මයිත්‍රීපාල සිරිසේන මහත්මයා තැපැල් ජන්ද

ඇතුලින් ආවේ... මහින්දට ඇපත් නැහ කියලා කියන්නේ!!

තැපැල් ජන්දත් මෙහෙමනම්... අනිත් ඒවා ගැන මොන කතාද​?

ඒත්... සාමකාමීව ජයපැන් බොන්න​... කාටවත් කරදර කරන්න එපා... මේ ලබාගත් ප්‍රජාතන්ත්‍රවාදී ජය​... මයිත්‍රීයෙන් සමරන්න​....
ගරු මයිත්‍රීපාල සිරිසේන මහතා 08/01/2015


එ ක් වෙ මු !

mona paththata kiuwath mewanam boru katha....:angry:
 

gayankuwait

Well-known member
  • Oct 13, 2010
    56,347
    4,729
    113
    මචං මමත් මරාට
    ඒත් මචං මම අවුරුදු 5ක්ම ඔය ඡන්ද ගණන් කිරීමේ වැඩවල හිටිය නිසා කියන්නෙ
    එහෙම කාටවත් කියන්න බෑ මචං...
    ඇතුලට ගිය උන්ට කලන්තයක් හැදුනත් ආයෙ එළියට එන්න බෑ...
    ඔයඔක්කොමඅනාවැකි කියන්නෙ පෝලිං බූත් වල හිටපු උන්ගෙන් තොරතුරු අරගෙන
    ඒව විශ්වාසදායක නෑ
    ඒ නිසා අපි කලබල නොවී ඉමු තව පැය කීපයයි ඔක්කොම දැනගත්තෑකි
     

    samsons

    Member
    Sep 11, 2014
    13
    21
    0
    ඒක තැනක් නෙමෙඉ......එහෙම තැන් ගොඩක් තියෙනෙව......උඹ ඉන්නේ ඇත්තේ හම්බන්තොට එකෙය් වෙන්න ඇති.......අනිත් ඔක්කොම මැතිදුන් හොඳට කනවා....

    Mahindayata hambanthotath ne ban. mokada ehe un airport eke monaru elawanna yanawane. anika ara waraye gala kadana handa ada chande denna beri wena gotto tikatath :P:P:P:P
     

    sasliit

    Member
    Jun 12, 2007
    36,024
    1,538
    0
    ලොවෙත් නැති තැනක
    මචං මමත් මරාට
    ඒත් මචං මම අවුරුදු 5ක්ම ඔය ඡන්ද ගණන් කිරීමේ වැඩවල හිටිය නිසා කියන්නෙ
    එහෙම කාටවත් කියන්න බෑ මචං...
    ඇතුලට ගිය උන්ට කලන්තයක් හැදුනත් ආයෙ එළියට එන්න බෑ...
    ඔයඔක්කොමඅනාවැකි කියන්නෙ පෝලිං බූත් වල හිටපු උන්ගෙන් තොරතුරු අරගෙන
    ඒව විශ්වාසදායක නෑ
    ඒ නිසා අපි කලබල නොවී ඉමු තව පැය කීපයයි ඔක්කොම දැනගත්තෑකි
    තෝගේ ඡන්දෙ ගන්න මැකෝ කුවේට් වලට ආවද බොල :angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry:
     

    dinuwije

    Well-known member
  • Oct 18, 2006
    5,284
    648
    113
    43
    Moratuwa
    මචං මමත් මරාට
    ඒත් මචං මම අවුරුදු 5ක්ම ඔය ඡන්ද ගණන් කිරීමේ වැඩවල හිටිය නිසා කියන්නෙ
    එහෙම කාටවත් කියන්න බෑ මචං...
    ඇතුලට ගිය උන්ට කලන්තයක් හැදුනත් ආයෙ එළියට එන්න බෑ...
    ඔයඔක්කොමඅනාවැකි කියන්නෙ පෝලිං බූත් වල හිටපු උන්ගෙන් තොරතුරු අරගෙන
    ඒව විශ්වාසදායක නෑ
    ඒ නිසා අපි කලබල නොවී ඉමු තව පැය කීපයයි ඔක්කොම දැනගත්තෑකි

    පයකට නැත්තම් දෙකකට සැරයක් එලියට ඇවිල්ල රෙස්ට් කරන්නේ පුළුවන් නේද මචන් ....මොකද ඔය රූම් ඒක ඇතුලේ පෝරණුව වගෙය් රස්නෙයි...ජනෙල් ඔක්කොම ඉටිරෙදි දාල වහල fan දාන්නත් බහ....මිනිස්සු 100ක් විතර ඉන්නවා ඇතුලේ ...ඒ මදිවට මේසෙට තද Flashlight ගහනවා......ඒක හින්ද පයකට සැරයක් එලියට එන්න දෙනවා
     

    geethq

    Well-known member
  • Sep 17, 2006
    49,948
    3,213
    113
    ~ඤාව්~
    මචං මමත් මරාට
    ඒත් මචං මම අවුරුදු 5ක්ම ඔය ඡන්ද ගණන් කිරීමේ වැඩවල හිටිය නිසා කියන්නෙ
    එහෙම කාටවත් කියන්න බෑ මචං...
    ඇතුලට ගිය උන්ට කලන්තයක් හැදුනත් ආයෙ එළියට එන්න බෑ...
    ඔයඔක්කොමඅනාවැකි කියන්නෙ පෝලිං බූත් වල හිටපු උන්ගෙන් තොරතුරු අරගෙන
    ඒව විශ්වාසදායක නෑ
    ඒ නිසා අපි කලබල නොවී ඉමු තව පැය කීපයයි ඔක්කොම දැනගත්තෑකි
    :lol: uba tea allannada giye
     

    dinuwije

    Well-known member
  • Oct 18, 2006
    5,284
    648
    113
    43
    Moratuwa
    පකිදුන් හොදට නානවා කියපන් බන් ඔකුන් මොන මැතිදුන් ද හොර යක්කු

    :lol::lol:


    උගෙය් වචනෙන්ම මචන් මමත් කියුවේ....නැත්තම් අඩුවොත්
     

    TomCat077

    Well-known member
  • Mar 11, 2013
    8,661
    601
    113
    පයකට නැත්තම් දෙකකට සැරයක් එලියට ඇවිල්ල රෙස්ට් කරන්නේ පුළුවන් නේද මචන් ....මොකද ඔය රූම් ඒක ඇතුලේ පෝරණුව වගෙය් රස්නෙයි...ජනෙල් ඔක්කොම ඉටිරෙදි දාල වහල fan දාන්නත් බහ....මිනිස්සු 100ක් විතර ඉන්නවා ඇතුලේ ...ඒ මදිවට මේසෙට තද Flashlight ගහනවා......ඒක හින්ද පයකට සැරයක් එලියට එන්න දෙනවා

    gayan uttara deepan :rofl::rofl:
     

    Sri_Sampath

    Well-known member
  • Jan 26, 2010
    14,744
    12,771
    113
    :lol: uba tea allannada giye

    ඔයඔක්කොමඅනාවැකි කියන්නෙ පෝලිං බූත් වල හිටපු උන්ගෙන් තොරතුරු අරගෙන
    ඒව විශ්වාසදායක නෑ
    ඒ නිසා අපි කලබල නොවී ඉමු තව පැය කීපයයි ඔක්කොම දැනගත්තෑකි
     

    Radioactive

    Member
    Jul 22, 2014
    10,047
    732
    0
    GMpEdVR.png
     

    gayankuwait

    Well-known member
  • Oct 13, 2010
    56,347
    4,729
    113
    තෝගේ ඡන්දෙ ගන්න මැකෝ කුවේට් වලට ආවද බොල :angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry:

    ඔව්:rofl:
    පයකට නැත්තම් දෙකකට සැරයක් එලියට ඇවිල්ල රෙස්ට් කරන්නේ පුළුවන් නේද මචන් ....මොකද ඔය රූම් ඒක ඇතුලේ පෝරණුව වගෙය් රස්නෙයි...ජනෙල් ඔක්කොම ඉටිරෙදි දාල වහල fan දාන්නත් බහ....මිනිස්සු 100ක් විතර ඉන්නවා ඇතුලේ ...ඒ මදිවට මේසෙට තද Flashlight ගහනවා......ඒක හින්ද පයකට සැරයක් එලියට එන්න දෙනවා

    ඔව් එහෙම පුලුවන් එත් එලියට යන්න රවුම් ගහන්න බැහැ රෙස්ට් රුම් එකක් තියෙනවා කොහොම උනත් රෙස්ට් කරන්න වෙලාවක් නැහැ මචන් ගොඩාක් වෙලාවට පම්ප් එකක් දාන්න තම්යි යන්නෙ එ ගොල්ලො ඉවර වෙනකම් ඩියුටි ඉන්නවා:P
    :lol: uba tea allannada giye
    පුහ්:angry:
    gayan uttara deepan :rofl::rofl:
    දුන්නා:rofl:
     

    dinuwije

    Well-known member
  • Oct 18, 2006
    5,284
    648
    113
    43
    Moratuwa
    ඔව්:rofl:


