්මැලිද බල්ලෝ ? :angry:


    හාමුගේ පුක් ගුලේද ඉන්වෙස්ට් කරන්න ඕනේ මාත්තියෝ ? 🤭
    ------ Post added on Apr 1, 2024 at 3:47 PM


    හාමුලා නන්දලාල්ලා ඔක්කොම යාලුවෝ කියලා අපි දන්නවා වේසිගේ පුතෝ.. :yes:
    ------ Post added on Apr 1, 2024 at 3:49 PM


    එහෙමද බේසිගේ පුතෝ.. පාරේ යන එවුන්ගෙන් අහලා බලපන් අම්බානෙට කන පුරවලා කියලා දෙයි බොට... 🤭
    ------ Post added on Apr 1, 2024 at 3:50 PM
    Ahh mama da ? Mama 2.5-3.5mil per month hoyanawa rata unna nam me weddi. Mama lankawe inne dan nam .lankawata awilla nearly 10 years ..

    Lankaweth mama well settled.mama ithuruwenna ape family eke serama europ walai ,canada walai..

    Ithin mata da uba baninne? Mama oya eka ponz kenek ta wath kade yan na eth me welawe Ranil ta witharai oka karanna puluwan

    Habei. JVP unwa nam mata penna be .un thama sinhala jathiye wadiyenma kuhaka kalakanni tika.dan nathnam ahapan 88/89 unna ayagen..
     

    Kumbhakarna22

    Well-known member
  • Feb 3, 2022
    12,503
    15,469
    113
    Gampaha
    ඒ කරලා හෙණ ගහන ගණන් වලින් මහ බැංකුවේම පඩි වැඩි කරගත්තම හරිද බන්?
    මොකක්ද ඒ ලොජික් එක
    පෙලක් උන්ට 75%+
    මොනාද බන් මේ වගේ වැඩ මේ තත්වේ තියෙන රටක

    ඌව අප්‍රසන්නම උණා
    @pazzy12 කියන්නේ හාමුගේ ලොල්ලෙක්.. :yes: :yes: :yes: