මම බක්ස් සයිට් එකකින් ඩොලර් 1 ක් ගත්තෝ !!!!!!!!!!!!!!!!!!
මම බක්ස් සයිට් එකකින් ඩොලර් 1 ක් ගත්තෝ
ee mona site ekakin da kiyala kiyannam mata intent pay kalaa
mee tiyenne gatta dollareka
meewagee hoyanna kamati kattiya innawanam comment ekak denna
මට මේකට ගියෙ දවස් 2 යි
HSDPA dongle වලින් විතරයි ටෙලිකොම් වලින් බෑ
kamati aya skype name is mobitel3g1
google talk akila663
pm ekak dena
dawas 2 ta dollar 1 nam dawas 30 ta 15 meekawadi kara ganna widiyath dannawa
මම බක්ස් සයිට් එකකින් ඩොලර් 1 ක් ගත්තෝ
ee mona site ekakin da kiyala kiyannam mata intent pay kalaa
mee tiyenne gatta dollareka
meewagee hoyanna kamati kattiya innawanam comment ekak denna
මට මේකට ගියෙ දවස් 2 යි
HSDPA dongle වලින් විතරයි ටෙලිකොම් වලින් බෑ
kamati aya skype name is mobitel3g1
google talk akila663
pm ekak dena
dawas 2 ta dollar 1 nam dawas 30 ta 15 meekawadi kara ganna widiyath dannawa