මම බක්ස් සයිට් එකකින් ඩොලර් 1 ක් ගත්තෝ !!!!!!!!!!!!!!!!!!

akila663

Well-known member
  • Feb 12, 2009
    1,584
    276
    83
    41
    අතන මෙතන
    මම බක්ස් සයිට් එකකින් ඩොලර් 1 ක් ගත්තෝ !!!!!!!!!!!!!!!!!!

    මම බක්ස් සයිට් එකකින් ඩොලර් 1 ක් ගත්තෝ

    ee mona site ekakin da kiyala kiyannam mata intent pay kalaa

    mee tiyenne gatta dollareka

    meewagee hoyanna kamati kattiya innawanam comment ekak denna



    මට මේකට ගියෙ දවස් 2 යි

    HSDPA dongle වලින් විතරයි ටෙලිකොම් වලින් බෑ


    kamati aya skype name is mobitel3g1

    google talk akila663

    pm ekak dena

    dawas 2 ta dollar 1 nam dawas 30 ta 15 meekawadi kara ganna widiyath dannawa

    2zk7pjr2eqpr99j77ary.jpg

     

    gms1

    Active member
  • Mar 9, 2007
    900
    45
    28
    40
    Colombo
    bux sites atta machanla, mage acount eke 12$ tyanawa, thama mama alert pay ekata gatte nehe, attachment eka balanna, eka mage acnt eka, mae gena wedi wistara one nam pm karanna, wistara dennam.
     

    Attachments

    • bux.JPG
      bux.JPG
      75.1 KB · Views: 67
    Last edited: