මයිත්‍රිය වඩවයි - සිසු පොලිස් ගැටුමින් 12 ක් &

Vidane

Banned
  • Jun 26, 2013
    1,899
    121
    63
    ඉස්සර ඒකාධිපති රෙජීමයේ සිසු මර්දනයනෙ දැන් මොකද දන්නෑ කියන්නෙ
    දැන් මයිත්‍රී රනිල් ලොලු වර්දනය :dull:
     

    KDH

    Well-known member
  • Jul 4, 2014
    18,475
    8,665
    113
    රූකඩ රාජ්ජේ
    යහපාලනේ යනු මීහරක් සමූහයක් විසින් ගොඩනගා ගත්තවූ මනක්කල්පිත යුගයක් වේ


    හැබැයි මොනවා උනත් මහින්ද ආපු අලුත මෙහෙම නා ගත්තේ නෑ.අපරාදේ කියන්න බෑ මේ අලුත් ගොන් බාන ආපු දවසේ ඉදන් හොදට නානවා.......

    images



    images


     

    shaminda peiris

    Well-known member
  • Mar 12, 2014
    23,306
    1,059
    113
    33
    පානදුරේ
    රජයේ කැම්පස් කොල්ලො මොකටද ප්‍රයිවට් කැම්පස් වහන්න දඟලන්නෙ?ඒවගෙ තත්වයක් නැති නිසාද එහෙම නැත්නම් ප්‍රයිවට් කැම්පස් වල උන් නිසා රජයේ උන්ගේ ජොබ් නැති වෙන එකට බයේද?.තමන් හරියට ඉගෙන ගන්නවනම්,දක්ශතාවය තියෙනවනම් ඕන තරම් ජොබ් තියෙනව.හැබැයි රජයට යුතුකමක් හා වගකීමක් තියෙනව රාජ්‍ය විශ්වවිද්‍යාලවල ගුණාත්මක භාවය ඉහල නංවන්න.කොහොම නමුත් සාමකාමී විරෝධතාවයකට පහරදීම තරයේ හෙලාදකිනවා.
     

    Satan_at_Hell

    Well-known member
  • Nov 10, 2014
    3,977
    2,210
    113
    Adelaide
    Ow ithin Moda yakku.. araliyagaha mandiraya athulata rigannda giya namm uba kiyanne police ya balan idi kiyalada??:angry::angry::angry: Campus giyata molayak thiyenda epai

    aniwa machan.mamath news walata oya footage 1 dekka.un kare kohomathma samakami udgoshanayak newei.policiya barrier 1ta ethulen iddi udgoshana karayo awe polu aragena barrier peralagena,ewa udin penala kadagena ethulaa yannama thamai.ehema unta wathura gahana 1th hoda wedi,Yako Uni yanne owa karannada.minissunge salli walin mahapola bursary 1th aharagena polu aragena policiyata gahanna yannada mun uni yanne.moda heththa.Ape rate nidahas adhyapanaya kiyala 1k thiyena hindai munta meke agayak neththe.America wage paid uni thibba nam yasa ageta degree 1 aran ballo wage eliyata ei.anunge salli walin igenaganiddi thamai okkoma sinhawes.gon harak..:angry::angry::angry:
     

    RandomGuy

    Well-known member
  • Oct 15, 2014
    17,379
    16,226
    113
    okunge nam hathara handi kadanna ona. pu*a kahaganna niyapoththa nathuwa, pinata igena ganna haththa salli deela igena ganna eunge campus wahanna kiyanawa.
     