    ඔව් එහෙම පුලුවන් එත් එලියට යන්න රවුම් ගහන්න බැහැ රෙස්ට් රුම් එකක් තියෙනවා කොහොම උනත් රෙස්ට් කරන්න වෙලාවක් නැහැ මචන් ගොඩාක් වෙලාවට පම්ප් එකක් දාන්න තම්යි යන්නෙ එ ගොල්ලො ඉවර වෙනකම් ඩියුටි ඉන්නවා:P

    පුහ්:angry:

    දුන්නා:rofl:

    නෑ බං ඇඳන් හිටන් දාල තියෙනෙව රෙස්ට් කරන්න ....කට්ටියක් එලියට යනකොට වෙන සෙට් එකක් ඇවිල්ල පටන් ගන්නවා....ඔහොමි වෙන්නේ.....
     
    • Like
    Reactions: gayankuwait

    gayankuwait

    Well-known member
  • Oct 13, 2010
    56,347
    4,729
    113
    නෑ බං ඇඳන් හිටන් දාල තියෙනෙව රෙස්ට් කරන්න ....කට්ටියක් එලියට යනකොට වෙන සෙට් එකක් ඇවිල්ල පටන් ගන්නවා....ඔහොමි වෙන්නේ.....
    :D
     

    TomCat077

    Well-known member
  • Mar 11, 2013
    8,661
    601
    113
    ඔව්:rofl::rofl::love: වෙසි මොකො වෙන්නෙ පැරදුන උන්ගෙ ගෙවල් කුඩු කරන්න එහෙම යන්නෙ නැද්ද:love:
    පැරදුන උන් හොයාගන්න නෑනේ බං....අහන අහන එකා my3 ටනේ... :P
     

    rooshan2008

    Well-known member
  • Apr 16, 2008
    5,896
    1,271
    113
    CALL 0x754EA
    මචං මමත් මෛත්‍රීට ...
    ඒත් මචං මම අවුරුදු 5ක්ම ඔය ඡන්ද ගණන් කිරීමේ වැඩවල හිටිය නිසා කියන්නෙ
    එහෙම කාටවත් කියන්න බෑ මචං...
    ඇතුලට ගිය උන්ට කලන්තයක් හැදුනත් ආයෙ එළියට එන්න බෑ...
    ඔයඔක්කොමඅනාවැකි කියන්නෙ පෝලිං බූත් වල හිටපු උන්ගෙන් තොරතුරු අරගෙන
    ඒව විශ්වාසදායක නෑ
    ඒ නිසා අපි කලබල නොවී ඉමු තව පැය කීපයයි ඔක්කොම දැනගත්තෑකි

    Sira kiyapan umba giyada ? Ei bola kiyanda beri. Mn kocharak call karala ahala thiyanawada ban. mage ammagen
     

    BlueBat

    Member
    Aug 14, 2011
    15,181
    1,092
    0
    මචං මමත් මරාට
    ඒත් මචං මම අවුරුදු 5ක්ම ඔය ඡන්ද ගණන් කිරීමේ වැඩවල හිටිය නිසා කියන්නෙ
    එහෙම කාටවත් කියන්න බෑ මචං...
    ඇතුලට ගිය උන්ට කලන්තයක් හැදුනත් ආයෙ එළියට එන්න බෑ...
    ඔයඔක්කොමඅනාවැකි කියන්නෙ පෝලිං බූත් වල හිටපු උන්ගෙන් තොරතුරු අරගෙන
    ඒව විශ්වාසදායක නෑ
    ඒ නිසා අපි කලබල නොවී ඉමු තව පැය කීපයයි ඔක්කොම දැනගත්තෑකි

    :lol: uba tea allannada giye

    keth cut eka :lol:
     

    isurueka

    Well-known member
  • Jul 26, 2008
    14,214
    347
    83
    මචං මමත් මරාට
    ඒත් මචං මම අවුරුදු 5ක්ම ඔය ඡන්ද ගණන් කිරීමේ වැඩවල හිටිය නිසා කියන්නෙ
    එහෙම කාටවත් කියන්න බෑ මචං...
    ඇතුලට ගිය උන්ට කලන්තයක් හැදුනත් ආයෙ එළියට එන්න බෑ...
    ඔයඔක්කොමඅනාවැකි කියන්නෙ පෝලිං බූත් වල හිටපු උන්ගෙන් තොරතුරු අරගෙන
    ඒව විශ්වාසදායක නෑ
    ඒ නිසා අපි කලබල නොවී ඉමු තව පැය කීපයයි ඔක්කොම දැනගත්තෑකි

    කුවේට් වල චන්ද වැඩවලට ඔටුවොත් ගන්නවද?:rofl: