මර්වින්ට විරුද්ධ වෙන්න 'පිරිමිකම' තිබුණෙ &#348

mehema ratak hadanna bee.. mooda wenna epaa
පුලුවන්.මොකද අපේ රට පිරිහිලා තියන නිසා.මර්වින් කරපු වැඩෙන් දැන් කට්ටිය බයවෙලා තියෙන්නේ.මේ වගෙ හැම එක්කෙනා ම කරනවා නම් අපේ රට දියුණු වෙනවා...
 
  • Like
Reactions: Dharatha

gazaly

Member
Nov 21, 2006
11,736
207
0
S.A


umba ai methana jaathiya sandahan karala thiyenne ? nama kiwwama hondatama athi neda ?

Mulu kathawama Ethanai Thiyenney Sahodaraya.. Podddak thyrum ganna balanna.. Ai A' manussayawa Gas bande kiyana Eka... monawa unath Ara Sinhala Boudda Gahanu kena Ara Muslim Ekkenawa Gas bandala karapu Aparadeta wiruddawa katha kara... A'ka loku deyak.. Ethana hitiya Piriminta wada Rial Boudda Gahanu Ekkena Eyage Quality Eka pennuwa.. anna A'kathamai Niyama Bouddayo..nathuwa methana nahayen Andana sinha pataw newei...
 

mensoft2003

Member
Sep 12, 2007
1,776
152
0
මම මර්වින් ට පක්ෂව කථා කලා කියලා මට - rep දීලා.දුන්න එකාට කොන්ද පණක් තියනවා නම් නම ගහලා දෙන්න ඔන්නේ.
මර්වින් සිල්වා කවදත් රට වෙනුවෙන් කැපවෙන පුද්ගලයෙක්.එතුමා තමයි අපේ රටේ ඉන්න එකම හොඳම ඇමති..


මර්වින් සිල්වා ට ජය වේවා...

ජයෙන් ජයම වේවා !
මේ වගේ වැඩ නොකරන පල් හොරුන්වත් , ගොන් මී හරක්වත් ගස් බදින්න තව තවත් ශක්තිය දහිරිය ලැබේවා
. :yes::yes::yes:
 

mensoft2003

Member
Sep 12, 2007
1,776
152
0
Mulu kathawama Ethanai Thiyenney Sahodaraya.. Podddak thyrum ganna balanna.. Ai A' manussayawa Gas bande kiyana Eka... monawa unath Ara Sinhala Boudda Gahanu kena Ara Muslim Ekkenawa Gas bandala karapu Aparadeta wiruddawa katha kara... A'ka loku deyak.. Ethana hitiya Piriminta wada Rial Boudda Gahanu Ekkena Eyage Quality Eka pennuwa.. anna A'kathamai Niyama Bouddayo..nathuwa methana nahayen Andana sinha pataw newei...

වරදිල්වත් මර්වින් ඇමතිතුමා හම්බයෙක් උනානම් ?
 

Dharatha

Well-known member
  • Dec 29, 2006
    14,718
    4,600
    113


    umba ai methana jaathiya sandahan karala thiyenne ? nama kiwwama hondatama athi neda ?

    එක මගෙන් අහලා වැඩක් නැ ඔටුවෙ එක අහපන් w3ලංකා ඔරිජිනල් පොස්ටන්ගෙන්​
     
    • Like
    Reactions: unLich

    gazaly

    Member
    Nov 21, 2006
    11,736
    207
    0
    S.A
    වරදිල්වත් මර්වින් ඇමතිතුමා හම්බයෙක් උනානම් ?


    waradilawath kiyanney Ai umba wage kiyala hithuwada sinhayata Dawa epaduna Ekek kiyalaa... Mervin kiyanney Dutu gamunu dan kaale inna Ehew Eke umba wage Kale giya welay sinhayata setwela wadey deela chater widiyata sathwa sewanayen epadichcha naskooniyek newei..:lol::lol::lol::lol::lol: mervin ela eka kawadath but Muslim Unta kelinna hadana eka nam Ishta nowena deyak mathaka tiya ganing
     

    Dharatha

    Well-known member
  • Dec 29, 2006
    14,718
    4,600
    113

    ඔකට ඇස් උඩ දන්න ඔනි නැ බන් කියලා තියෙන කතාව ඇත්තනෙ , ලංකාවෙ ජනගහනයෙන් 75% සිංහල අනිකුත් ජාතින් අතර ඉතුරු 25% බෙදිලා යන්නෙ , එකෙන් මුස්ලිම් ප්‍රතිශතය හොයා ගත්තාම උබට ඔය ඇස් ඇන්ටි කොලොක් වයිස් කරකවන්න වෙවි:lol:
     
    Last edited:

    gazaly

    Member
    Nov 21, 2006
    11,736
    207
    0
    S.A


    ඔකට ඇස් උඩ දන්න ඔනි නැ බන් කියලා තියෙන කතාව ඇත්තනෙ , ලංකාවෙ ජනගහනයෙන් 75% සිංහල අනිකුත් ජාතින් අතර ඉතුරු 25% බෙදිලා යන්නෙ , එකෙන් මුස්ලිම් ප්‍රතිශතය හොයා ගත්තාම උබට ඔය ඇස් ඇන්ටි කොලොක් වයිස් කරකවන්න වෙවි:lol:


    Muslim Weema Lankawedi Barapathala lesa Awadanamakata lakweemak Wela Dan...:shocked:
     

    pantaloon

    Member
    Jul 15, 2010
    157
    25
    0
    my heart
    Xcuse me... Did U C the Facial Xpressions of the Samurdi officer tied by that Psyco. Look @ de video dude. He is a man 2. He also have self respect. (Even though Mervin doesn't have one). Now look what dis freak did 2 dat officer's life. how can he face the world again?? Mervin didn't knew whether his Xcuse reason is true or false. Even it is false one, there is a low in this country. Kelaniya is not another country guys. Mervin always doing this 2 innocent people... If he needs 2 B A real hero, he should go and Tie the Health Minister, Not the innocent people. Shit...Who the hell gave this man a doctorate???? Machan, I also have criticisms on Government services. But this kinda activities are not the answer. If we didn't speak up, His next victim may B U or Me or any of our Elakirian... Therefore plz don't appreciate this activity. Hail democracy...!!!
    :no:
    :no::no::no:


    well said...yeh true...we cnt justify his act...Mervin is a minister who represents people ? So can we appreciate his work??If someone has done something wrong, there is a legal way to response .No need to give so many explanation regarding this,Cz all of we know what is the right and what is wrong ...No need to think as uncivilized people.
     

    shan4djfun

    Well-known member
  • Jun 18, 2007
    14,011
    4,603
    113
    do this... post a thread about the Government workers and their use to us...

    and decide who should blamed..?

    If some normal guy did this he's hero, Marvin goes villen because of his image is not much good.

    bullshit, who ever does this,its wrong. this is taking law to own hands:no::no::no:
     

    Randir

    Well-known member
  • Sep 5, 2006
    17,944
    2,471
    113
    Earth
    in many countries, government officers are not very accurate and quick. need more time to deal. its not only in SL. dont blame all government officers, they are also people like us. not all are bad
     

    Dharatha

    Well-known member
  • Dec 29, 2006
    14,718
    4,600
    113
    boru newei ban Aththa...:yes:

    උබලාත් අර විමලයා වගෙ හැම වෙලාවෙම සැකෙන් ඉන්නෙ:rolleyes:, ඔහොම සැක කරන්න ගියිත් අර ලගදි දවසක තමගෙ රුප චායාව කන්නාඩියකින් දැක්ක වල් උරා පිස්සුවෙන් දිව්වා වහෙ කතාවක් අපිට උබ ගැනත් අහන්න වෙවි​
     

    mensoft2003

    Member
    Sep 12, 2007
    1,776
    152
    0
    waradilawath kiyanney Ai umba wage kiyala hithuwada sinhayata Dawa epaduna Ekek kiyalaa... Mervin kiyanney Dutu gamunu dan kaale inna Ehew Eke umba wage Kale giya welay sinhayata setwela wadey deela chater widiyata sathwa sewanayen epadichcha naskooniyek newei..:lol::lol::lol::lol::lol: mervin ela eka kawadath but Muslim Unta kelinna hadana eka nam Ishta nowena deyak mathaka tiya ganing

    මේක කැලණිය හම්බයෝන්ට නො චාන්ස්