    Satan_at_Hell

    Well-known member
  • Nov 10, 2014
    3,977
    2,210
    113
    Adelaide
    රජයේ කැම්පස් කොල්ලො මොකටද ප්‍රයිවට් කැම්පස් වහන්න දඟලන්නෙ?ඒවගෙ තත්වයක් නැති නිසාද එහෙම නැත්නම් ප්‍රයිවට් කැම්පස් වල උන් නිසා රජයේ උන්ගේ ජොබ් නැති වෙන එකට බයේද?.තමන් හරියට ඉගෙන ගන්නවනම්,දක්ශතාවය තියෙනවනම් ඕන තරම් ජොබ් තියෙනව.හැබැයි රජයට යුතුකමක් හා වගකීමක් තියෙනව රාජ්‍ය විශ්වවිද්‍යාලවල ගුණාත්මක භාවය ඉහල නංවන්න.කොහොම නමුත් සාමකාමී විරෝධතාවයකට පහරදීම තරයේ හෙලාදකිනවා.

    machan eka kisima lesakin samakami udgoshanayak newmei.un kare kohomathma samakami udgoshanayak newei.policiya barrier 1ta ethulen iddi udgoshana karayo awe polu aragena barrier peralagena,ewa udin penala kadagena ethulaa yannama thamai.uhoma salakala madi.minissunge salli waln igenagena,camps 1eth igenagena,thawa mahapola bursary 1th minissunge salli walinma aragena mewage dewal karanawa kiyanne okunta un maha kalehiguna danne nethi un nisa.nidahas adhyapane munta hoda wedi.
     

    Satan_at_Hell

    Well-known member
  • Nov 10, 2014
    3,977
    2,210
    113
    Adelaide
    රජයේ කැම්පස් කොල්ලො මොකටද ප්‍රයිවට් කැම්පස් වහන්න දඟලන්නෙ?ඒවගෙ තත්වයක් නැති නිසාද එහෙම නැත්නම් ප්‍රයිවට් කැම්පස් වල උන් නිසා රජයේ උන්ගේ ජොබ් නැති වෙන එකට බයේද?.තමන් හරියට ඉගෙන ගන්නවනම්,දක්ශතාවය තියෙනවනම් ඕන තරම් ජොබ් තියෙනව.හැබැයි රජයට යුතුකමක් හා වගකීමක් තියෙනව රාජ්‍ය විශ්වවිද්‍යාලවල ගුණාත්මක භාවය ඉහල නංවන්න.කොහොම නමුත් සාමකාමී විරෝධතාවයකට පහරදීම තරයේ හෙලාදකිනවා.

    machan eka kisima lesakin samakami udgoshanayak newmei.un kare kohomathma samakami udgoshanayak newei.policiya barrier 1ta ethulen iddi udgoshana karayo awe polu aragena barrier peralagena,ewa udin penala kadagena ethulaa yannama thamai.uhoma salakala madi.minissunge salli waln igenagena,camps 1eth igenagena,thawa mahapola bursary 1th minissunge salli walinma aragena mewage dewal karanawa kiyanne okunta un maha kalehiguna danne nethi un nisa.nidahas adhyapane munta hoda wedi.
     

    shaminda peiris

    Well-known member
  • Mar 12, 2014
    23,306
    1,059
    113
    33
    පානදුරේ
    machan eka kisima lesakin samakami udgoshanayak newmei.un kare kohomathma samakami udgoshanayak newei.policiya barrier 1ta ethulen iddi udgoshana karayo awe polu aragena barrier peralagena,ewa udin penala kadagena ethulaa yannama thamai.uhoma salakala madi.minissunge salli waln igenagena,camps 1eth igenagena,thawa mahapola bursary 1th minissunge salli walinma aragena mewage dewal karanawa kiyanne okunta un maha kalehiguna danne nethi un nisa.nidahas adhyapane munta hoda wedi.

    සිරාවටම?නිවුස් වල පෙන්නුව ටික විතරයි බන් දැක්කෙ.කොහෙද මුන් ඔක්කොම දාන්නෙ බාගෙටනෙ.මාද්‍යවේදීන්ගෙ අනිත් ඒවත් බාගෙටද දන්නෙනෑ තියන්නේ.අනිත්පාර දානකොට සිංහලෙන් දාපන් මචන්.මේක කියවන්න ගියාම මොලේ කොලොප්පන් වෙනවා.
     

    Satan_at_Hell

    Well-known member
  • Nov 10, 2014
    3,977
    2,210
    113
    Adelaide
    යහපාලනේ යනු මීහරක් සමූහයක් විසින් ගොඩනගා ගත්තවූ මනක්කල්පිත යුගයක් වේ


    හැබැයි මොනවා උනත් මහින්ද ආපු අලුත මෙහෙම නා ගත්තේ නෑ.අපරාදේ කියන්න බෑ මේ අලුත් ගොන් බාන ආපු දවසේ ඉදන් හොදට නානවා.......

    images



    images


    methana inna unta hari de mokakda,weradi de makadda kiyala hodata therenawa bn.uba oya 4to dalagon part demma kiyala hari weredda mokadda kiyala wenas karanna be. Mokdadda kiyapan rajayen karapu weredda issarawela.Un barrier peralagena,polu aragena aalaiyagaha mandire ethulata enna hadaddi, policiyen kale kadulu gas/wathura gahapu 1.rubbr unda gehuwe ne.batton polu walin gehuwe ne. yako, Uni thiyenne igenaganna.andu peralanna wath,policiyata gahannawath newei.Minissunge salli walin nidahas adyapaneta 6%k me anduwen(ubalage MR wen kale 1% y) wenakarala thiyeddith thawa mahapolath aragena munta thele wedi wela. uba nikan gon post danna epa.Mahindaya karapu weda methana inna hemotama hodata mathakai.ubala wage unta one ratata hodak wenna newei.ratata kelawenakanui ubala balan inne,'mahinda hitiya nam ohoma wenne ne' kiyanna.
     

    shenic

    Member
    May 9, 2013
    13,213
    1,290
    0
    Bermuda ∆
    machan eka kisima lesakin samakami udgoshanayak newmei.un kare kohomathma samakami udgoshanayak newei.policiya barrier 1ta ethulen iddi udgoshana karayo awe polu aragena barrier peralagena,ewa udin penala kadagena ethulaa yannama thamai.uhoma salakala madi.minissunge salli waln igenagena,camps 1eth igenagena,thawa mahapola bursary 1th minissunge salli walinma aragena mewage dewal karanawa kiyanne okunta un maha kalehiguna danne nethi un nisa.nidahas adhyapane munta hoda wedi.

    ehemada wela thiyenne? :oo:
    pinata kaala thelee wadi welaa thiyenne, denna thibbe gedarama duwanna.. :yes:
    guti kaawa nan honda wade! :D
     

    Satan_at_Hell

    Well-known member
  • Nov 10, 2014
    3,977
    2,210
    113
    Adelaide
    සිරාවටම?නිවුස් වල පෙන්නුව ටික විතරයි බන් දැක්කෙ.කොහෙද මුන් ඔක්කොම දාන්නෙ බාගෙටනෙ.මාද්‍යවේදීන්ගෙ අනිත් ඒවත් බාගෙටද දන්නෙනෑ තියන්නේ.අනිත්පාර දානකොට සිංහලෙන් දාපන් මචන්.මේක කියවන්න ගියාම මොලේ කොලොප්පන් වෙනවා.

    Elaz.හදිස්සියට බන් දැම්මේ
     

    monson

    Well-known member
  • May 7, 2007
    25,776
    28,920
    113
    Hariyatama 1.15 withara school arena time ekata Wijerame indan gam sabha handiyatama paren bagayak block karagena gema illagena yanakota mama hithuwa poddak kai wage kiyala :sorry:
     

    Thilinacba

    Well-known member
  • Sep 7, 2006
    13,522
    2,747
    113
    jvp eka innakal mona andu awath owa ohoma thamai ban :rolleyes:

    anika itin Ranil ta ehema mewa purudunathi dewal da :rolleyes:
     

    funkyguy89

    Well-known member
  • Nov 19, 2009
    8,318
    1,238
    113
    යහපාලනේ යනු මීහරක් සමූහයක් විසින් ගොඩනගා ගත්තවූ මනක්කල්පිත යුගයක් වේ:D:D